Meta Ads łączy w sobie Facebooka, Messengera, Instagrama oraz WhatsAppa – daje to możliwość docierania z treściami do wielu osób w różnym miejscu i czasie.
Dostęp do różnych formatów reklam
Możliwość wyboru godzin i dni wyświetlania
Duża baza użytkowników
Budowanie społeczności i interakcji z odbiorcami
Niestandardowe grupy odbiorców
SEM Specialist
Kompleksowe wdrożenie usługi (konfiguracja Pixela, celów, konta reklamowego Meta Ads, grup odbiorców itp.)
Regularne testy poprawności zbierania danych (konwersji)
Testy A/B (Sprawdzamy,
co działa najlepiej dla Twojej firmy)
Optymalizacja kampanii np. treści, grafik, grupy docelowych, ustawień kampanii
Bezpośredni kontakt ze specjalistą
(brak Account Managerów)
Zaproponowanie optymalnych miejsc do wyświetlania reklam
Szybkie reagowanie na zmiany rynku oraz dostosowywanie strategii reklamowej do bieżących potrzeb i wyzwań klienta
Wsparcie techniczne (Pomożemy Ci
z wyzwaniami dotyczącymi konta reklamowego)
Regularne raportowanie dostosowane do potrzeb klienta
Badanie rynku
i działań konkurencyjnych w zakresie prowadzenia kampanii Meta Ads
Doświadczenie w obsłudze kampanii Facebook/Meta Ads na rynkach międzynarodowych
Podczas współpracy, dobra komunikacja jest kluczowa, a Delante o tym wie. Profesjonaliści w każdym calu. Zaczęliśmy dopiero kilka miesięcy temu, a już jestem pod wrażeniem efektów, które zaczynają się pojawiać.
Kontakt z klientem jest kluczowym elementem budowania dobrej strategii reklamowej. Pozwala nam to na poznanie biznesu klienta, jego oczekiwań oraz potrzeb biznesowych.
To nie tylko stworzenie/weryfikacja istniejącego konta reklamowego Meta Ads ale także zadbanie o prawidłową konfigurację pixela, celów konwersji, grup odbiorców, ustawienia płatności, itp.
Po pierwszym spotkaniu z klientem przechodzimy do ułożenia i wdrożenia struktury konta. Ważna jest dla nas analiza działalności. Każdy biznes traktujemy indywidualnie.
Nasz główny priorytet podczas optymalizacji kampanii to maksymalizacja wskaźnika ROAS (Return on Advertising Spend), czyli efektywności inwestycji reklamowych.
Dążymy do zapewnienia najlepszych możliwych zysków i opłacalności z reklam. Wśród optymalizacji wyróżniamy m.in. optymalizację budżetową, zmianę grafik, formatów i tekstów reklamowych w celu uniknięcia dużego wskaźnika częstotliwości, testowanie różnych celów kampanii, grup odbiorców itd.
Co miesiąc sporządzamy raport działań, który nie tylko przedstawia wyniki, ale także wskazuje zakres przeprowadzonych optymalizacji oraz rekomendacji na kolejny miesiąc.
Cel kampanii,
który pozwali lepiej dopasować strategię do konkretnych celów biznesowych.
Grupę odbiorców, dzięki której dotrzemy do osób możliwie zainteresowanych ofertą lub produktem.
Budżet reklamowy (dzienny lub całkowity).
Format reklamy (wideo, kolekcja, karuzela, pojedynczy obraz).
Współpracujemy z Delante już od 2020 roku. Przygotowują dla nas działania Meta Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki Zespołowi Delante rozwinęliśmy się jako firma, staliśmy się bardziej widoczni i dostępni dla klienta. Komunikacja jest na najwyższym poziomie, cenię sobie również profesjonalizm, który posiadają. Polecam!
Facebook i Instagram zrzesza miliardy użytkowników. W samej Europie z Facebooka korzysta około 408 milionów osób. W Polsce w czerwcu 2023 roku odnotowano ponad 17 milionów użytkowników. Z kolei Instagram, należący obecnie do Facebooka, odnotowuje coraz więcej rejestracji – na świecie liczba aktywnych kont przekracza już 2 miliardy.
Przy tak dużej grupie odbiorców, nie dziwi fakt, że marki komunikują się z potencjalnymi i obecnymi klientami za pomocą Facebooka, a reklamy w tym serwisie to bardzo częsta forma promowania swoich produktów lub usług. Warto jednak pamiętać, że Facebook to nie tylko strona internetowa, ale obejmuje on całą grupę aplikacji m.in. Instagram, Messenger, WhatsApp i Audience Network.
Dodatkowo, Meta Ads to narzędzie, które wspomaga budowanie świadomości marki/produktu, co może prowadzić do wzrostu sprzedaży w innych kanałach marketingowych. Wszystko to otwiera coraz więcej kanałów promocji. Delante pomoże Ci w przygotowaniu skutecznych kampanii Meta Ads z wykorzystaniem pełnych możliwości tego portalu.
Budżet emisyjny jest w głównej mierze uzależniony od celu kampanii. Minimalny budżet emisyjny na reklamę, rekomendowany przez support Facebooka przedstawiliśmy we wpisie ile kosztuje reklama na Facebooku.
Tak, konto reklamowe Meta Ads jest w 100% własnością klienta.
Nie jest to konieczne, jednak zalecamy stworzenie fanpage’a dopasowanego do języka strony internetowej. Zachowanie spójności językowej na fanpage’u zgodnie z językiem strony internetowej sprzyja lepszemu zaangażowaniu użytkowników. Ponadto, ułatwia tworzenie skutecznych grup docelowych przy wykorzystaniu funkcji grup opartych na fanpage’u.
Bez piksela tracimy możliwość śledzenia i analizowania zachowań użytkowników na stronie. Pixel Facebooka pozwala na monitorowanie aktywności użytkowników, takich jak odwiedziny strony, kliknięcia w konkretne elementy, dokonanie zakupu, itp. W rezultacie może to prowadzić do mniejszej skuteczności reklam oraz utraty możliwości optymalizacji kampanii w oparciu o dane dotyczące zachowań użytkowników.
Cel kampanii nadaje kierunek działania, co pozwala na lepsze dopasowanie strategii reklamowej do konkretnych celów biznesowych.
Meta oferuje następujące cele:
Rozpoznawalność – pozwala zwiększyć ogólną rozpoznawalność marki. Reklamy będą docierać do osób, które według Meta z największym prawdopodobieństwem je zapamiętają.
Ruch – wzbudza zainteresowanie i skutecznie kieruje odbiorców reklamy do wybranego miejsca docelowego, takiego jak witryna internetowa, aplikacja lub wydarzenie na Facebooku.
Aktywność – jest nakierowana na pozyskanie jak największej liczby interakcji – może pomóc Ci uzyskać więcej wiadomości (w Messengerze, na Instagramie i w WhatsAppie) w celu zwiększania intencji zakupowej, wyświetleń filmu, aktywności dotyczącej posta, polubień strony, reakcji na wydarzenie, a także zwiększa aktywność wśród społeczności.
Kontakty – umożliwia zgromadzenie kontaktów od potencjalnych klientów za pomocą formularzy błyskawicznych, wiadomości na Messengerze i Instagramie, połączeń telefonicznych oraz przeprowadzenie ich przez proces zakupowy.
Promocja aplikacji – zachęca do zainstalowania i korzystania z aplikacji.
Sprzedaż – trafia do osób, które z dużym prawdopodobieństwem będą skłonne do nabycia Twoich produktów bądź usług.
Określenie grupy docelowej, pozwala na dokładniejsze dotarcie do osób, które są bardziej skłonne do zainteresowania się ofertą lub produktem. Dodając grupy odbiorców podczas tworzenia kampanii, możesz znacząco zwiększyć jej skuteczność na początkowym etapie działania. Więcej informacji na temat grup odbiorców pod tym linkiem.
Minimalna kwota, którą jesteśmy skłonni przeznaczyć na kampanię reklamową na Facebooku, jest zależna od celu kampanii. Dodatkowo, lokalizacja reklam również może znacząco wpłynąć na budżet kampanii. Na przykład, dla rynków zagranicznych zaleca się, aby budżet emisyjny był wyższy niż w przypadku kampanii kierowanych na rynek polski.
Wideo – reklamy wideo stanowią skuteczny sposób na szybkie przyciągnięcie uwagi. Kluczowe jest stworzenie początkowego tekstu/działania, który zaciekawi użytkowników i przyciągnie ich uwagę.
Kolekcja – reklamy w formie kolekcji prezentują główny obraz lub film, wraz z trzema mniejszymi obrazami (w przypadku sklepów e-commerce można podpiąć plik produktowy) pod nim. Kiedy użytkownicy klikają tę reklamę, są bezpośrednio przenoszeni do dynamicznie wczytywanego materiału, który pozwala im przeglądać ofertę bez opuszczania platformy Facebooka lub Instagrama.
Karuzela – pozwala na umieszczenie w jednej reklamie 2 lub więcej obrazów i/lub filmów, z których każdy może mieć swój własny nagłówek, opis oraz link lub wezwanie do działania. Użytkownicy mają możliwość przeglądania zawartości karuzeli, przesuwając palcem po ekranie urządzenia mobilnego lub klikając strzałki na ekranie komputera.
Pojedynczy obraz – skupia uwagę użytkownika na jednym zdjęciu.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.