Blog

Produkt niedostępny w sklepie – jak sobie z nim poradzić bez zabijania SEO?

Produkt niedostępny w sklepie – jak sobie z nim poradzić bez zabijania SEO?

Sprzedaż towaru to podstawowy cel każdego sklepu internetowego. Jednak tak jak w sklepach stacjonarnych, tak samo na stronach WWW zdarza się sytuacja, w której brakuje danego produktu. W punkcie stacjonarnym gdy nie ma towaru, klient go nie zobaczy i nie ma możliwości dokonania zakupu. Inaczej to jednak wygląda z punktu widzenia sklepu internetowego, gdzie pomimo braku produktu na stanie, wyświetla się on użytkownikom oraz mogą go kupić. Co zrobić w przypadku gdy produkt jest niedostępny i jak nie stracić cennego ruchu, który prowadził do danej podstrony? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule.

Czytaj więcej

Jak poprawnie indeksować produkty na stronach z filtrowaniem?

Jak poprawnie indeksować produkty na stronach z filtrowaniem?

Zakupy w sklepach internetowych z setkami, a nawet tysiącami produktów, mogą być uciążliwe. Podobnie jak przeszukiwanie regałów w sklepie, w celu znalezienia konkretnej rzeczy, której na dodatek nie wiemy gdzie mamy szukać. Dlatego tak bardzo pomocne są filtry produktowe, dzięki którym możemy z łatwością znaleźć produkty, jakich potrzebujemy. W dzisiejszym wpisie skupimy się na tym, jak poprawnie indeksować produkty z filtrami, tak aby pozytywnie wpływały one na działania SEO.

Czytaj więcej

Płacić czy nie? 10 najczęstszych błędów przy darmowym audytowaniu strony

Płacić czy nie? 10 najczęstszych błędów przy darmowym audytowaniu strony

Wiele osób zastanawia się, czy jest sens płacić za audytowanie strony, skoro narzędzia potrzebne do przeprowadzenia tego procesu są w zasięgu ręki. Dodatkowo udostępnione są darmowe skrypty audytujące stronę, które mogą dać odpowiedzi na temat stanu strony pod kątem SEO. Niektórym narzędziom wystarczy zaledwie 90 sekund, by sprawdzić stronę, co może wydawać się oszczędnością czasu. Dzieje się to dużo szybciej niż wtedy, gdy audytuje agencja SEO. Czy takie myślenie jest słuszne? Czy faktycznie są to gotowe odpowiedzi, czy wręcz przeciwnie?

Czytaj więcej

E-commerce i SEO w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

E-commerce i SEO w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

W ostatnich latach kraje wschodnie stały się bardzo atrakcyjne dla przedsiębiorców poszukujących pomysłu na skuteczny rozwój swojego biznesu. Zjednoczone Emiraty Arabskie, jedno z najbogatszych państw na świecie, bardzo długo były kojarzone z miejscem, w którym podstawą gospodarki było wydobycie ropy naftowej i gazu ziemnego. Trzeba jednak zaznaczyć, że ich struktura ekonomiczna ulega dynamicznym przekształceniom i od niedawna ukierunkowana jest także na inne segmenty rynku. Sprzyja to zagranicznym inwestorom, którym Emiraty dają szansę na realne zyski.

Czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google. Sprawdź, jak możesz wpłynąć na wyszukiwarkę

Czynniki rankingowe Google. Sprawdź, jak możesz wpłynąć na wyszukiwarkę

Zastanawiasz się od czego zależy pozycja w Google? Czynniki rankingowe lidera wśród wyszukiwarek internetowych od lat stanowią temat analiz oraz testów e-marketerów. Liczba elementów, które mają wpływ na to, na której pozycji nasza strona pojawi się w wynikach wyszukiwania jest ciężka do sprecyzowania, lecz wiadomo że jest ich bardzo dużo. Warto dodać, że Google systematycznie wprowadza zmiany w swoich algorytmach, a te powodują, że zdefiniowanie wszystkich czynników rankingowych może być po prostu niemożliwe.

Czytaj więcej

Komunikaty Google Search Console. Czy jest się czym martwić?

Komunikaty Google Search Console. Czy jest się czym martwić?

W ostatnim czasie właściciele usług Google Search Console są często informowani o “problemach” związanych z ich witryną. Jeśli na Twoją skrzynkę mailową również trafił niepokojący mail o tytule rozpoczynającym się od słów “Wykryto nowy problem”, nie panikuj! Problem to nie zawsze błąd, a jedynie sugestia do sprawdzenia, czy konfiguracja Twojej strony jest dokładnie taka, jaka powinna być. Podpowiadamy z czym mogą być związane komunikaty i gdzie szukać pomocy w ich rozwiązywaniu.

Czytaj więcej
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać
Marketing Consultant - Grzegorz

Grzegorz

Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się