.animate-view{opacity: 1 !important;}

Audyt linków

Pełna analiza Twojego profilu linków

rekomendacje dotyczące optymalizacji strategii linkowania

1 godzina konsultacji z Off-Specjalistą po audycie

Cena: min. 2500 zł

Czas trwania: 3 tygodnie

Kasia Śliwa - Off-site SEO Specialist

Kasia Śliwa

Off-site SEO Specialist

Proces SEO off-site, czyli inaczej linkowanie zewnętrzne to istotny element pozycjonowania, jednak aby przyniósł oczekiwane efekty musi być prowadzony w oparciu o odpowiednią strategię i uzupełniać działania prowadzone na stronie.

Chcesz wiedzieć, czy linki, które zdobywasz, faktycznie są dla ciebie korzystne? Zastanawiasz się, jak efektywnie korzystać z linkowania, by pomogło to twojej stronie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google (SERP)?

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej ->

Porozmawiajmy o Twoim profilu linków!

Audyt linków zwrotnych

Audyt link buildingu stanowi fundament, pomagający w wypracowaniu kompleksowej strategii linków, zwiększając efektywność działań SEO.

Na podstawie wyników audytu otrzymasz klarowne wskazówki dotyczące działań naprawczych, ułatwiające podjęcie konkretnych kroków w celu poprawy efektywności działań lin buildingowych.

Audyt linków zewnętrznych wykaże czy dotychczas prowadzone działania miały wpływ na poprawę pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania i były wsparciem kompleksowego procesu SEO.

Z Delante współpracujemy od 2017 roku. Współpraca jest owocna i od początku stanowi dla Ceneo.pl wsparcie w realizacji strategii linkbuildingu. Naszą współpracę opieramy na zaufaniu, jakości i odpowiedzialności.

Adrian - ceneo

Adrian Olszewski

SEO and Content Marketing Manager

Dla kogo jest
audyt linków zewnętrznych?

  • Właścicieli stron i sklepów internetowych – Audyt linków zwrotnych pomoże zrozumieć, jak obecna strategia linkowania wpływa na Twoje wyniki wyszukiwania
  • Osoby prowadzące działania SEO off-site – Niezależnie od tego, czy pracujesz sam, czy korzystasz z usług agencji SEO, audyt linków zwrotnych wskaże, które elementy Twojej strategii działają, a które wymagają optymalizacji.
  • Każdy, kto chce wyprzedzić konkurencję – Dowiesz się, jak Twoje linkowanie prezentuje się na tle konkurencji, co da Ci przewagę i wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby osiągnąć lepsze wyniki. 

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Delante wykonuje prace optymalizacyjne bardzo rzetelnie, a linki przez nich tworzone są wysokiej jakości. Bez wątpienia posiadają bardzo dużą wiedzę techniczną.

Sabina Broda

CEO

Doceniamy, że Delante, jako partner biznesowy, poza budowaniem z dużą skutecznością ruchu organicznego, dba również o konsultacje w innych kwestiach związanych ze stroną.

Konrad Kargol

Coo & Co-funder

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

FAQ – najczęściej zadawane pytania
o audyt linków

Czym jest audyt linków?

Audyt linków to dogłębna analiza procesu linkowania strony. Ma on m.in. na celu ocenę istniejących już odnośników (ich liczby, jakości, tempa przyrostu/spadku, całego profilu), wykrycie elementów do poprawy, a następnie przygotowanie listy zaleceń i wskazówek dotyczących dalszych działań link buildingowych.

Dlaczego warto dbać o dobrej jakości linki?

Linkowanie (inaczej link building, proces off-site) jest integralną częścią procesu SEO. Odpowiednio prowadzone działania link buildingowe, mające na celu budowę wartościowego profilu odnośników (unikalnych, naturalnych, pochodzących z dobrej jakości serwisów) do strony docelowej, mogą przełożyć się na większą widoczność danej witryny w sieci i wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Czy audyt linków jest dla mnie?

Jeśli prowadzisz działania link buildingowe, mające na celu zwiększenie widoczności Twojej strony i jej pozycji w wyszukiwarce, i chcesz sprawdzić, czy to co robisz, robisz dobrze, to audyt linków jest dla Ciebie. Dzięki temu audytowi dowiesz się, czy Twoje linkowanie ma sens – czy przekłada się na realne rezultaty – jakie elementy procesu można poprawić i jaki kierunek działań obrać, aby link building wspierał SEO Twojej strony.

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM