Blog SEO / SEM

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej

Niszowe frazy: jak zwiększyć ruch, kiedy narzędzia do analizy słów kluczowych zawodzą? Przykład wzrostu wartościowego ruchu u naszego klienta

Niszowe frazy: jak zwiększyć ruch, kiedy narzędzia do analizy słów kluczowych zawodzą? Przykład wzrostu wartościowego  ruchu u naszego klienta

Niszowe frazy to odpowiedź dla branż, których skuteczne pozycjonowanie wymaga nieco więcej wysiłku niż zwykle. Jeśli prowadzisz działalność w jednej z nich, z pewnością wiesz już, że narzędzia – nie ważne jak świetne by nie były – nie zawsze są Twoimi sprzymierzeńcami. Jeśli dotychczasowe prace nie przyniosły Ci satysfakcjonujących efektów, bez obaw – przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne case study, które podpowie Ci, jak znaleźć niszowe frazy i wyjść obronną ręką z najtrudniejszych sytuacji.

Czytaj więcej

Google Ads vs Facebook Ads – co wybrać?

Google Ads vs Facebook Ads – co wybrać?

Google Ads vs Facebook Ads to częste porównanie popularnych systemów, z których możemy skorzystać chcąc zareklamować nasze produkty, usługi lub całą markę. Wchodząc na internetowy rynek reklamowy często zastanawiamy się, które miejsce będzie dla nas bardziej odpowiednie i pomoże osiągnąć założone cele. Podpowiadamy, który kanał komunikacji wybrać i co brać pod uwagę rozważając możliwości promowania się w Google Ads i Facebook Ads.

Czytaj więcej

Kompletna On-Page Checklista SEO na 2022 rok – Spraw, by Google pokochało Twoją stronę!

Kompletna On-Page Checklista SEO na 2022 rok – Spraw, by Google pokochało Twoją stronę!

Chcesz zacząć swoją przygodę z SEO, ale nie wiesz jak? Pamiętaj, że wymagania Google wciąż się zmieniają. Działania, które pomagały stronie 5 lat temu – teraz mogą przynieść negatywne efekty. Chcesz, aby w 2022 Twoja witryna rozwijała widoczność albo przynajmniej utrzymała dotychczasową? Checklista SEO On-Page to 26 tipów, które pomogą Ci osiągnąć cel! Sprawdź!

Czytaj więcej

Nauka SEO – dlaczego warto zacząć?

Nauka SEO – dlaczego warto zacząć?

Czy wiedzę na temat SEO muszą mieć tylko osoby, które pracują (lub chcą pracować) w branży? Do czego świadomość trendów w pozycjonowaniu przyda się copywriterom, marketerom i informatykom, a do czego właścicielom e-commerce? I co wspólnego z tym wszystkim mają wykresy z Google Search Console?

Czytaj więcej