Przeprowadzając audyt Core Web Vitals wspieramy się profesjonalnymi narzędziami, dzięki czemu jest on przekrojowy i kompletny. Jak to wygląda? Najprościej mówiąc – zbadamy Twoją stronę, przyjrzymy się jej wynikom pod kątem Core Web Vitals (a także elementom, które mogą na nie wpływać), przeanalizujemy je, a następnie podpowiemy Ci, co zrobić, aby je poprawić.
Wykorzystując narzędzia, między innymi PageSpeed Insights czy GTmetrix, przeprowadzimy audyt najważniejszych podstron Twojej witryny. Przykładowo dla e-commerce są to:
- strona główna,
- podstrona kategorii,
- podstrona produktu.
Ważne! Sprawdzając dany URL w narzędziu, otrzymamy wynik dotyczący danego adresu URL, nie całej strony. Dlatego warto sprawdzić kilka najważniejszych typów podstron (np. URL podstrony produktu, URL podstrony kategorii, URL strony głównej), aby otrzymać jak najbardziej rzetelne wyniki.
Innym przykładem mogą być strony usługowe, w przypadku których najważniejszymi typami podstron są:
- strona główna,
- podstrona usługi.