Ruch organiczny na Twoją stronę Cię nie zadowala? Spokojnie, to częsty problem z którym przychodzą do nas klienci. Jednak, żeby go rozwiązać nie wystarczą dobre chęci. Żeby zaplanować działania SEO, które pomogą Ci rozwinąć Twój biznes musisz wiedzieć jakie frazy kluczowe zapewnią Ci ruch którego szukasz.
Aby dowiedzieć się na jakie słowa kluczowe Twoja strona się nie wyświetla w ogóle, a powinna, lub wyświetla się na dalekich pozycjach podczas gdy Twoja konkurencja okupuje szczyt SERPów należy przeprowadzić analize content gap. Odpowiednia przeprowadzana pozwoli Ci zlokalizować zarówno najłatwiejsze do osiągnięcia cele – frazy na których możesz zając wysokie pozycje optymalizując istniejące już treści, jak i słowa kluczowe, których w ogóle nie pokrywasz i dla których musisz stworzyć nowy content.
Jak przygotować ten solidny fundament zwiększania widoczności? Tego właśnie dowiesz się z naszego szkolenia, podczas którego Wojciech nie tylko opowiada jak efektywnie przeprowadzić taką analizę, aby wyciągnąć z niej właściwe wnioski, ale także przeprowadzą ją na żywo, dzieląc się wypracowanymi przez siebie podczas dziesiątek taki analiz trickami!
Agenda webinaru
1. Prawidłowa identyfikacja konkurentów
2. Dobór najlepszych narzędzi w konkretnym przypadku
3. Zebranie danych – jak wyciągnąć dane do postaci, która będzie dla Ciebie przydatna
4. Budowa klastrów – jak analizować duże ilości danych i nie zwariować?
5. Analiza danych – szukanie low hanging fruits
6. Słabe pozycje
7. Brak pozycji
8. Dlaczego nie celować w szerokie frazy
9. Alternatywne podejścia
Czy ten webinar jest dla Ciebie?
Jeśli pracujesz nad widocznością strony i zwiększaniem ruchu organicznego to ten webinar jest zdecydowanie dla Ciebie! Wskazówki, które poznasz, będą mogły być zastosowane w każdej branży i dla każdego typu strony.
Na szkolenie zapraszamy przede wszystkim:
- właścicieli sklepów i stron internetowych,
- marketerów, zajmujących się zwiększaniem widoczności stron.