Przyjrzyjmy się bliżej nowości i sprawdźmy jakie idą możliwości za tą dużą zmianą.
Jak utworzyć reklamę z Galerii reklam w grupie reklam?
Wybieramy kampanię, następnie grupę reklam. Przechodzimy do zakładki reklamy i rozszerzenia, a następnie klikamy niebieski plusik, aby dodać nową reklamę. Spośród innych, możliwych, wybieramy nową – reklamę z Galerii reklam.
Pojawia się panel do tworzenia reklamy. Należy wkleić adres strony docelowej, trzy nagłówki (każdy maksymalnie 30 znaków) oraz wybrać zdjęcia do karuzeli. Nagłówki są niezmienne, te same pojawią się przy każdym obrazie, jednak warto pamiętać, że trzeci nagłówek niekoniecznie pojawi się na każdym urządzeniu ze względu na ilość przeznaczonego miejsca. Warto dopasować treść nagłówków tak, aby w pierwszych dwóch pojawiły się najważniejsze informacje.
Warto pamiętać, że zdjęcia, które dodajemy, powinny być wysokiej jakości, w formacie 1,91:1 lub takie, aby można było je łatwo i korzystnie wykadrować do wymaganych proporcji. Wymagania określają ilość zdjęć – od czterech do ośmiu. Do każdego zdjęcia należy dodać opis, który jest ograniczony ilością znaków – do 70 i będzie wyświetlał się tuż pod obrazem, do którego przyporządkowujemy opis.
Tutaj Google daje nam możliwość wpisania maksymalnie 70 znaków.
Podsumowanie
Jesteśmy na etapie testowania nowego formatu na wszystkich kontach naszych klientów i porównujemy wyniki. Biorąc pod uwagę, że omawiany format wypadnie korzystnie na tle konkurencji, spodziewamy się wysokich CTR oraz sukcesów w osiąganiu wysokich konwersji przez naszych klientów.