INSTAGRAM DLA FIRM

Jakie korzyści może przynieść Instagram dla firm?

 

  • Dotarcie do większego grona potencjalnych Klientów,
  • Zwiększenie liczby kanałów do porozumiewania się z obecnymi i potencjalnymi Klientami,
  • Budowanie wizerunku marki jako eksperta,
  • Możliwość bezpośredniego kontaktu z fanami,
  • Kolejny kanał reklamowania swojej firmy poprzez Instagram Ads

Dla kogo profil firmowy na Instagramie to dobre wyjście?

 

Instagram to stosunkowy młody portal społecznościowy, który początkowo był miejscem dzielenia się zdjęciami ze znajomymi. Jednak jego ogromna popularność sprawiła, że zaczęły pojawiać się na nim także marki, które z powodzeniem tworzą relacje z Klientami a także pozyskują nowych odbiorców.

Nie wszystkie marki zdają sobie sprawę z potencjału, który posiada ten portal społecznościowy, jednak jest to dobre rozwiązanie dla firm, które chcą być zawsze o krok przed konkurencją.

Niedawno na Instagramie pojawiły się także reklamy, które są skutecznym kanałem dotarcia do Klienta. Na Instagramie powinna znaleźć się każda marka, która odnajdzie tam swoją grupę docelową. Instagram dla firm jest idealnym rozwiązaniem na przykład dla:

  • właścicieli sklepów odzieżowych

Sklepy odzieżowe bardzo dobrze radzą sobie na Instagramie – liczne zdjęcia stylizacji z wykorzystaniem produktów danej firmy, wchodzenie w interakcje z fanami, powodują, że siła marki rośnie. A odpowiednie zdjęcia i hashtagi zapewniają sukces.

  • Właścicieli restauracji

Jest to świetny sposób na promocje swojej marki wśród potencjalnych Klientów, a dzięki hashtagom i możliwości logowania się w pewnych miejscach także sposób na zachęcenie użytkowników do interakcji z marką.

Wciąż jeszcze mało popularne reklamy na Instagramie również są dobrym sposobem dotarcia do grupy docelowej, która znajduje się na tym profilu.

W ramach prowadzenia profilu na Instagramie:

 

    • tworzymy strategię w porozumieniu z Klientem, w której dopasowujemy odpowiednią grupę docelową, a także przykładowe kategorie postów,
    • tworzymy posty dopasowane do charakteru marki,
    • prowadzimy profil na Instagramie w sposób, który mocno angażuje obserwujących,
    • na bieżąco monitorujemy profil oraz reagujemy na poszczególne aktywności obserwujących: odpowiadamy na komentarze i sami inicjujemy interakcje,
    • przesyłamy comiesięczny raport z naszych działań.

ZOSTAW NAM SWÓJ KONTAKT

ODEZWIEMY SIĘ SZYBKO


Instagram dla firm - Jacek Blaut

Jacek Blaut
j.blaut@delante.pl
12 200 20 10

Sprawdź nas
Delante Online Marketing - logo

Delante sp. z o.o.
Kazimierza Wielkiego 58/6
30-074 Kraków

 

KRS 0000536502
NIP 6772385061
REGON 36049762200000

 

Kapitał zakładowy 100.000 zł w całości opłacony