Reklamy PPC

Google Zakupy

Pozwala Ci szybko dotrzeć ze swoimi produktami do klientów bezpośrednio zainteresowanych ich zakupem.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki reklamie produktowej

Zwiększ sprzedaż dzięki kampaniom produktowym

Czy wiesz, że wyszukiwarka Google nie jest tylko odpowiednim miejscem do pokazania strony swojego sklepu (czy to osiągając odpowiednie pozycje, czy też używając reklam w wynikach wyszukiwania)? Jest ona także wygodną i krótszą drogą w dotarciu ze sprecyzowaną ofertą do potencjalnych klientów. Jak to zrobić? Włączyć usługę Google Shopping od Ads (dawne Google AdWords)! Dla lepszych efektów sprzedażowych z tej opcji powinien skorzystać każdy sklep internetowy. Dzięki Google Zakupy i narzędziu Google Merchant Center, informacje o produktach dostępnych w Twoim sklepie (odnośnik do artykułu, zdjęcie, cena, itp.) pojawią się bezpośrednio w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy. W niektórych przypadkach usługa ta działa podobnie do znanych porównywarek cenowych.
To kolejny, bardzo skuteczny sposób, aby o Twoich usługach czy produktach dowiedziało się więcej użytkowników i żeby wybrali właśnie Twój sklep.
Delante proponuje kompleksowe przeprowadzenie Twojej kampanii produktowej, która szybko przyniesie spodziewane efekty sprzedażowe.

Jak to działa?

Kampanie produktowe Google Ads najczęściej wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania bądź też z ich prawej strony. Jest to zdjęcie danego produktu, z krótkim opisem i ceną. By z nich korzystać musisz połączyć Twój sklep internetowy z narzędziem Google Merchant Center oraz Google Ads (bez problemów pozwalają na to praktycznie każde najbardziej znane platformy i oprogramowania sklepów online). Jest to niezbędne aby właściwie wyświetlać reklamy artykułów z Twojego asortymentu.

Jeśli odpowiednio prowadzi się kampanie produktowe, bardzo szybko można zauważyć zwiększoną konwersję w Twoim sklepie internetowym. Poza tym, jest to stosunkowo dość niedrogi sposób na znalezienie potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży. Świetne efekty daje też połączenie tego typu reklamy z remarketingiem dynamicznym, o którym przeczytacie więcej tutaj.

Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.

Grzegorz Hałat

CEO

Dobierz odpowiednią strategię

Aby kampanie produktowe przynosiły najlepsze wyniki, ważne jest by dobrze przemyśleć ich strategię, skupiając się na grupie docelowej oraz najważniejszych dla właściciela sklepu produktach.

Trzeba przy tym pamiętać o wielu zasadach obowiązujących w Google Shopping, między innymi:

  • Zwróć uwagę na treści swoich reklam: nie mogą być obraźliwe, nie mogą też promować artykułów niebezpiecznych lub zakazanych przez prawo, nie mogą być podróbkami innych produktów, itp.
  • Pamiętaj o niedozwolonych w Google praktykach, takich jak podawanie fałszywych danych firm lub produktów, nieszanowanie danych osobowych klientów, nadużywaniu sieci reklamowej Ads.
  • Zwróć uwagę, że niektóre treści podlegają pewnym ograniczeniom, np. reklamy artykułów dla dorosłych, alkoholu, hazardu, opieki medycznej, treści chronione prawem autorskim, czy też te o politycznym zabarwieniu.
  • Reklamy w Google Zakupy muszą także spełniać pewne wymogi i normy jakości (prawidłowe URL-e, brak treści pisanych CAPS LOCKIEM, różne wymogi na temat witryn itp.).
  • Zawsze aktualizuj informacje na temat produktów (zwłaszcza ceny czy dostępności).
  • Wprowadzaj konkretny opis produktu.
  • I kilka innych, istotnych zasad. Skontaktuj się z nami to opowiemy Ci o wszystkich.

Dlaczego warto uruchomić kampanie produktowe?

  • To doskonałe rozwiązanie aby skutecznie promować Twój sklep internetowy i jego ofertę.
  • Znacznie zwiększą zasięg reklamy w wynikach wyszukiwania.
  • Podwyższą wskaźniki efektywności, a co za tym idzie wskaźniki konwersji.
  • Wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google i wśród partnerów wyszukiwarki takich jak YouTube.
  • Zaawansowane możliwości konfiguracji a co za tym idzie możliwość skuteczniejszej optymalizacji konwersji.

Dlaczego warto robić to z Delante?

  • Zajmują się tym u nas specjaliści, którzy robili to skutecznie wcześniej, mają doświadczenie i potrzebną wiedzę.
  • Przeprowadzimy Cię przez cały proces. Założymy konto Ads oraz konto Google Merchant Center. Odpowiednio je zoptymalizujemy i przygotowujemy do pracy, tak aby działały sprawnie i wykorzystywały pełnię możliwości tych narzędzi.
  • Przeanalizujemy Twoje potrzeby i Twój biznes, dopasujemy do niego najbardziej skuteczną strategię reklamową.
  • Pomożemy Ci w przygotowaniu pliku produktowego: treści, słów kluczowych itp.
  • Będziemy monitorować i optymalizować plik produktowy w razie potrzeby (np. gdy zmieni się cena produktu w Twoim sklepie uaktualnimy dane).
  • Utworzymy niestandardowe etykiety (Google Zakupy ma kilka standardowych tagów, mogą się one jednak okazać nieodpowiednie dla Twojego biznesu – dzięki etykietom niestandardowym prostsze staje się monitorowanie danego produktu, pozwalają bowiem np. wykazać, że dany artykuł jest na wyprzedaży, jest popularny lub sezonowy).
  • Zoptymalizujemy kampanię w oparciu o niestandardowe dane wyświetlania produktów w Google Zakupy, portalu YouTube oraz sieci partnerów Google.
  • Realizujemy nasze działania kampanii produktowych w oparciu o wymieniane wcześniej zasady – znamy je i rozumiemy, dlatego pomożemy Ci stworzyć skuteczne reklamy doskonałej jakości.
  • Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji w razie pytań i wątpliwości.

Jestem pod wrażeniem, jak szybko mogliśmy zobaczyć wyniki. Specjaliści Delante są bardzo profesjonalni i naprawdę znają się na tym co robią.

Bartłomiej Bober

Manager

Co zyskujesz

1.

Widoczność

Twoje produkty są lepiej widoczne w wyszukiwarce Google a także w witrynach jej partnerów – zasięg reklamy rośnie.

2.

Zaufanie

Ludzie mają większy kontakt z Twoją marką, poznają ją lepiej, co rodzi w nich większe zaufanie do Twojego sklepu.

3.

Efektywność

Szybko zauważasz, że wskaźniki odwiedzin na stronie oraz wskaźniki ważnej dla Twojego biznesu konwersji rosną.

4.

Sprzedaż

A właściwie wyższy poziom sprzedaży, czyli zyskujesz dokładnie to, na czym zależy wszystkim sklepom internetowym.