Blog

Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!

Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!

Przypomnijmy sobie na chwilę czas studiów – może to nie najlepszy moment z uwagi na szalejącą właśnie sesję, ale o skojarzenie z zakuwaniem właśnie chodzi. Otóż aby efektywniej przyswajać sobie wiedzę z notatek, a w efekcie zrozumieć wkuwany materiał, wiele osób zaznaczało najważniejsze informacje kolorowymi markerami. Każdy typ informacji powinien być oznaczony innym kolorem, dzięki czemu w głowie tworzyło się więcej połączeń. Z markerem danych Google chodzi w zasadzie o to samo.

Czytaj więcej

Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku

Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku

Rok 2018 obfitował w dobre reklamy i przykłady poprawnie prowadzonych komunikacji w social mediach. Internet dostrzegł również wartość RTM-ów. Marketerzy skrzętnie wykorzystali m.in: Royal Wedding, pytona znad Wisły oraz Banksy’ego. Wpadki w social mediach mogą zdarzyć się każdemu. Dużo istotniejsze jest to, by marka zareagowała poprawnie, jeśli to konieczne. przeprosiła osoby urażone bądź wyjaśniła intencję stojącą za wpisem.

Czytaj więcej

Branża odzieżowa. Jak poprawić widoczność w Internecie?

Branża odzieżowa. Jak poprawić widoczność w Internecie?

Mówi się, że każdy użytkownik sieci przynajmniej raz kupił coś za pośrednictwem sklepu internetowego. Nic dziwnego, w polskim internecie z każdym rokiem przybywa coraz więcej takich miejsc, w związku z czym Polacy coraz chętniej z nich korzystają. Wielu z nich decyduje się na taki typ zakupów ze względu na ich całodobową dostępność, co przekłada się na zaoszczędzenie czasu, a bardzo często także i pieniędzy.

Czytaj więcej

Topical authority – czym jest i jak wykorzystać dla SEO

Topical authority – czym jest i jak wykorzystać dla SEO

Topical Authority to stosunkowo nowe pojęcie i trend, które w swoim założeniu wydaje się być proste – jednak nic bardziej mylnego. Ten złożony temat wiąże się z pewnym niebezpieczeństwem i wymaga odpowiednich analiz oraz przygotowania, by mógł przynieść pożądane efekty. Czym w ogóle jest Topical Authority i jakie znaczenie ma dla SEO? Tym właśnie zajmiemy się w naszym dzisiejszym wpisie. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać
Head of Growth  - Jacek

Jacek

Head of Growth

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się