Pomożemy ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i zwiększyć widoczność twojej strony w Internecie!
Bierzemy pod uwagę twoje cele biznesowe
Uwzględniamy specyfikę twojej branży
Wybieramy najbardziej konwertujące frazy w danym kraju
Tworzymy wartościowe treści
Pozyskujemy linki z wartościowych domen krajowych
Senior SEO Specialist
Pozycjonowanie, inaczej SEO (Search Engine Optimization – optymalizacja pod wyszukiwarkę internetową), to wszystkie działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa kilkaset parametrów, które są oceniane przez algorytmy Google. Pozycjonowanie to stały proces. Zbudowanie i utrzymanie wysokich pozycji strony internetowej wymaga ciągłej obserwacji algorytmów, działań konkurencji, a także trendów SEO.
Pozycjonowanie jest dla każdego, kto posiada stronę internetową i chce, aby była ona widoczna w internecie. Pozycjonowane najczęściej są to strony internetowe, które mają generować konwersję, np. sprzedawać produkty lub pozyskiwać klientów zainteresowanych daną usługą. SEO jest to więc absolutny must have dla sklepów internetowych oraz dla firm usługowych.
Jeżeli tu trafiłeś, to pewnie pozycjonowanie jest też dla Ciebie!
W Polsce aż 85% osób ma stały dostęp do internetu (2018 rok) i aż 98% z nich korzysta z wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie daje więc możliwość dotarcia do około 30 mln osób w samej tylko Polsce! Niemało, prawda?
Niezaprzeczalną korzyścią jest wzrost widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google. Wyższa pozycja strony w wyszukiwarce to większy ruch na stronie. Dowodem są dane z 2018 roku, które mówią, że CTR (Click Through Rate) dla pierwszego wyniku wynosi 30%. Dla trzeciego już tylko 10%, a dla dziesiątego (nadal na pierwszej stronie!) to już tylko 2%.
Ten sam raport dowodzi wyższości pozycjonowania szerokiego nad pozycjonowaniem na frazy. Okazuje się, że frazy long-tailowe nie tylko charakteryzują się większą konwersją już po wejściu użytkownika na stronę, ale także osiągają większe CTRy jeszcze w SERPach.
Pozycjonowanie to czasochłonny proces, ale jego efekty są długotrwałe, jeżeli tylko prowadzony jest konsekwentnie. Ciągle monitorowanie efektów, algorytmów i konkurencji pozwala na wprowadzanie potrzebnych zmian na czas i utrzymanie osiągniętych już wyników.
Współpraca z Delante od samego początku układa nam się bardzo dobrze. Przede wszystkim jednak wyniki naszej firmy po przejęciu naszych działań SEO przez Delante odnotowały zdecydowane wzrosty w wielu aspektach. Na uwagę zasługuje również bardzo dobra obsługa przez naszych opiekunów – szczegółowe odpowiedzi na pytania, regularne raportowanie i chęć wdrażania nowych działań. Polecam!
Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa kilkaset parametrów, które są oceniane przez algorytmy Google. Główne parametry oceniane przez Google to:
Pozycjonowanie stron jest procesem, który powinien być prowadzony stale. W podejściu szerokim do pozycjonowania pierwsze efekty, w postaci zwiększającej się widoczności strony, można zauważyć już po 2-3 miesiącach od rozpoczęcia działań SEO. Jest to niewątpliwie zaleta tego podejścia, które skupia się na zwiększaniu ruchu organicznego na stronie, a nie tylko na podnoszeniu pozycji fraz. To właśnie wzrost ruchu organicznego jest kolejnym efektem, idącym za wzrostem widoczności. Wzrost ruchu można zauważyć zazwyczaj już po 4 miesiącach współpracy.
Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.
Najważniejszym i bezpośrednim efektem pozycjonowania jest wzrost widoczności strony w wyszukiwarce, który przekłada się na wzrost ruchu organicznego na stronie. Obecnie odchodzi się już od postrzegania jakości pozycjonowania poprzez pozycje wybranych fraz. W pozycjonowaniu szerokim liczba pozycjonowanych fraz jest bardzo duża (nawet kilkaset). Dobierane są one pod kątem ich wpływu na ruch na stronie i ukierunkowane na wzrost konwersji (sprzedaży).
W naszych raportach pokazujemy klientom zmiany w widoczności i ruchu na stronie, zmiany pozycji najważniejszych fraz kluczowych oraz wykonane działania. Efekty powinno się monitorować na bieżąco i podsumowywać minimum raz na miesiąc.
Efekty pozycjonowania powinno się porównywać nie tylko miesiąc do miesiąca, ale również rok do roku (szczególnie przy branżach sezonowych).
Budżet pozycjonowania zależy od ilości pracy i czasu potrzebnych do osiągnięcia pożądanych wyników. Czas ten zależy od kilku istotnych czynników, między innymi od:
Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie treści
Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej.
Jakościowy link building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.
Analiza i raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje SEO
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Jako Delante mamy doświadczenie z wieloma branżami. Pozycjonujemy strony lokalne, ogólnopolskie oraz zagraniczne. Stosujemy najbardziej efektywny model SEO – pozycjonowanie szerokie.
Dowodem owocnej współpracy są pozytywne opinie o naszej firmie w Google oraz na profilu Clutch. Na naszej stronie znajdziesz również wiele case study naszych klientów.
Przykłady naszych sukcesów:
Długo szukaliśmy partnera SEO i Delante okazało się strzałem w dziesiątkę. Procesy dostosowane do naszych potrzeb i branży, adekwatne rekomendacje developerskie a przede wszystkim wyniki, jakich oczekiwaliśmy.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.