Blog SEO / SEM

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Co kraj, to obyczaj – i nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Rynek niemiecki, jak każdy inny, ma swoją specyfikę i powinieneś mieć ją na uwadze, planując strategię SEO w tym regionie. W ciągu kilku ostatnich lat wzięliśmy już pod skrzydła wielu Klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w SEO na Niemcy – to pozwoliło nabyć nam cennej wiedzy i doświadczenia. Zobacz, jakimi wynikami możemy się pochwalić.

Czytaj więcej

CMS dla wielojęzycznej strony – jak wybrać odpowiedni system zarządzania treścią?

CMS dla wielojęzycznej strony – jak wybrać odpowiedni system zarządzania treścią?

Planujesz wejście ze swoim biznesem na zagraniczny rynek? Powinieneś pamiętać o wielu kwestiach, które będą mieć wpływ na to, jak szybko uda Ci się zbudować rozpoznawalność marki i osiągnąć oczekiwaną sprzedaż. Bardzo duże znaczenie mają techniczne aspekty strony, takie jak wersja językowa czy hreflangi, a czynnikiem szczególnie ważnym jest wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS). Na jakiej podstawie zdecydować, który będzie najlepszy?

Czytaj więcej

Jak wdrożyć SEO do planu marketingowego?

Jak wdrożyć SEO do planu marketingowego?

Nie ma na co czekać. Każdy moment jest dobry, aby podjąć się wyzwania zaplanowania strategii marketingowej i budżetu na nadchodzące działania, także na te związane z SEO. Jak ułożyć strategię SEO, którą wdrożysz od zaraz? Co jest absolutnym must have w zakresie pozycjonowania stron w Twoim budżecie i planie marketingowym?

Czytaj więcej

SXO. Co to jest i jak może pomóc Twojemu biznesowi?

SXO. Co to jest i jak może pomóc Twojemu biznesowi?

Naprawdę efektywny marketing online wymaga dziś kompleksowego podejścia do strategii działania. Nie inaczej jest w dziedzinie SEO. SXO, czyli search experience optimization, to właśnie taki kompleksowy zestaw działań SEO, który powinien pojawić się w każdym planie marketingowym w 2021 roku. Co to jest SXO i jak działa?

Czytaj więcej