Jako Senior Marketing Specialist będziesz odpowiedzialny za działania marketingowe na rynek polski. Szukamy osoby, która nie boi się wyzwań i przejmie na siebie odpowiedzialność za strategię i egzekucję i wyniesie nas na jeszcze wyższy poziom.
Twoim głównym celem będzie wzrost liczby leadów poprzez:
- Planowanie i wdrażanie działań marketingowych zgodnie z lejkiem marketingowym, KSP, personami.
- Identyfikowanie potrzeb i braków oraz planowanie jak można je zapełnić.
- Testowanie i wdrażanie rozwiązań które zwiększą współczynnik konwersji na każdym etapie lejka sprzedażowego.
- Zarządzanie marketing automation.
- Współpraca z całym zespołem, w szczególności Dianą i Maćkiem, którzy obecnie pracują nad rozwojem marketingu na rynku polskim.
- Współpraca z działem sprzedaży w celu poprawienia jakości leadów i ich domykalności.
- Współpraca z działami operacyjnymi.
- Przynoszenie zwariowanych pomysłów na stół 🙂
Czego oczekujemy od Ciebie?
Szukamy kogoś, kto jest ciekawski, kreatywny, ustrukturyzowany i lubi liczby.
Kogoś, kto ma dużą ogólną wiedzę marketingową o działaniu w różnych kanałach i wie jak poruszać się w onlinowym świecie marketingu.
Kogoś, kto rozumie sprzedaż i wie co trzeba zrobić, żeby od strony marketingowej zwiększyć jej wartość.
Kogoś, kto może pochwalić się sukcesami w obszarze marketingu internetowego, idealnie jeśli jest to udział generowaniu leadów i w zwiększaniu sprzedaży pochodzącej z marketingu.
Kogoś, kto odnajdzie się w firmie, której bliżej do ustrukturyzowanego start-upu niż korporacji.
To ty? To sprawdźmy jeszcze czy:
- Masz min. 3 lata doświadczenia w marketingu B2B.
- W swojej pracy jesteś nastawiony/a na cel.
- Wiesz, jak analizować dane i wyciągać z nich wnioski.
- Potrafisz zaplanować i zarządzić pracą swoją i innych. Wiesz jak poukładać klocki, żeby projekt się udał i potrafisz egzekwować zaplanowane działania.
- Komunikacja i współpraca nie sprawiają Ci problemu i wiesz, że feedback to okazja do nauki dla Ciebie i innych
- Wiesz jak rozwiązywać problemy i potrafisz podejmować decyzje.
- Jesteś samodzielny/a w swojej pracy.
- Znasz język angielski na poziomie min. B2. Będziesz pracować na rynku polskim ale wiele działań się przenika i jest od siebie zależnych.
- Fajnie się z Tobą pracuje 😉
Niektóre narzędzia, z jakimi pracujemy. Ich znajomość to “nice to have”
- Google Analytics
- Google Search Console
- Ahrefs, Semrush, Senuto, Semstorm
- SharpSpring lub inny system do marketing automation
- WebinarLive
- Środowiska reklamowe: Meta, LinkedIn, Google Ads
Dlaczego warto pracować w Delante?
- Praca w organizacji, która stabilnie, rok do roku, zwiększa swoje przychody
- Mamy płaską strukturę – wszyscy jesteśmy na TY – nie znajdziesz u nas korporacyjnego podejścia do pracy, pomimo, że już jesteśmy firmą średniej wielkości
- Znajdziesz u nas ogromną dawkę wiedzy z zakresu SEO
- Pracuj tak jak lubisz! Sam/a wybierasz skąd pracujesz – zdalnie, hybrydowo lub w biurze – żadna z tych form nie stanowi dla nas problemu. Ponadto mamy elastyczne godziny pracy, które możesz dostosować do swojego stylu pracy
- Zapewniamy zaufanie i swobodę w organizacji pracy
- Zespół marketingowy ma duże poczucie humoru oraz świetną Team Leaderkę!
- Cały przekrój benefitów tych standardowych (Luxmed, Multisport, program rekomendacji pracowników i klientów) i tych mniej standardowych (karta kinowa Unlimited, lekcje języka angielskiego z native’em, pakiet pomocy psychologicznej, jeśli karta Multisport nie obejmuje Twoich ulubionych zajęć sportowych – mamy dofinansowanie do pozostałych aktywności, dofinansowanie na wyposażenie Twojego domowego stanowiska Home Office)
- Dzień wolny z okazji Urodzin – abyś mógł spędzić go w wyjątkowy sposób
- Bardzo lubimy spędzać ze sobą czas: organizujemy wiele wydarzeń firmowych, takich jak wyjazdy integracyjne czy imprezy biurowe.
- Twój rozwój jest dla nas bardzo ważny – dlatego oferujemy budżet szkoleniowy oraz możliwość uczestnictwa w lokalnych i międzynarodowych wydarzeniach branżowych.