Blog SEO / SEM

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej

Jak wykorzystać AI tworząc reklamy w Google?

Jak wykorzystać AI tworząc reklamy w Google?

W tym artykule chcę przybliżyć Ci, co możesz zyskać korzystając z AI  w procesach reklamowych i kreatywnych, a także, z jakich narzędzi możesz skorzystać. Na warsztat wezmę nie tylko Chat GPT, ale i inne narzędzia AI/ML, pozwalające tworzyć m.in. treści  w pracy kreatywnej. Przygotuj aromatyczną kawę i zaczynajmy!

Czytaj więcej

Jak zwiększyliśmy widoczność e-commerce o 40% dzięki rozwiązaniu problemu zduplikowanych stron?

Jak zwiększyliśmy widoczność e-commerce o 40% dzięki rozwiązaniu problemu zduplikowanych stron?

SEO to żywy organizm, który ewoluuje z każdą nową aktualizacją wprowadzaną przez Google. Dlatego otwarty umysł, nieustanne trzymanie ręki na pulsie i poszukiwanie nowych sposobów radzenia sobie ze zmianami algorytmów zdecydowanie działają na korzyść Twojej witryny. Ale co w sytuacji, gdy raporty z narzędzi analitycznych sugerują, że to, co robisz, realnie szkodzi Twojemu biznesowi w sieci? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak sobie poradzić z tym problemem!

Czytaj więcej

Reklamy na YouTube

Reklamy na YouTube

“YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie” – na pewno znasz już to stwierdzenie aż za dobrze. Wiesz o tym, że SEO w świecie YT jest równie ważne, co w wyszukiwarce Google, i rozumiesz, jak optymalizować wideo. Ale czy przyszło Ci kiedyś do głowy, że Twoja marka może odnaleźć się w YouTube Ads i zdobyć rzesze nowych klientów z pomocą materiałów wideo? Poznaj fantastyczne narzędzie do promowania marki, rodzaje reklam, które możesz tworzyć, i uzyskaj kilka ciekawych inspiracji.

Czytaj więcej

Google Search Console – przewodnik dla nowych i średniozaawansowanych użytkowników

Google Search Console – przewodnik dla nowych i średniozaawansowanych użytkowników

Search Console to wielofunkcyjne narzędzie, które oferuje mnóstwo możliwości webmasterom, specjalistom SEO, contentowcom czy marketerom. Możesz z niego wyciągnąć szczegółowe informacje na temat swojej strony, które pomogą Ci w optymalizacji i poprawie pozycji w wyszukiwarce Google. Jak wdrożyć GSC na swoją stronę i zacząć korzystać z dostępnych w narzędziu raportów? Podpowiadamy!

Czytaj więcej

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

Każda witryna internetowa powinna przyciągać jak największą liczbę odwiedzających – przekłada się to chociażby na leady i konwersję. Dlatego monitorowanie aktywności użytkowników w obrębie serwisu jest tak ważne. Podpowiadamy więc, jak sprawdzić ruch na stronie internetowej i jakich narzędzi do tego użyć. Dzięki temu będziesz mógł monitorować jeden z najważniejszych parametrów strony.

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy o
Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się