Pozycjonowanie

Pozycjonowanie e-commerce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź jak możemy zwiększyć ruch w Twoim sklepie i podnieść sprzedaż.

Stań się widoczny dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego

Stań się widoczny

Rynek sprzedaży online systematycznie rozwija się na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce. Z dostępu do Internetu korzysta już 79% mieszkańców naszego kraju. W 2017 roku aż 54% Polaków kupowało online (+4% w porównaniu do 2016 roku). Sklepy internetowe sprzedają z roku na rok coraz więcej.
Co jest więc najważniejsze w branży e-commerce? Odpowiedź jest prosta: ruch. Bez niego nie ma możliwości sprzedaży online. Dzieli się on na Refferal (odesłania), Direct (bezpośrednio po wpisaniu adresu strony), Social (otrzymany z mediów społecznościowych), Paid (z płatnych reklam). Najlepszym jego typem jest jednak Organic – ruch organiczny – czyli ten generowany z wyników wyszukiwania. Jest najbardziej stabilny, nie musisz za niego płacić i ma aż 10-cio krotnie lepszą konwersję sprzedaży niż ruch z reklam.
Z racji dynamicznego rozwoju rynku e-commerce, sklepy online muszą borykać się z dużą (i ciągle rosnącą) konkurencją. Dlatego należy pamiętać, że aby wybijać się na ich tle, w Internecie należy konkurować nie tylko markami i produktami dostępnymi w ofercie, ale także widocznością w wynikach wyszukiwarek.

Impuls do zwiększenia Twojej sprzedaży

Ogromną zaletą e-handlu jest to, że dzięki prawidłowej i dobrze przeprowadzanej optymalizacji oraz przestrzeganiu najważniejszych zasad SEO, sklep jest w stanie generować większy ruch organiczny. Nawet w przypadku kiedy musi konkurować z markami znacznie większymi i – wydawałoby się – potężniejszymi od siebie.
Podnosząc ruch organiczny danego sklepu możemy bardzo szybko zaobserwować rezultaty w postaci zwiększonej sprzedaży – dlatego nasze działania zauważysz po wzroście przychodów już po 2-3 miesiącach.
Należy jednak pamiętać, że praca nad pozycjonowaniem sklepu internetowego to proces ciągły, na który składa się wiele testów różnych rozwiązań oraz wzmacnianie domeny. Nie osiągniesz stałych i wartościowych efektów w tydzień i ktokolwiek Ci to obiecuje – myli się.

Dlaczego warto to robić z Delante?

W naszej firmie doskonale rozumiemy zasady pozycjonowania dla e-commerce. Znamy specyfikę tego rynku, wiemy jak bardzo jest zmienny. Nie jest nam obce pojęcie sezonowości sprzedaży i nie walczymy z wiatrakami. Bezustannie poszukujemy nowych, jeszcze bardziej skutecznych rozwiązań, które pomogą Twojemu sklepowi internetowemu błyszczeć w wyszukiwarce Google.

Delante współpracuje w swojej codziennej pracy z różnymi rodzajami sklepów. Mamy doświadczenie w wielu branżach, m.in. oświetlenia, odżywek i suplementów sportowych, artykułów dla dzieci, kosmetyków, ubrań i obuwia, wyposażenia domu, mebli, artykułów przemysłowych, budowlanych, sprzętu komputerowego, sklepów sportowych, hobbystycznych i wielu innych. Żadne nowe wyzwania nie są nam straszne – wręcz przeciwnie, cenimy je i wiemy, że tylko podejmując nowe próby można się rozwijać.

Wspierane technologie

Poniżej przedstawiamy systemy CMS, które obsługujemy. Mamy też doświadczenie z CMSami dedykowanymi oraz zagranicznymi.

Pozycjonowanie sklepu internetowego z Delante

Wierzymy w skuteczny marketing czyli taki, który ma realny wpływ na wzrost ruchu na stronie i zwiększenie sprzedaży.

Optymalizacja strony

Prowadzimy dla Twojego sklepu skuteczny i rozbudowany proces onsite, który szybko przynosi efekty.

Link Building

Budowanie wartościowych linków z wysokiej jakości domen, które doprowadzają do Twojego sklepu.

UX Consulting

Doradzimy, co możesz zrobić, aby użytkownik czuł się dobrze w Twoim sklepie i chętnie robił w nim zakupy.

Unikalne teksty

Przy e-commerce bardzo ważne są treści na stronie: nieduplikowane, unikatowe. Przygotujemy je dla Ciebie!

Co zyskujesz

1.

Rozwój

Twój sklep się rozwija, jest ciągle optymalizowany. Wprowadzamy w nim najskuteczniejsze zasady SEO, działamy na stronie, pomagamy Ci być coraz lepszym dla obecnych i potencjalnych Klientów.

2.

Widoczność

Zwiększamy odpowiednio zaplecze wartościowych linków prowadzących do strony Twojego sklepu, co sprawia, że zaufanie do niego wzrasta – zarówno wśród Google jak i między użytkownikami.

3.

Ruch

Czyli jeden z najważniejszych czynników dla sklepów online. Organiczny ruch na stronie wzrasta, potencjalni klienci znajdują właśnie Twój sklep wyszukując odpowiedzi na swoje potrzeby.

4.

Sprzedaż

Rozwój Twojego sklepu, rozbudowa odpowiedniego zaplecza linków i zwiększenie się ruchu organicznego powoduje widoczne powiększenie się Twojej sprzedaży. I o to właśnie chodziło, prawda?