POZYCJONOWANIE ZA GRANICĄ

Pozycjonowanie UK Pozycjonowanie Niemcy

Czym charakteryzuje się pozycjonowanie za granicą?

Pozycjonowanie za granicąPozycjonowanie zagraniczne jest najbardziej szerokim typem patrzenia na SEO. Firmy, które chcą ze swoim produktem dotrzeć do odbiorców na całym świecie wybierają właśnie tę usługę. Idąc od najwęższego zakresu możemy wyróżnić:

  • Pozycjonowanie lokalne – skupiamy się na regionie w danym państwie, np. na konkretnym mieście
  • Pozycjonowanie ogólnopolskie – nasze frazy są określone tak, by odzwierciedlały produkt, który można sprzedawać na skalę np. ogólnopolską
  • Pozycjonowanie za granicą – pozycjonujemy nasze produkty na rynek europejski lub światowy – nie tylko np. google.pl ale i np. w google.com

Pozycjonowanie zagraniczne to ten typ SEO, który jest skierowany do firm, które swoje usługi kierują do znacznie szerszego grona odbiorców. Ich produkt jest na tyle uniwersalny, że może docierać do osób na całym świecie. Stąd też zazwyczaj dobiera się frazy w języku angielskim, a pozycjonuje się na wyszukiwarki inne niż google.pl jak np. google.de czy google.co.uk. Firmy te chcą zaistnieć ze swoim produktem w innym kraju, dlatego szukają firmy, która będzie ich pozycjonowała na rynkach w Niemczech czy w Anglii.

Pozycjonowanie zagraniczne: co jest jego korzyścią?

Jeżeli nasz produkt jest na tyle uniwersalny i chcemy go promować nie tylko w danym kraju, powinniśmy wybrać pozycjonowanie globalne. W tym przypadku niesie ono za sobą wiele korzyści, między innymi:

  • Szeroką grupę docelową – możliwość dotarcia do osób, które szukają naszego produktu na całym świecie,
  • Znacznie szersze pole do popisu – zajmujemy się pozycjonowaniem strony o zasięgu światowym, możemy korzystać ze znacznie większej ilości metod i miejsc, z których możemy pozyskiwać linki

Jest ono trudniejsze, ponieważ konkurencja będzie większa, ale zysk z tej inwestycji będzie zdecydowanie wyższy.

Dla kogo pozycjonowanie za granicą to najlepsza opcja?

  • Dla właścicieli sklepów, którzy sprzedają towary uniwersalne – np. w branży wyposażenia wnętrz i chcą dotrzeć do ludzi, którzy cenią sobie tego typu gadżety,
  • Dla właścicieli firm, które sprzedają oprogramowanie do firm, a ich produkt może być stosowany w wielu firmach czy korporacjach na całym świecie.

ZOSTAW NAM SWÓJ KONTAKT

ODEZWIEMY SIĘ SZYBKO


Pozycjonowanie - Jacek Blaut - Delante

Jacek Blaut
j.blaut@delante.pl
12 200 20 10

Sprawdź nas
Delante Online Marketing - logo

Delante sp. z o.o.
Kazimierza Wielkiego 58/6
30-074 Kraków

 

KRS 0000536502
NIP 6772385061
REGON 36049762200000

 

Kapitał zakładowy 100.000 zł w całości opłacony