Blog SEO / SEM

Dyrektywa Omnibus i inne ważne zmiany w prawie dla e-commerce w 2023 roku

Dyrektywa Omnibus i inne ważne zmiany w prawie dla e-commerce w 2023 roku

2023 rok zapowiada się dla właścicieli e-commerce co najmniej interesująco, szczególnie w aspektach prawnych. Czy dyrektywa Omnibus, o której ostatnio bardzo głośno, rzeczywiście wywróci świat handlu online do góry nogami? Co musisz zrobić, aby uniknąć kar pieniężnych wynikających z niewywiązania się z nowych przepisów? I w jaki sposób pomogą Ci w tym wtyczki do najpopularniejszych CMS-ów?

Czytaj więcej

TOP 9 narzędzi do marketing automation

TOP 9 narzędzi do marketing automation

Czy narzędzia marketing automation muszą być drogie? W świecie, w którym personalizacja treści liczy się coraz bardziej, trudno ominąć temat automatyzacji, a jednocześnie wydaje się on nieosiągalny dla mniejszych przedsiębiorstw. Na szczęście wśród najlepszych narzędzi do MA mamy zarówno zaawansowane platformy dla dużych firm, jak i podstawowe narzędzia dla mniejszych biznesów – poniżej zestawienie naszego TOP 9.

Czytaj więcej

SEO i marketing automation – jak je efektywnie wykorzystać?

SEO i marketing automation – jak je efektywnie wykorzystać?

SEO i Marketing Automation to dwie różne gałęzie marketingu internetowego, które zaskakująco dobrze ze sobą współgrają. Siłą napędową obu jest content, a kluczem do sukcesu właściwe jego podanie odbiorcom. Co robić, aby osiągnąć maksymalną efektywność działań? W jaki sposób osiągnąć synergię SEO i automatyzacji marketingu?

Czytaj więcej

Pozycjonowanie filmów na YouTube

Pozycjonowanie filmów na YouTube

YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie – wyprzedza ją tylko Google, i to nie pod każdym względem, bo pod kątem materiałów wideo YouTube nie ma sobie równych. Co z jego potencjałem marketingowym? Dlaczego pozycjonowanie YouTube się opłaca? Jakie działania warto podjąć na YT?

Czytaj więcej

Co to jest Marketing Automation?

Co to jest Marketing Automation?

W dobie postępującej personalizacji Marketing Automation to strategia, która cieszy się coraz większym uznaniem wśród marketerów. Coraz więcej specjalistów docenia jego siłę, a według prognoz kolejne lata mają należeć właśnie do automatyzacji. O czym musisz pamiętać, prowadząc swój biznes lub dbając o firmę klienta?

Czytaj więcej

Magento vs Shopware – jaki CMS będzie lepszy pod e-commerce?

Magento vs Shopware – jaki CMS będzie lepszy pod e-commerce?

W świecie gigantów znajdują się też mniejsi gracze, którzy coraz śmielej wkraczają na rynek. Do tej kategorii zdecydowanie można zaliczyć Shopware, CMS, który w ostatnim czasie poszerza swoją ekspansję o dotychczasowych klientów takich platform jak WooCommerce czy Magento. Podpowiadamy, który spośród tych dwóch CMS-ów będzie lepszym wyborem na prowadzenie własnego sklepu online.

Czytaj więcej

Jak wybierać specjalistów SEO według Google?

Jak wybierać specjalistów SEO według Google?

5 grudnia Google zaktualizowało swoje porady dotyczące wyboru odpowiedniego specjalisty ds. SEO dla strony internetowej. Są to fundamentalne zasady, które pomogą Ci wybrać odpowiednią osobę, a co za tym idzie, zwiększyć widoczność Twojej strony w Google.

Czytaj więcej