INBOUND MARKETING

Jak sprawić, aby ludzie potrafili odnaleźć naszą stronę w internecie? Właśnie takim zagadnieniem zajmuje się inbound marketing, czyli marketing przychodzący. Zamiast agresywnych reklam, skupia się na tym, aby skłonić klienta do samodzielnego zainteresowania się firmą i poszukania o niej informacji.

W jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów?

Aby to zrobić, trzeba po pierwsze zadbać o ciekawą treść, którą zaoferuje się odbiorcy, a po drugie sprawić, aby ten miał możliwość jej zobaczenia. W tym celu inbound marketing sięga i czerpie z wielu dziedzin marketingu, łącząc wybrane techniki w spójne, skuteczne działania.

Z czym wiąże się inbound marketing?

Jego nieodłącznym elementem jest content, a to z prostej przyczyny – nie da się przyciągnąć klienta do siebie bez wartościowych treści – niekonieczne tekstowych, ponieważ wielki potencjał mają także przekazy dźwiękowe i graficzne. Inbound związany jest także z działaniami SEO, marketingiem wirusowym oraz aktywnością w social media – a wszystko to po to, aby interesująca treść wypuszczona na otwarte morze, szybko znalazła swoich odbiorców.

Jakie są główne działania inbound marketingu?

  • rozpowszechnianie tworzonych w ramach contentu własnych, unikalnych treści
  • przygotowanie i promocja tekstów publikowanych na stronie firmy
  • optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek
  • promocja w różnych mediach społecznościowych

ZOSTAW NAM SWÓJ KONTAKT

ODEZWIEMY SIĘ SZYBKO


Content marketing - Jacek Blaut - Marketing Manager - Delante

Jacek Blaut

j.blaut@delante.pl

12 200 20 10

Sprawdź nas
Delante Online Marketing - logo

Delante sp. z o.o. Kazimierza Wielkiego 58/6 30-074 Kraków

 

KRS 0000536502 NIP 6772385061 REGON 36049762200000

Kapitał zakładowy 100.000 zł w całości opłacony