BLOG

Negatywne opinie o firmie – jak na nie reagować?

Negatywne opinie o firmie – jak na nie reagować?

Negatywne opinie o firmie mogą podkopać wizerunek budowany latami. Jak należy właściwie zareagować na nieprzychylne komentarze pojawiające się w sieci, kiedy warto je zignorować i czy wypada je usuwać? Te wątpliwości postaramy się rozwiać w dzisiejszym tekście.

Co wybrać: SEO vs AdWords?

Co wybrać: SEO vs AdWords?

Podstawą funkcjonowania marketingu w XXI wieku jest tzw. SEM – Search Engine Marketing. W tym pojęciu zawiera się szereg dziedzin, które prowadzą do wyróżnienia Twojej witryny i firmy w Internecie. Dzisiaj piszemy o najbardziej spornej kwestii w branży – co wybrać – SEO vs AdWords.

Jak sprawdzić, czy moja strona ma filtr Google?

Jak sprawdzić, czy moja strona ma filtr Google?

Ruch na Twojej stronie zmniejszył się drastycznie w krótkim okresie czasu? Niepokoją Cię spadki pozycji? Zobacz, czy nie zostałeś dotknięty karą od Google. W artykule podpowiadamy, gdzie znaleźć informację, czy filtr został nałożony właśnie na Twoją stronę internetową.

Pozycjonowanie w Turcji – o czym pamiętać?

Pozycjonowanie w Turcji – o czym pamiętać?

Planujesz wejść na turecki rynek? Nie zapominaj o 46 milionach tureckich użytkowników internetu. Zadbaj zatem o stronę internetową swojej firmy i jej wysokie pozycję w wyszukiwarce. Dzisiaj opowiem jak zabrać się za pozycjonowanie w Turcji.

Pozycjonowanie na Litwie – podstawowe informacje

Pozycjonowanie na Litwie – podstawowe informacje

Pozycjonowanie na Litwie to temat tajemniczy, niemniej jednak pełen niespodzianek, jeśli tylko przyjrzeć się mu bliżej. W tym kraju mówi się trzema językami. Mieszkają tam mniejszości, którzy są potencjalnymi klientami wielu firm. A tamtejszy język polski różni się od choćby warszawskiego…

Na ile fraz pozycjonować stronę internetową?

Zaczynając pozycjonowanie, pojawia się podstawowe pytanie – ile fraz należy brać pod uwagę. W naszym krótkim przewodniku pokazujemy, że myśleć o ilości keywordów trzeba tak, jak o całym SEO – całościowo i strategicznie.

Wykorzystanie zasad UX w pozycjonowaniu

Jak można wykorzystać zasady UX w pozycjonowaniu? Czy da się pogodzić pozytywne doświadczenie użytkownika z dobrymi pozycjami strony internetowej? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w dzisiejszym artykule.

Jak wybrać frazy do pozycjonowania?

Jak wybrać frazy do pozycjonowania? W tym tekście przybliżymy nieco to zagadnienie. Dzięki tym informacjom już na początku będziecie mogli rozpoznać, czy macie do czynienia z rzetelną agencją SEO.


logo_white

Delante sp. z o.o.
Kazimierza Wielkiego 58/6
30-074 Kraków

 

KRS 0000536502
NIP 6772385061
REGON 36049762200000

Kapitał zakładowy 100.000 zł w całości opłacony