Czy wiesz, że wyszukiwarka Google nie jest tylko odpowiednim miejscem do pokazania strony swojego sklepu (czy to osiągając odpowiednie pozycje, czy też używając reklam w wynikach wyszukiwania)? Jest ona także wygodną i krótszą drogą w dotarciu ze sprecyzowaną ofertą do potencjalnych klientów. Jak to zrobić? Włączyć usługę Google Shopping od Ads (dawne Google AdWords)! Dla lepszych efektów sprzedażowych z tej opcji powinien skorzystać każdy sklep internetowy. Dzięki Google Zakupy i narzędziu Google Merchant Center, informacje o produktach dostępnych w Twoim sklepie (odnośnik do artykułu, zdjęcie, cena, itp.) pojawią się bezpośrednio w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy. W niektórych przypadkach usługa ta działa podobnie do znanych porównywarek cenowych.
To kolejny, bardzo skuteczny sposób, aby o Twoich usługach czy produktach dowiedziało się więcej użytkowników i żeby wybrali właśnie Twój sklep.
Delante proponuje kompleksowe przeprowadzenie Twojej kampanii produktowej, która szybko przyniesie spodziewane efekty sprzedażowe.