Blog

ROAS i ROI w kampaniach Google Ads

ROAS i ROI w kampaniach Google Ads

Prowadzisz kampanie Google i zastanawiasz się czy są opłacalne? Agencja przesyła raporty miesięczne, z których nic nie rozumiesz, a może brakuje w nich kluczowych dla Ciebie danych? Zapraszam do dzisiejszego poradnika w którym przedstawię najważniejsze wskaźniki efektywności dla absolutnie każdego sklepu internetowego. Są nimi ROAS oraz ROI czyli odpowiednio Twój zwrot z nakładów na reklamę oraz całkowity zwrot z inwestycji.

Czytaj więcej

Content SEO friendly, czyli treści w sklepie internetowym

Content SEO friendly, czyli treści w sklepie internetowym

Content is king – nie bez powodu to zdanie jest bardzo często powtarzane w środowisku SEO oraz osób prowadzących działalność internetową. Nie od dziś wiadomo, że treści umieszczane na stronie mają kluczowe znaczenie w czynnościach onsite. Z tego powodu, w naszym dzisiejszym artykule zajmiemy się wszystkim co z contentem związane. Gdzie go umieszczać, w jakiej ilości i co powinno znaleźć się w tekstach, aby poprawić widoczność w Google. Zapraszamy!

Czytaj więcej

Autorytet domeny i poziom zaufania do niej – na co wpływa?

Autorytet domeny i poziom zaufania do niej – na co wpływa?

Pozycjonowanie stron w Internecie składa się z wielu czynników, których głównym celem jest poprawienie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Jednym ze wspomnianych jest autorytet domeny (DA) czyli wynik rankingu wyszukiwarki, który został opracowany przez firmę Moz. Algorytm Moz podczas analizy strony bierze pod uwagę wiele parametrów określając konkurencyjność całej domeny. W tym artykule dowiesz się czym jest oraz jaką rolę pełni autorytet domeny.

Czytaj więcej
Marketing Consultant - Grzegorz

Grzegorz

Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać