Blog SEO / SEM

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Refleks, kontekst, zasięgi – co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi – co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej

Jak SEO wspiera każdy z etapów lejka sprzedażowego?

Jak SEO wspiera każdy z etapów lejka sprzedażowego?

Lejek sprzedażowy to podstawa działań marketingowych każdej firmy, nawet tej najmniejszej. Dlatego dobrze wiedzieć nie tylko czym jest, lecz także jak wykorzystać go dla własnych korzyści. W tym wpisie wyjaśnimy, dlaczego warto korzystać z lejka sprzedażowego, co łączy go z SEO i jakie znaczenie ma to, czy działasz na zasadach B2B czy B2C – gwarantujemy solidną dawkę wiedzy.

Czytaj więcej

Spis treści. Dlaczego warto go stosować i jaki ma wpływ na SEO?

Spis treści. Dlaczego warto go stosować i jaki ma wpływ na SEO?

Tworzysz content na stronę i przygotowałeś dosyć długi, wyczerpujący tekst? Podzieliłeś go na akapity, dodałeś nagłówki – całość wygląda atrakcyjnie i przejrzyście? Miej jednak na uwadze, że niektórych czytelników mogą interesować jedynie wybrane zagadnienia z tego tekstu. Możesz ułatwić im dotarcie do ciekawych dla nich części publikacji, tworząc spis treści w artykule. Dowiedz się, jak to zrobić i jaki ma to wpływ na SEO.

Czytaj więcej

Dlaczego warto robić backup strony WWW i jak go przywrócić?

Dlaczego warto robić backup strony WWW i jak go przywrócić?

Backup strony WWW to jedna z tych rzeczy, którą każdy właściciel witryny internetowej powinien posiadać. To Twój wehikuł czasu, który umożliwi Ci przywrócenie strony lub sklepu do wcześniejszego punktu w czasie. W przypadku problemów technicznych, uszkodzenia strony czy ataku hakerskiego da to możliwość błyskawicznego przywrócenia strony do jej pełnej funkcjonalności.

Czytaj więcej

Pokaż, co masz, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego powinno Cię zainteresować?

Pokaż, co masz, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego powinno Cię zainteresować?

Google od dłuższego czasu celuje w nagradzanie stron, które wyróżniają się interesującą i wartościową, a przede wszystkim unikalną treścią. Oczywistym jest jednak, że nie każdy wpis na Twoim blogu będzie miał pierwsze miejsca, a Tobie nawet nie zależy na każdej treści tak samo. Z pomocą w konstruowaniu odpowiedniej strategii przychodzi termin z pogranicza content marketingu i SEO, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego jest tak istotny?

Czytaj więcej

Czym jest technologia MUM – Multitask Unified Model?

Czym jest technologia MUM – Multitask Unified Model?

Google (według nieoficjalnych informacji) przeprowadza rocznie nawet kilkaset aktualizacji swojego algorytmu. Znaczna część tych aktualizacji wprowadza zmiany kosmetyczne, niezauważalne dla większości SEOwców czy użytkowników wyszukiwarki. Podczas Google’s I/O 2021, jednego z najważniejszych wydarzeń w branży technologicznej, Google zapowiedziało wprowadzenie nowej technologii w postaci Multitask Unified Model (MUM). Ponoć rozwiązanie to ma zainicjować znaczące zmiany w wynikach wyszukiwania. Czym jest MUM i jakich modyfikacji możesz się spodziewać w SERP-ach po wdrożeniu tej technologii?

Czytaj więcej