Blog

Jak przeprowadzić audyt treści?

Jak przeprowadzić audyt treści?

W obecnych czasach, chcąc mieć cieszącą się dużym ruchem stronę internetową, priorytetowo należy zadbać o wysokiej jakości content. Treści zamieszczane na witrynie muszą być aktualne, rzetelne, nieść wartość użytkownikom i być jednocześnie dobrze przygotowane dla wyszukiwarek internetowych. Jak sprawdzić, czy teksty zawarte na portalu, sklepie internetowym, blogu i innych stronach są dobrze skonstruowane? Przeprowadzając audyt treści!

Czytaj więcej

Koronawirus w sieci. Które branże mogą zyskać, a które mogą stracić?

Koronawirus w sieci. Które branże mogą zyskać, a które mogą stracić?

Pandemia koronawirusa to obecnie temat numer jeden w internecie, TV, radiu czy prasie. Nic dziwnego, jej skutki wpływają – bardziej lub mniej – na życie każdego z nas. Najbardziej zauważalne są te w sektorze gospodarki, gdzie właściwie nic nie wygląda tak jak dotychczas. Pewne jest, że efekty epidemii odbiją się na wszystkich przedsiębiorcach – co prawda na różne sposoby – jedni zyskają, inni stracą. Warto zatem wiedzieć, na czym i dlaczego, a także w jaki sposób radzić sobie z planowaniem ciągłości biznesu w dobie kryzysu?

Czytaj więcej

Pozycjonowanie branży budowlanej

Pozycjonowanie branży budowlanej

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku nieruchomości, pojawia się coraz więcej firm w branży budowlanej. Mowa zarówno o sektorze usługowym, jak i produkcyjnym. Posiadanie strony internetowej i promowanie usług w Internecie jest koniecznością, jeśli chcemy dostać się na sam szczyt i przyciągnąć do siebie jak najwięcej klientów. Dobra strategia SEO z pewnością będzie tu mieć kluczowe znaczenie i pozwoli wygenerować większy zysk dla firmy.

Czytaj więcej

Evergreen content – czym są wiecznie żywe treści?

Evergreen content – czym są wiecznie żywe treści?

Nie od teraz wiadomo, że decydując się na promocję własnej marki warto postawić na pozycjonowanie, sprawnie prowadzone działania PRowe oraz dobry content marketing. Współdziałanie tych sfer jest obowiązkowe dla osiągania najlepszych efektów. Marzeniem każdego właściciela strony jest wysoki ruch. Generowanie tego ruchu jest oczywiście powiązane z treścią, jaką użytkownicy mogą na stronie znaleźć. Content is king, więc trzeba o nią zadbać w sposób szczególny. Jak więc to zrobić? Angażując użytkowników w treść na stronie i zatrzymując ich na dłużej. W takim wypadku warto sięgnąć o treści evergreen.

Czytaj więcej
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać
SEO Specialist - Asia

Asia

SEO Specialist

"Wygenerowałam 200% wzrostu ruchu w pół roku dla klienta z konkurencyjnej branży medycznej."
Skontaktuj się