.animate-view{opacity: 1 !important;}

Wykluczenie miejsc docelowych w kampaniach Performance Max

1min.

Komentarze:0

Wykluczenie miejsc docelowych w kampaniach Performance Max
03 kwietnia 2024
Sprawdź, jak zawęzić obszar emisji reklam w Twojej kampanii Performance Max, dzięki wykluczeniom miejsc docelowych!

1min.

Komentarze:0

Google Ads wprowadził funkcję wykluczenia miejsc docelowych w kampanii Performance Max. Jest to duża i korzystna zmiana, umożliwiająca jeszcze dokładniejszą optymalizację działań reklamowych.

Tutaj uwaga: wykluczenia miejsc docelowych w Kampanii Performance Max dodają się na poziomie całego konta, należy być ostrożnym, aby nie wykluczyć wartościowego ruchu.

Oferta Google Ads i Facebook Ads

Miejsca docelowe to jedna z opcji kierowania reklam GDN. Wybór tej opcji, umożliwia wyświetlanie reklam w wybranych aplikacjach lub ich kategoriach, kanałach i filmach na platformie Youtube, a także na wybranych witrynach internetowych. Są dwa sposoby wykluczenia miejsc docelowych:

  1. Należy wejść do panelu Google Ads, utworzyć kampanię Performance Max (lub wejść w dotychczasową), a następnie wybrać > treść > wykluczone miejsca docelowe
  2. Panel Google Ads > narzędzia i ustawienia > dopasowanie treści > wykluczone miejsca docelowe
Wykluczenia miejsc docelowych w Performance Max

źródło: Panel Google Ads

Aby wykluczyć witrynę, kanały i filmy w Youtube, czy też aplikacje, możliwe jest wpisanie dokładnego adresu URL lub skorzystanie z opcji “Przeglądaj” w celu znalezienia propozycji wykluczeń. Wszystkie kategorie aplikacji można za to wykluczyć jednym kliknięciem, wpisując w odpowiednie pole kod mobileappcategory::69500.

Wykluczanie miejsc docelowych w Performance Max

źródło: Panel Google Ads

 

aktualizacja wpisu z dnia: 01-12-2022 r.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM