Blog SEO / SEM

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #1

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #1

SEO to dziedzina, w której trzeba być na bieżąco i ciągle podążać za nowinkami z branży. Dlatego też nasz dział SEO często zagłębia się w czeluścia internetu, szuka nowinek i się nimi z nami dzieli. Nasz dział SEO przygotował podsumowanie ciekawostek z branży. Zobacz sam!

Czytaj więcej

Jak przemienić odbiorcę w Klienta w e-commerce?

Jak przemienić odbiorcę w Klienta w e-commerce?

W związku z pandemią koronawirusa w sieci pojawiło się bardzo wielu potencjalnych Klientów, dla których do tej pory zakupy przez internet były czarną magią. Przeniesienie nawyków zakupowych ze świata offline do online trwa. Być może zauważyłeś w ostatnim czasie wzrost odwiedzin Twojego sklepu online, ale mniejszy wskaźnik konwersji – więcej osób ogląda produkty, ale statystycznie mniej z nich dokonuje zakupu.

Czytaj więcej

Wpływ emoji na SEO. Czy warto je stosować w SERPach?

Wpływ emoji na SEO. Czy warto je stosować w SERPach?

Być może spotkałeś się już z tym, że w opisach i tytułach stron w wynikach wyszukiwania znajdują się piktogramy. Może to być uśmiechnięta buzia, auto, wykrzyknik, znak zapytania i wiele innych. Te obrazki to emoji. Do czego one służą? Jak z nich korzystać? Jaki jest wpływ emoji na SEO?

Czytaj więcej

Jak zweryfikować Google Search Console?

Jak zweryfikować Google Search Console?

Będąc właścicielem strony internetowej, z pewnością słyszałeś nieraz nazwę Google Search Console. Pewnie wiesz, że warto połączyć swoją witrynę z tym narzędziem i że pomaga ono w pozycjonowaniu strony. No dobrze, ale jak zweryfikować GSC na stronie? W tym wpisie dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o weryfikacji własności witryny w Search Console!

Czytaj więcej

Czym są pop-upy i jak je stosować?

Czym są pop-upy i jak je stosować?

Użytkownicy stron napotykają na wiele różnych form reklamy. Firmy, które je wstawiają na swoje serwisy, muszą szukać rozwiązań, aby skutecznie dotrzeć ze swoim komunikatem do odbiorcy. Jednym ze sposobów może być wykorzystanie pop-upów. Czym one są i jak je stosować?

Czytaj więcej