BLOG

Jak zbudować stronę, która będzie się dobrze pozycjonować?

Jak zbudować stronę, która będzie się dobrze pozycjonować?

Zamiast włączać SEO do swojej taktyki marketingu internetowej na pewnym etapie, możesz zaplanować budowanie strony tak, aby łatwo się pozycjonowała. Szybciej osiągniesz wysokie pozycje na frazy, które dadzą Ci korzyść. Na co należy zwrócić uwagę, planując budowę strony zgodnej z wymogami SEO?

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Dowiedz się jak długo trwa pozycjonowanie i od czego tak właściwie zależy czy dane frazy szybko wejdą na pierwsze pozycje wyszukiwarki Google czy też nie. Przyjrzymy się kilku czynnikom i omówimy każdy z nich.

Negatywne opinie o firmie – jak na nie reagować?

Negatywne opinie o firmie – jak na nie reagować?

Negatywne opinie o firmie mogą podkopać wizerunek budowany latami. Jak należy właściwie zareagować na nieprzychylne komentarze pojawiające się w sieci, kiedy warto je zignorować i czy wypada je usuwać? Te wątpliwości postaramy się rozwiać w dzisiejszym tekście.

Co wybrać: SEO vs AdWords?

Co wybrać: SEO vs AdWords?

Podstawą funkcjonowania marketingu w XXI wieku jest tzw. SEM – Search Engine Marketing. W tym pojęciu zawiera się szereg dziedzin, które prowadzą do wyróżnienia Twojej witryny i firmy w Internecie. Dzisiaj piszemy o najbardziej spornej kwestii w branży – co wybrać – SEO vs AdWords.

Jak sprawdzić, czy moja strona ma filtr Google?

Jak sprawdzić, czy moja strona ma filtr Google?

Ruch na Twojej stronie zmniejszył się drastycznie w krótkim okresie czasu? Niepokoją Cię spadki pozycji? Zobacz, czy nie zostałeś dotknięty karą od Google. W artykule podpowiadamy, gdzie znaleźć informację, czy filtr został nałożony właśnie na Twoją stronę internetową.

Jak pozycjonować stronę typu one page?

Czy one page są trudniejsze w pozycjonowaniu? Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Odpowiadamy na te pytania i przedstawiamy 10 czynników mających znaczący wpływ na pozycjonowanie stron typu one page.

Na ile fraz pozycjonować stronę internetową?

Zaczynając pozycjonowanie, pojawia się podstawowe pytanie – ile fraz należy brać pod uwagę. W naszym krótkim przewodniku pokazujemy, że myśleć o ilości keywordów trzeba tak, jak o całym SEO – całościowo i strategicznie.

Wykorzystanie zasad UX w pozycjonowaniu

Jak można wykorzystać zasady UX w pozycjonowaniu? Czy da się pogodzić pozytywne doświadczenie użytkownika z dobrymi pozycjami strony internetowej? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w dzisiejszym artykule.


logo_white

Delante sp. z o.o.
Emaus 5
30-201 Kraków

 

KRS 0000536502
NIP 6772385061
REGON 36049762200000

Kapitał zakładowy 100.000 zł w całości opłacony