Szkolenie Google Analytics 4.
Praktyczne warsztaty

Weź udział w stacjonarnym szkoleniu i naucz się korzystać z jednego z najważniejszych narzędzi analitycznych dzięki praktycznym warsztatom!

Wykorzystaj pełny potencjał Google Analytics 4 w praktyce!

Google Analytics 4 już 1 lipca 2023 zastąpi Universal Analytics – czy wiesz jak wykorzystać dane, które zbiera to narzędzie, do rozwoju Twojego biznesu?

W trakcie stacjonarnego szkolenia możesz nabyć wiedzę w zakresie konfiguracji Google Analytics 4 oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje. Zrozumiesz też dane, które wyświetlają się w narzędziu, a co za tym idzie, nauczysz się interpretacji wyników i efektywności ruchu na stronie internetowej. Warsztaty organizowane zaraz po szkoleniu, dopełniają zdobytą wiedzę o praktyczne umiejętności implementacji i konfiguracji GA4 oraz dostosowania raportów do własnych potrzeb.

Możesz zapisać się na szkolenie i warsztaty lub samo szkolenie.

Termin: 30 maja o 12:00

Liczba miejsc: 10

Agenda szkolenia

  • Analityka internetowa i Google Analytics 
      1. Cele i sposoby badania Internetu 
      2. Czym jest i jak działa Google Analytics 4
      3. Model pomiaru, czyli w jaki sposób GA4 mierzy dane
      4. Kluczowe różnice pomiędzy GA 4 a Universal Analytics 
  • Implementacja i konfiguracja GA4 
      1. Jak implementuje się GA4 na stronie?
      2. Podstawowe dane mierzone przez GA4 
      3. Konfiguracja ustawień konta i usługi
      4. Strumień danych – na co zwrócić uwagę?
      5. Co i jak mierzymy – o konwersjach, zdarzeniach i celach 
  • Raporty w GA4
    1. Jakie raporty możemy znaleźć w panelu i co oznaczają?
    2. Nowe wymiary i dane, jak je zrozumieć?
    3. Raporty standardowe
    4. Nieskończone możliwości raportów niestandardowych
    5. Sekcja reklamy – jak sprawdzać efektywność działań marketingowych?

Agenda warsztatów

  • Implementacja GA4 na wszystkie sposoby 
  • Sprawdzamy poprawność implementacji 
  • Audyt strony internetowej pod kątem mierzenia celów/zdarzeń/konwersji 
  • Konfiguracja własnych zdarzeń w panelu Analytics i Google Tag Manager 
  • Sprawdzenie poprawności zliczania zdarzeń
  • Dostosowanie raportów standardowych do własnych potrzeb 
  • Tworzenie raportów niestandardowych, czyli wyklikaj wszystko czego potrzebujesz 

Najbliższy termin

30 maja 2023

Liczba godzin szkoleniowych

szkolenie - około 3,5 h
warsztaty - około 2,5 h

Koszt

szkolenie - 799 zł netto
szkolenie + warsztaty - 1199 zł netto

Poziom

dla początkujących
i średnio zaawansowanych

Dlaczego warto?

Wiedza od praktyków

Szkolenie i warsztaty prowadzi Tomasz – nasz specjalista SEM – który pracuje z GA4 praktycznie od początku istnienia tego narzędzia. Poza codziennym wsparciem naszych klientów w dzialaniach SEMowych, Tomek prowadzi dedykowane szkolenia z wykorzystania tego narzędzia oraz zajmuje się jego wdrożeniami.

Materiały po szkoleniu i warsztatach

Wiemy, że wdrożenie GA4 to dopiero początek, a podczas regularnego zbierania danych może pojawić się wiele pytań i trudności, dlatego każdy kto weźmie udział w szkoleniu, otrzyma dostęp do zamkniętej grupy, gdzie będzie możliwości komunikacji z Tomkiem prowadzącym szkolenie, materiały podsumowująco-przypominające treści szkolenia i warsztatów oraz certyfikat uczestnictwa.

 

Nauka na praktycznych przykładach

Nasz specjalista SEM pokaże Ci jak znaleźć w GA4 informacje, które pomogą Ci w rozwoju biznesu i będą możliwe do zastosowania w wielu branżach.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Jeśli chcesz podnieść swoje umiejętności w zakresie analityki internetowej lub pracujesz nad widocznością strony i zwiększaniem ruchu organicznego to szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami jest zdecydowanie dla Ciebie! Wskazówki, które poznasz, będą mogły być zastosowane w każdej branży i dla każdego typu strony.

Na szkolenie zapraszamy przede wszystkim:

  • właścicieli sklepów i stron internetowych,
  • marketerów, zajmujących się mierzeniem wyników sprzedaży i konwersji oraz zwiększaniem widoczności stron,
  • interesujących się dziedzinami SEO lub SEM oraz generalnie marketingiem w Internecie.

Kto poprowadzi szkolenie?

SEM Specialist - Tomek

SEM Specialist

Absolwent Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W Delante zajmuje sie prowadzeniem kampanii Google Ads oraz wdrożeniami i konfiguracją Google Analytics. Prowadzi również szkolenia z analityki internetowej. Prywatnie gitarzysta, miłośnik ciężkiej muzyki i dobrego footballu.

Poznaj opinie uczestników naszych szkoleń!

Komentarz uczestniczki

Jak się okazało, szkolenie z GA4 było naprawdę potrzebne! Pan Tomek przeprowadził mnie przez wdrożenie i potrzebne raporty bardzo profesjonalnie i zrozumiale. Ogrom wiedzy, którą udało się przyswoić. Dużo praktycznych porad, które zastosowaliśmy od razu po spotkaniu. Atmosfera szkolenia również była bardzo przyjemna – polecam!

Aleksandra Czerniawska-Piechota, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w West Comfort