Pozycjonowanie Sklepów Internetowych – napisaliśmy ebooka!

Pozycjonowanie Sklepów Internetowych – napisaliśmy ebooka!

Czy wiesz, że w Polsce jest już prawie 30 000 sklepów internetowych, a ich liczba wciąż rośnie? Jak się wyróżnić i sprawić, aby użytkownik trafił właśnie na Twoją stronę? Pozycjonowanie to absolutne „must have” dzisiejszego e-commerce. Właśnie dlatego napisaliśmy ebooka! I dlatego, że lubimy dzielić się wiedzą!

Czego dowiedz się z naszego ebooka?

Według Gemius już połowa polskich internautów kupuje online. To aż 15 milionów potencjalnych klientów! Liczba ta rośnie z roku na rok. Nic więc dziwnego, że coraz więcej sklepów stacjonarnych decyduje się na sprzedaż online. Dla innych przedsiębiorców to pomysł na nowy biznes. Nieważne, czy dopiero zakładasz swój sklep internetowy czy prowadzisz już go od dłuższego czasu, temat SEO nie powinien być Ci obcy. Wiadomo przecież, że każdy e-commerce dąży do jak największej sprzedaży i nie osiągnie tego bez bycia widocznym w Internecie.

ebook - pozycjonowanie sklepów

W naszym ebooku omawiamy temat SEO dla e-commerce od podszewki. Zaczynamy od etapu niezwykle ważnego, który może zdefiniować późniejszy sukces. Jest nim wybór odpowiedniego CMS-a, czyli systemu zarządzania treścią. Wybór jest duży, a każdy system daje inne możliwości optymalizacji. Jeśli prowadzisz już sklep i zastanawiasz się nad zmianą systemu to w ebooku znajdziesz informację o czym pamiętać przy zmianie silnika. Aby ułatwić Ci wybór zebraliśmy wszystkie, ważne z punktu widzenia SEO, funkcje w tabeli porównującej aż 15 CMS-ów.

Następnie przechodzimy przez budowę sklepu – architekturę, strukturę kategorii oraz UX. Te wszystkie elementy będą mieć wpływ na to jak będzie wyglądać później sam proces pozycjonowania. Dochodzimy wreszcie do doboru słów kluczowych i content marketingu. Ostatnim, ale nie mniej istotnym tematem, jest linkowanie zewnętrzne. Bardzo ważne jest odpowiednie połączenie działań na stronie z tymi poza stroną (link-building). Dopiero te dwa elementy razem dadzą pożądany efekt w postaci wzrostu widoczności strony w Internecie i wzrostu liczby odwiedzin. Nie pominęliśmy również tematu mierzenia efektów, o czym możesz przeczytać w rozdziale „Analityka„.

Dla kogo?

Dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, planujących otworzenie e-commerce i dla osób zainteresowanych SEO. Ebook to spora dawka teorii uzupełniona o praktyczne wskazówki oraz komentarze specjalistów. Znajdziesz w nim m.in. wypowiedzi osób odpowiedzialnych za SEO w X-KOM, Militaria.pl, Rossmann-ie, Pixers, G2A i Rankomacie.

Dla tych, którzy lubią czytać online albo wolą pobrać plik pdf. Ebook jest dostęny za darmo do czytania i do pobrania na stronie: https://delante.pl/ebook-pozycjonowanie-sklepow/.

 

(6)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B – jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej