Nowy produkt w Delante

Pod koniec 2019 roku uruchomiliśmy w Delante przełomowe rozwiązanie – Delante Shopping Platform. To innowacyjny produkt, konkurencyjny dla Zakupów Google umożliwiający uzyskanie znacznie niższych cen za kliknięcie. Nasi klienci uzyskują minimum 20% niższe koszty kliknięcia. W niektórych przypadkach oszczędności są znacznie większe.

Poniżej 3 przykłady dla różnych branż e-commerce:

Branża meblarska

Zakupy Delante wyniki dla branży meblarskiej

Branża motoryzacyjna

Zakupy Delante wyniki dla branży motoryzacyjnej

Branża zologiczna

Zakupy Delante wyniki dla branży zoologicznej

Kampanie oznaczone jako css to Delante Shoping Platform. Druga kampania przedstawia wyniki dla Zakupów Google.

Co to jest Delante Shopping Platform?

Mówiąc najprościej, Delante Shopping Platform stanowi konkurencję dla Zakupów Google i Google Merchant Center. Reklamy wyświetlają się w ten sam sposób i zasada działania programu jest identyczna jak w przypadku Zakupów Google. Zarządzanie kampanią odbywa się także poprzez Google Ads. Klient może porównać wyniki obu usług na swoim koncie Google.

Zakupy Delante

W 2019 roku intensywnie pracowaliśmy nad projektem Delante Shopping Platform. Obecnie wyszedł on z wersji testowej i jest dostępny pod domeną delante.shop w pełnej funkcjonalności. Sama porównywarka jest rozbudowywana o nowe funkcjonalności, jednak już teraz usługa Delante Shopping Platform działa poprawnie i jest wdrażana na kontach Google Ads.

Jest to możliwe dzięki nawiązanej współpracy z Google na zasadach oraz warunkach podobnych do takich marek jak Ceneo, Nokaut, Allegro czy… Zakupy Google. Jednak jest coś, co wyróżnia nasz system, a do czego dążyliśmy z myślą o optymalizacji budżetów naszych klientów – nie naliczamy dodatkowej prowizji za kliknięcia.

Dzięki nawiązanej współpracy, nasza marża na kliknięciu wynosi minimum 20%, ale postanowiliśmy oddać ją klientom, a nie zatrzymać ją jako dodatkową prowizję. Oznacza to, że gwarantowanym efektem korzystania z platformy Delante przez naszych klientów jest od 20% do ponad 50% niższy koszt kliknięcia względem konkurencji wyświetlającej się na te same frazy.

Techniczne aspekty Delante Shopping Platform

Za korzystanie z Delante Shopping Platform pobieramy opłatę miesięczną w wysokości 300 zł. Budżet na kampanie nie wpływa na koszt obsługi. Nie doliczamy marży do kliknięcia. Kampanie prowadzimy w sposób przejrzysty na koncie Google Ads klienta. Raportujemy nasze działania w Google Data Studio.

Misją Delante jest oferowanie wszystkim klientom, bez względu na budżet, najwyższej jakości produktu. Z tego powodu, Delante Shopping platform będzie cały czas rozwijane i rozbudowywane o nowe funkcjonalności. Rozwiązanie wprowadziliśmy u wszystkich klientów Delante i u każdego z nich widzimy zdecydowane spadki kosztów kliknięcia.

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą Delante Shopping Platform – napisz do nas.