Reklamy PPC

Google Remarketing

Typ graficznej reklamy Google, który pozwala zwiększyć konwersję wśród klientów, którzy już mieli kontakt z Twoją stroną lub sklepem.

Skuteczny remarketing

Nakłoń użytkownika do powrotu na stronę

Na pewno zdarzyło Ci się odwiedzić np. jakiś sklep internetowy (niekoniecznie dokonując w nim zakupu) i później zauważać jego reklamy. wyświetlające Ci się podczas używania Internetu lub aplikacji. Tak w skrócie działa Google Remarketing – jedna z usług dostępnych w Google AdWords. Pomaga Ci on w nawiązaniu ponownego kontaktu z użytkownikami. Warto się nim zainteresować i dobrać odpowiednie strategie remarketingowe dla Twoich indywidualnych celów biznesowych oraz tego, jakim konkretnie użytkownikom chcesz wyświetlać swoje reklamy. W Delante poprowadzimy dla Ciebie skuteczny remarketing, który sprawi, że współczynnik konwersji wzrośnie. Zauważysz wzrost odwiedzin a częstotliwość wyświetlania reklam będzie dostosowana tak aby reklama nie była zbyt nachalna. Kampanie remarketingowe optymalizujemy pod maksymalny zwrot z inwestycji.

Kampanie remarketingowe w Google AdWords

Zanim zaczniesz korzystać z remarketingu, bardzo ważne jest, abyś zrozumiał, że jednym z jego głównych celów jest zwiększenie sprzedaży. Dobrze poprowadzone kampanie tego typu budują także świadomość i rozpoznawalność marki.

  • Przykład 1 (sprzedaż): Przeglądasz ofertę sklepu, dodajesz produkty do koszyka ale nie sfinalizujesz transakcji. Kampania remarketingowa wyświetla reklamy dokładnie tych produktów, które dodałeś do koszyka w sieci reklamowej. Po kliknięciu w produkt trafiasz na jego stronę w sklepie i masz możliwość dokończenia zamówienia.
  • Przykład 2 (rozpoznawalność): kiedyś nie miałeś pojęcia o istnieniu marki X, która stosuje remarketing. Szukając czegoś w Internecie, trafiłeś przypadkowo na jej stronę. W przeciągu następnych kilku godzin lub dni widzisz wszędzie jej reklamy. Wyświetlają się one na popularnych serwisach informacyjnych. Powoduje to, że lepiej poznajesz markę X i ją zapamiętujesz. I być może następnym razem szukając proponowanych przez nią usług czy produktów, wybierzesz właśnie jej witrynę.

Oczywiście właściwie prowadzony remarketing zwiększa sprzedaż lub doprowadza do innej oczekiwanej przez Ciebie konwersji. Zwłaszcza, jeśli w umiejętny sposób poprowadzisz kampanię. Użyjesz odpowiednio zachęcających słów, obrazów czy wideo.

W Delante proces prowadzenia remarketingu jest bardzo zaawansowany i obejmuje tworzenie celów dla mikro-konwersji oraz modelowanie atrybucji.

Zalety remarketingu Google AdWords

  • Otrzymujesz dostęp do użytkowników, którzy cechują się największą skłonnością do skorzystania z Twoich usług lub kupienia Twoich produktów. Sami już kiedyś weszli w interakcję z Twoją witryną. Bardziej prawdopodobne jest więc, że wybiorą właśnie Ciebie.
  • Możesz kreować listy remarketingowe dokładnie dopasowane do przypadków z Twojej strony. Na przykład: wyświetlasz swoje reklamy tym, którzy dodali jakiś produkt z Twojego sklepu do koszyka, ale nie ukończyli zakupu.
  • Remarketing Google ma duży zasięg – Twoje reklamy mogą wyświetlać się wielu użytkownikom, na różnych rodzajach urządzeń. Dodatkowo możesz wybrać modele urządzeń czy rodzaje systemów operacyjnych.
  • Możesz używać w nim różnego rodzaju reklam – graficznych, tekstowych czy też wideo.
  • Otrzymasz dokładne raporty z przeprowadzanych działań remarketingowych.

Różne opcje Remarketingu Google AdWords

Ta usługa Google AdWords ma kilka odsłon. W Delante pomożemy Ci zdecydować, który będzie najlepszy dla Twojego biznesu

  • Remarketing standardowy, czyli taki, który pozwala na wyświetlanie danej reklamy użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Docierasz do nich kiedy przeglądają konkretne witryny lub korzystają z aplikacji, które obsługują reklamy.
  • Remarketing dynamiczny, dzięki któremu Twoje reklamy uwzględnią dokładnie te usługi czy też produkty, które użytkownik wyświetlił na Twojej stronie. Jest on ważny dla sklepów internetowych – dzięki temu reklamy przypominają użytkownikom, że oglądany przez nich produkt ciągle czeka na nich na Twojej witrynie.
  • Remarketing wideo, połączony z Twoim kanałem YouTube lub innymi filmami dostępnymi na Twojej witrynie. Po tym jak użytkownik odtworzy Twój film, będzie mu on przypominany podczas przeglądania innych wideo na YouTube i w innych aplikacjach. Dodatkowo promocja w filmu w Youtube może bazować na użytkownikach którzy odwiedzili Twoją stronę.
  • Listy remarketingowe dla reklam wyświetlanych w wyszukiwarce (RLSA), czyli wyświetlanie Twojej reklamy tym, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, a później dalej szukają w Google informacji o danym produkcie lub usłudze.
  • Remarketing adresowany na konkretną listę użytkowników, dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się tym, którzy są zalogowani do Google, a wcześniej podali Ci swoje dane kontaktowe.

Delante pomoże Ci zbudować efektywne kampanie we wszystkich tych opcjach.

Dlaczego warto to robić z Delante?

Remarketingiem Google AdWords w Delante zajmują się doświadczeni pracownicy. Zrobimy wszystko, aby przyniósł on oczekiwane przez Ciebie efekty. Między innymi:

  • Zaproponujemy Ci indywidualnie dopasowane do Twojego przypadku kampanie, ułożymy treści reklam, przeprowadzimy Cię przez całość kampanii.
  • Przetestujemy rozwiązania i będziemy optymalizować kampanie.
  • Wykorzystujemy bardzo efektywny remarketing dynamiczny, który jest najlepszym wyborem dla sklepów internetowych – zwiększymy sprzedaż Twoich produktów.
  • Co miesiąc wyślemy Ci szczegółowy raport z naszych działań, który czarno na białym powie Ci o efektach.
  • Zobaczysz dzięki nam realny wzrost konwersji i stanie się to naprawdę szybko.
  • Pomożemy Ci odzyskać ludzi, którzy porzucili koszyki na Twojej stronie, nie dokończyli rejestracji lub z jakiś powodów nie sfinalizowali innych konwersji na Twojej witrynie.
  • Będziemy z Tobą w stałym kontakcie – chętni do wyjaśnienia wszelkich niejasności oraz ustalania ważnych dla Ciebie kwestii.

Co zyskujesz

1.

Świadomość marki

Wzrasta wiedza użytkowników o Twojej firmie, zapamiętują Cię lepiej, kojarzą nazwę i Twoje produkty.

2.

Powrót użytkownika

Odzyskujesz tych klientów, którzy nie dokończyli rozpoczętej wcześniej konwersji na Twojej stronie.

3.

Wzrost konwersji

Powrót użytkownika zwiększa ilość zakończonych konwersji, które są dla Ciebie najbardziej istotne.

4.

Wzrost ruchu

Kiedy użytkownicy w wyniku remarketingu wracają na Twoją stronę, zwiększa się tak cenny dla niej ruch.