Kariera
Pracuj
w Delante
z profesjonalistami
w zgranym zespole
Interesujesz się marketingiem efektywnościowym? Zobacz jak wygląda praca w Delante i dołącz do zespołu profesjonalistów SEO!
O nas
Od 2014 roku działamy w branży marketingu internetowego i jesteśmy wyspecjalizowani w SEO i SEM. Pracujemy zarówno z klientami polskimi jak i zagranicznymi. Stawiamy na rozwój i stałe doskonalenie umiejętności, dlatego dołączając do naszego zespołu nie musisz się martwić o brak wdrożenia czy szkoleń. Staramy się sprostać oczekiwaniom naszych pracowników, oferując im wynagrodzenie dopasowane do ich możliwości i zaangażowania. Poza pracą z młodymi, pełnymi zapału i energii ludźmi oferujemy atrakcyjne benefity pozapłacowe.
Praca w Delante
Stawiamy przede wszystkim na rozwój! Odpowiedzialne zadania, duża dawka wiedzy i ciekawa praca to podstawa. Wiemy też jak ważna jest atmosfera, więc dodatkowo możesz liczyć na:
Oferty pracy
SEO i marketing efektywnościowy to nasza specjalizacja, jednak do naszego zespołu szukamy nie tylko stażystów, specjalistów SEO lub Google Ads.
Przejrzyj nasze oferty i zobacz czy znajdziesz coś dla siebie. Zawsze chętnie porozmawiamy z pozytywnymi ludźmi, którzy chcą czegoś więcej od swojej pracy.
FAQ
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji i pracy w Delante. Nie znalazłeś odpowiedzi? Śmiało, napisz do nas!
Rekrutacja do naszej firmy na staż SEO składa się z następujących etapów:
- Złożenie aplikacji przez formularz na stronie – wejdź w ogłoszenie, które Cię interesuje i zaaplikuj.
- Kolejny etap to krótka rozmowa telefoniczna. Osoba odpowiedzialna za rekrutację skontaktuje się z wybranymi osobami. Na takiej rozmowie chcemy zadać Ci kilka pytań wstępnych.
- Po rozmowie telefonicznej zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną z Szefem działu i Liderem zespołu do biura lub online.
- Następnie, możesz zostać poproszonym o udział w jeszcze jednej rozmowie video – z Prezesem i osobą odpowiedzialną za rekrutację.
- Po tych rozmowach z pewnością dostaniesz od nas odpowiedź zwrotną – czy zostajesz przyjęta/y na staż/inne stanowisko, czy też nie.
Rekrutacja do naszej firmy na stanowisko Juniora/Specjalisty składa się z następujących etapów:
- Złożenie aplikacji przez formularz na stronie – wejdź w ogłoszenie, które Cię interesuje i zaaplikuj.
- Kolejny etap to krótka rozmowa telefoniczna. Osoba odpowiedzialna za rekrutację skontaktuje się z wybranymi osobami. Na takiej rozmowie chcemy zadać Ci kilka pytań wstępnych.
- Po rozmowie telefonicznej zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną z Szefem działu, Liderem zespołu i Prezesem do biura lub online.
- Po tych rozmowach z pewnością dostaniesz od nas odpowiedź zwrotną – czy zostajesz przyjęta/y na staż/inne stanowisko, czy też nie.
Przeglądając CV zwracamy uwagę na poszczególne elementy:
- Twoje doświadczenie i/lub zainteresowania i ich związek z marketingiem internetowym,
- biegłą lub co najmniej bardzo dobrą znajomość języków obcych (głównie języka angielskiego), jako że dynamicznie rozwijamy nasze działania na międzynarodowych rynkach,
- wykazanie samodzielności i umiejętności organizacji pracy – na co wskazuje np. aktywna działalność w organizacjach studenckich lub kołach naukowych,
- informacje o odbytych kursach i szkoleniach z zakresu marketingu internetowego, SEM i SEO.
Aktualnie niestety nie jesteśmy w stanie tego robić. Otrzymujemy bardzo dużo zgłoszeń i kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Po wysłaniu do nas swojego CV dostajesz automatyczną odpowiedź z potwierdzeniem.Twoje CV jest przechowywane w naszej bazie w zależności od zaznaczenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez 6 lub 12 miesięcy od aplikowania.
Dużo informacji, które będą przydatne na rozmowie znajdziesz na naszej stronie. Przejrzyj dokładnie zakładkę Kariera oraz O Nas, gdzie dowiesz się więcej o naszej firmie. Warto też zajrzeć na naszego bloga, na którym możesz dowiedzieć się więcej SEO i SEM. Szczególnie przydatne będą artykuły:
- Co to jest pozycjonowanie od A do Z
- Copywriting SEO
- Linkowanie
- Słowa Kluczowe
- Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?
- SEO Techniczne
- Optymalizacja zdjęć
- Pozycjonowanie Szerokie
Warto też zasięgnąć wiedzy z kursów SEO i marketingu internetowego, a także być przygotowanym na pytania w języku angielskim.
Przygotuj pytania, które chciałbyś/abyś zadać na rozmowie kwalifikacyjnej. I najważniejsze – bądź sobą!
Większość rozmów rekrutacyjnych odbywa się u nas w biurze w samym centrum Krakowa (Retoryka 1). Jeśli rekrutujesz się na pozycję zdalną, wtedy rozmowy odbędą się online.
Cenimy Twój i nasz czas, dlatego staramy się, aby proces rekrutacji był możliwie najkrótszy. Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, które chcemy zaprosić na rozmowę rekrutacyjną, maksymalnie w przeciągu 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź odnośnie zatrudnienia wysyłana jest zwykle do tygodnia po rozmowie kwalifikacyjnej.
Od początku pandemii znaczna część pracy realizowana jest z domu. Można oczywiście pracować z biura, które jest dostosowane do wymogów sanitarnych związanych z ryzykiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. Wymieniamy tu: środki dezynfekujące przy wejściu, dezynfekcja pomieszczenia, zachowanie odpowiednich dystansów i ograniczenie ilości osób w danych pomieszczeniach czy odpowiednie odległości pomiędzy stanowiskami pracy.
Nie. Ważne jest, abyś czuł/a się swobodnie i komfortowo w czasie pracy. Casual friday jest u nas codziennie 🙂 Jedynie w momencie reprezentacji firmy na zewnątrz możesz zostać poproszony/a o strój dostosowany do okoliczności.
Pracę zaczynamy między godziną 8 a 9 i kończymy pomiędzy 16-17. W tych godzinach odbywają się zazwyczaj wszystkie spotkania i szkolenia.
Dla stażystów przewidywany czas pracy to min. 32 godziny tygodniowo, które można dostosować, np. do swojego planu na studiach. Spotkania obowiązkowe odbywają się między 8 a 17, natomiast pozostały czas pracy jest elastyczny.
Nieustannie inwestujemy i planujemy szkolenia z zakresu marketingu internetowego oraz SEO. Dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Tradycją są u nas na przykład #educzwartki. Co czwartek dzielimy się ze sobą wiedzą o online marketingu. Z uwagi na to, że branża SEO i SEM jest bardzo dynamiczna – nie brakuje u nas update’ów, które pozwalają na bieżąco śledzić zmiany w algorytmach Google.
W naszej firmie znajdziesz osoby po kierunkach związanych z marketingiem, ale też po edytorstwie, kierunkach ekonomicznych czy inżynierskich. Marketingowy kierunek studiów będzie dodatkowym plusem, ale na pewno nie jest warunkiem zaproszenia na rozmowę.
Mamy wielu klientów zagranicznych (a ich liczba cały czas rośnie!) dlatego zwracamy uwagę na znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie B2 według standardów CEFR. Do bieżącej pracy z klientem wymagany jest poziom C1-C2. Nie są wymagane certyfikaty, jednak jego znajomość jest weryfikowana na rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli znasz inne języki, np: niemiecki, włoski, francuski, hiszpański czy czeski to będzie to dodatkowy atut podczas rekrutacji.
Wdrożenie nowych pracowników jest dla nas bardzo istotne, dlatego zaangażowanych jest w nie wiele osób. W pierwszych dniach dowiesz się więcej o firmie i o poszczególnych działach. Później przychodzi czas na szkolenia kierunkowe.
W przypadku stażu – jest to okres 3 miesięcy intensywnego przyswajania wiedzy. Możesz liczyć na wsparcie osoby odpowiedzialnej za feedback Twojej pracy jak i cały zespół.
Od samego początku zostaną Ci powierzone zadania w swoim obszarze, które będziesz realizować samodzielnie. Nie ma na pewno czasu na nudę, a pierwsze miesiące w Delante to ogromna ilość nowej wiedzy!
W przypadku aplikacji na wyższe stanowiska – pierwsze tygodnie/miesiące to okres wdrożenia, poznania know-how firmy oraz zadań.
W Delante stawiamy na ciągły rozwój, dlatego ścieżka kariery jest ustrukturyzowana. Rekrutując Stażystów, myślimy o nich jak o przyszłych Specjalistach. Ścieżka kariery w SEO i SEM wygląda następująco:
Stażysta -> Młodszy Specjalista -> Specjalista -> Starszy Specjalista.
Dodatkowo w ramach działów poszczególne osoby specjalizują się z danych zagadnieniach i mają szansę na awans specjalistyczny, np. Content Specialist.
W innych działach ścieżki kariery mogą się nieco różnić.
- Delante specjalizuje się głównie w SEO. Dowodem na to są liczby. 84% naszych klientów korzysta z usługi SEO. 67% zespołu stanowi zespół SEO.
- Nieustannie rozwijamy projekty międzynarodowe. 30% naszych klientów to klienci zagraniczni.
- Firma stawia na pełną transparentność wewnątrz zespołu. Co miesiąc wszyscy spotykamy się, aby omówić działania w każdym dziale oraz poznać wyniki numeryczne i finansowe z poprzedniego miesiąca.
- Stawiamy na rozwój procesów SEO. Jako pierwsi na rynku zaczęliśmy stosować pozycjonowanie szerokie w obsłudze klientów.
- W Delante Specjaliści zdobywają i rozwijają swoje umiejętności w obsłudze klienta, poprzez stały kontakt z nimi (osobisty, mailowy i telefoniczny).
- Stażyści już od początku współpracy dostają zadania związane z konkretnymi klientami (działanie off-site). Co tydzień też raportują jakie efekty przyniosła ich praca. Ma to na celu lepsze poznanie specyfiki i korzyści, jakie przynosi SEO dla poszczególnych klientów.
- Proces zarządzania procesami jak i monitorowania efektów jest bardzo ustrukturyzowany. Zaawansowane formatki nie mają dla nas tajemnic.
- W Delante dział SEM rozwija się bardzo prężnie. Współpracuje on z zespołem SEO, uzupełniając swoje działania i ucząc się przy tym wzajemnie o swoich procesach.
- Stawiamy na uporządkowane procesy w kwestii obsługi klientów, a jednocześnie wewnątrz na luźną atmosferę pracy i wzajemny teambuilding.
- W Delante mamy konkretny plan na rozwój pracowników. W każdym dziale odbywają się szkolenia i praktyczne zadania dla Stażystów i Specjalistów, pracujemy też na tygodniowych planach i priorytetach, dzięki czemu na bieżąco widzisz swój rozwój i postępy.
Zobacz historie naszych pracowników
Wybierz swoją ścieżkę kariery!
Poznaj nasze historie
Jak połączyć pracę ze studiami? Przydatne praktyki
Zapewne znacie wszystkie żarty i memy o ofertach pracy, gdzie po studiach pracodawca wymaga już 15 lat doświadczenia. Żarty żartami, ale jest w tym trochę prawdy i zasadności. Większość pracodawców na staż nie wymaga wcześniejszego doświadczenia, jednak gdy przyjdzie im wybierać między dwoma kandydatami, z czego jeden będzie miał już za sobą pierwszą pracę w trakcie studiów, prawdopodobnie będzie miał większe szanse w rekrutacji.
Czytaj więcejCo to jest feedback? 3 metody dawania feedbacku
Feedback to inaczej informacja zwrotna, która może być zarówno pozytywna jak i negatywna. Najczęściej z feedbackiem spotykamy się w miejscu pracy. Przeczytaj, jak poprawnie dawać feedback!
Czytaj więcejOd copywritera do Junior SEO Specialist? Poznaj historię Kasi
Nie spodziewaliśmy się w 2018 roku, że nasza nowa tłumaczka Kasia po kilku latach postanowi zainteresować się SEO. Dziś jest Junior SEO Specialist, dzieli się swoją przygodą w Delante i podpowiada, dla kogo staż w SEO może być idealny!
Czytaj więcej