Blog SEO / SEM

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej

Jak zwiększyć współczynnik CTR w wynikach organicznych?

Jak zwiększyć współczynnik CTR w wynikach organicznych?

W zależności od tego, jaką pozycję Twoja strona zajmuje na dane zapytanie w Google, inny jest współczynnik CTR. Oczywiście zależy Ci na tym, aby liczba przekierowań z organicznych wyników wyszukiwania była jak największa – awans na wyższą pozycję nie jest jedynym sposobem na poprawienie tego wskaźnika. Podejmując przeróżne kroki, możesz go podwyższyć. Sprawdź, jak zwiększyć współczynnik CTR w wynikach organicznych.

Czytaj więcej

Strategia SEO: jak zadbać o spójność działań?

Strategia SEO: jak zadbać o spójność działań?

Aby osiągnąć sukces w postaci zwiększonej widoczności strony i ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google, powinieneś podjąć różne działania. Należy skupić się na contencie, optymalizacji i link buildingu. Kluczowe jest przyjęcie i konsekwentne realizowanie jednej, wspólnej strategii tych działań, gdyż to właśnie takie podejście przyniesie Ci oczekiwane rezultaty. Jak dbać o spójność w strategii SEO?

Czytaj więcej

8 elementów, o których powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować stronę

8 elementów, o których powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować stronę

Posiadasz sklep internetowy, stronę firmową lub inną witrynę i zdecydowałeś, że chcesz zainwestować w SEO? Zanim rozpoczniesz współpracę z agencją, która zrealizuje dla Ciebie kampanię lub sam podejmiesz się takich działań, powinieneś mieć świadomość kluczowych kwestii związanych z procesem pozycjonowania – jego przebiegiem, realnym okresem, w którym możesz się spodziewać efektów i nie tylko. Oto rzeczy, o których powinieneś wiedzieć.

Czytaj więcej

LSI keywords. Czym są semantyczne słowa kluczowe?

LSI keywords. Czym są semantyczne słowa kluczowe?

Wybór odpowiednich słów kluczowych, które wykorzystasz w treści artykułu, w opisie oferty czy w innym contencie na stronie WWW, to ważny etap kampanii SEO. Powinieneś zoptymalizować tekst tak, aby znajdowały się w nim najważniejsze słowa kluczowe i żeby był on atrakcyjny nie tylko dla algorytmu, lecz także dla użytkownika. Jeszcze lepszy efekt SEO możesz uzyskać dzięki zastosowaniu semantycznych słów kluczowych. Czym one są?

Czytaj więcej

Dlaczego SEO to proces, a nie tymczasowe działanie?

Dlaczego SEO to proces, a nie tymczasowe działanie?

Zleciłeś kampanię SEO i agencja wykonuje swoją pracę wzorcowo. Cieszysz się z lepszej widoczności i wysokich pozycji w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Co więcej – zdobywasz dzięki temu ruch, który w dodatku przekłada się na konwersję. Czy to oznacza, że możesz wieńczyć sukces, zakończyć działania SEO i dalej cieszyć się ruchem pozyskiwanym z SERP-ów? Jeśli chcesz, aby witryna cały czas przynosiła Ci ruch z Google, spełniała wymagania algorytmu, to powinieneś prowadzić działania bez przerwy. SEO to proces! Czytaj więcej.

Czytaj więcej

Jak dodać wpis na blogu w WordPressie? Instrukcja od A do Z

Jak dodać wpis na blogu w WordPressie? Instrukcja od A do Z

Założyłeś stronę na WordPressie i zamierzasz opublikować pierwszy wpis? Łatwość obsługi jest zdecydowanie zaletą tego systemu CMS, ale oczywiście i tak najpierw musisz dowiedzieć się, jak się nim posługiwać i w jaki sposób wykonywać poszczególne czynności – jedną z nich jest dodawanie wpisów. Pokażemy Ci, jak to zrobić krok po kroku. Czytaj dalej i dowiedz się, jak dodać wpis na blogu w WordPressie.

Czytaj więcej