.animate-view{opacity: 1 !important;}

Facebook Ads i Meta Ads

Meta Ads łączy w sobie Facebooka, Messengera, Instagrama oraz WhatsAppa – daje to możliwość docierania z treściami do wielu osób w różnym miejscu i czasie.

Dlaczego warto korzystać z kampanii Meta Ads?

Dostęp do różnych formatów reklam

Możliwość wyboru godzin i dni wyświetlania

Duża baza użytkowników

Budowanie społeczności i interakcji z odbiorcami

Niestandardowe grupy odbiorców

Karolina Pyznar - SEM Specialist

Karolina Pyznar

SEM Specialist

Porozmawiajmy

Dlaczego Facebook?

Facebook został założony w 2004 roku przez wtedy zaledwie 19-letniego Marka Zuckerberga. W czerwcu 2017 roku osiągnął on globalnie rekordową liczbę 2 miliardów użytkowników.

Również w Polsce cieszy się wielkim powodzeniem – konto na tym portalu ma już około 16 mln obywateli. Przy tak dużej grupie odbiorców, nie dziwi fakt, że marki komunikują się z potencjalnymi i obecnymi klientami za pomocą Facebooka, a reklamy w tym serwisie to bardzo częsta forma promowania swoich produktów lub usług. Warto jednak pamiętać, że Facebook to nie tylko strona internetowa, ale obejmuje ona całą grupę aplikacji m.in. Instagram, Messenger i Audience Network. Wszystko to otwiera coraz więcej kanałów ewentualnej promocji. Delante pomoże Ci w przygotowaniu skutecznych kampanii Facebook Ads z wykorzystaniem pełnych możliwości tego niezwykłego portalu.

Reklamowanie się za pomocą
Facebook Ads

Korzystając z płatnych reklam na Facebooku masz możliwość reklamowania się za pomocą kreacji złożonych z pojedynczego obrazu, materiału wideo, karuzeli produktów, pokazu slajdów, ofert. Reklamy mogą być nastawione na generowanie ruchu, polubienia strony lub fanpage, zbieranie kontaktów, promowanie wybranych postów i wydarzeń, instalację aplikacji, odtworzenia filmów i wiele więcej.

Jednocześnie skuteczne prowadzenie kampanii Facebook Ads wiąże się z przygotowaniem informacji umożliwiających wdrożenie procesu. O niezbędnych elementach poinformuje Cię Specjalista. Wśród nich będą m. in.:

  • cele biznesowe związane z kampanią na Facebooku
  • charakterystyka firmy, jej produktów i branży oraz wyróżniki na tle konkurencji
  • persona, czyli grupa docelowa Twojej marki (specjaliści z Delante podczas wdrożenia przeanalizują statystyki i przedstawią Ci najlepsze w ich ocenie persony)
  • budżet na reklamę
  • miejsca emisji reklam i urządzenia

Podczas współpracy, dobra komunikacja jest kluczowa, a Delante o tym wie. Profesjonaliści w każdym calu. Zaczęliśmy dopiero kilka miesięcy temu, a już jestem pod wrażeniem efektów, które zaczynają się pojawiać.

Walker Wilkerson

Owner

Aby rozpocząć kampanie
Facebook Ads musisz:

Dokładnie przeanalizować swój cel biznesowy (czyli mówiąc krótko: powód, dla którego zdecydowałeś się na reklamę).

Ustalić grupę docelową do której chcesz trafić a następnie zrozumieć jej motywacje, zachowania i postawy.

Określić budżet reklamy (dzienny lub całkowity).

Zdecydować się na zdjęcia, filmy i treści pokazywane w reklamie.

Opisać miejsce emisji reklamy (Facebook, Messenger, Instagram, Audience Network – a może każde z nich?).

Wybrać także na jakich urządzeniach będzie ona wyświetlana.

Następnie określić treść i format reklamy.

Co mówią o nas nasi klienci

Współpracujemy z Delante już od 2020 roku. Przygotowują dla nas działania Meta Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki Zespołowi Delante rozwinęliśmy się jako firma, staliśmy się bardziej widoczni i dostępni dla klienta. Komunikacja jest na najwyższym poziomie, cenię sobie również profesjonalizm, który posiadają. Polecam!

Klaudia Woźniak

Marketing Manager

Dlaczego warto inwestować
w Facebook Ads?

Działający od 2004 roku portal społecznościowy Marka Zuckerberga zrzesza miliardy użytkowników. Analiza Facebooka na drugi kwartał 2019 roku pokazała, że miesięczna liczba aktywnych użytkowników przewyższa 2,4 miliarda osób. W samej Europie zrzesza około 385 milionów użytkowników. W Polsce w październiku 2019 roku odnotowano ponad 18 milionów użytkowników. Instagram, należący obecnie do Facebooka, odnotowuje coraz więcej użytkowników, przekraczając już liczbę 1 miliarda.

Popularność portalu umożliwia efektywne promowanie marek wśród jego użytkowników. Do największych zalet Facebooka można zaliczyć:

  • dużą liczbę aktywnych użytkowników na Facebook i Instagram
  • zaawansowane i precyzyjne kierowanie reklam na odbiorców
  • znajomość odbioru reklamy dzięki możliwości reagowania na nią (komentarze, udostępnienia, polubienia, kliknięcia w link)
  • niskie koszty prowadzenia kampanii reklamowej
  • rozbudowane statystyki
  • różnorodność formatów reklamowych
  • różnorodność celów kampanii: od wzrostu świadomości po wzrost konwersji i pozyskanie kontaktów (Lead Ads)
  • różnorodność umiejscowień: promowanie na Facebooku, Instagramie, Messengerze i w Audience Network
  • jest to najbardziej przyjazna i nieinwazyjna forma reklamy w internecie
  • testy reklam A/B
  • kampanie remarketingowe – reklamowanie się wśród użytkowników, którzy mieli styczność z Twoją marką w przeszłości
  • dane na Facebooku są deklaratywne – użytkownicy zadeklarowali swój wiek, płeć, adres zamieszkania, co lubią – dzięki temu można z dużą precyzją wybierać grupy docelowe

Jeśli Twoja firma jest z sektora MŚP, działasz w branży e-commerce, usługowej lub B2B zgłoś się do Delante, a pomożemy Ci prowadzić efektywne kampanie promocyjne Facebook Ads.

Zamów bezpłatną wycenę

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Dlaczego warto stworzyć
kampanie Facebook z Delante?

Zajmą się tym osoby znające tematykę, posiadające wiedzę i doświadczenie, które szybko zaowocuje efektami.

Jak zwykle poprowadzimy Cię przez cały przebieg kampanii – zajmiemy się utworzeniem konta, optymalizacją i prowadzeniem go według aktualnych standardów.

content plan text ideas

Pomożemy Ci z kreowaniem efektywnej strategii. Przejdziemy krok po kroku przez wypisane wcześniej kroki (analizę branży, biznesu, grupy docelowej i tak dalej).

Przeprowadzimy testy reklamowe i optymalizacje według kluczowych wskaźników efektywności KPI.

Tworzymy zaawansowane listy odbiorców, co pomoże Ci dotrzeć w jak największym stopniu do dokładnych przedstawicieli Twojej grupy docelowej).

W Delante działamy synergicznie – wykorzystujemy kooperację wielu czynników, które mogą nam zagwarantować jak największy sukces. W tym przypadku korzystamy z danych z różnych kampanii marketingowych.

O każdym etapie działań zostaniesz powiadomiony w miesięcznych raportach. Będziesz mógł monitorować naszą pracę, sam zobaczysz i ocenisz efekty.

W razie wszelkich wyzwań lub pytań – jesteśmy do Twojej dyspozycji, gotowi udzielić Ci informacji, których potrzebujesz.

Co zyskujesz?

1.

Zasięg

Twoja reklama może być wyświetlana nie tylko na Facebooku, ale także Instagramie, Messengerze i Audience Network.

2.

Komunikację

Ze względu na ilość użytkowników Facebooka jest to doskonały kanał komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi Klientami.

3.

Dokładny target

Reklamy trafiają dokładnie do Twojej grupy docelowej (dobranej ze względu na wiek, płeć i inne informacje z profilu).

4.

Osiągnięcie celów

Celów, które sam wyznaczyłeś: zwiększenie rozpoznawalności marki, większa liczba polubień, wzrost sprzedaży, etc.

Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.

Izabela - homekoncept

Izabela Jozwik

Marketing Manager

Zacznij zwiększać
obecność Twojej marki w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

3.

Analiza SEM

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEM

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.

Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEM?

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM