Blog

User generated content – czym jest UGC i jak można go wykorzystać

User generated content – czym jest UGC i jak można go wykorzystać

Każdy, kto kiedykolwiek zajmował się pozycjonowaniem wie, że content is king – w końcu to właśnie w dużej mierze od zawartej na stronie treści zależy pozycja witryny w wynikach wyszukiwania. Treść, rozumiana jako wszelkiego rodzaju teksty, obrazy, filmy i nagrania, może być jednak tworzona nie tylko przez właścicieli portali, ale także przez ich użytkowników. Czy kreowany w ten sposób user generated content również ma wpływ na pozycjonowanie – a może nawet na cały wizerunek marki? Odpowiadamy!

Czytaj więcej

Jesteś śledzony w Internecie. Czy wiesz co wie o Tobie Google?

Jesteś śledzony w Internecie. Czy wiesz co wie o Tobie Google?

Technologia od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu. Pozwala zorganizować dzień, czas pracy, wykonać obowiązki służbowe czy zapewnić sobie rozrywkę. Jednocześnie wciąż mało osób zdaje sobie sprawę jak dużo danych nie jest anonimowych w Internecie. A czy Ty wiesz jak dużo wie o Tobie Google? Z naszym artykułem na pewno uzupełnisz wiedzę.

Czytaj więcej

Jak wyszukiwać i sprawdzać wiarygodność informacji

Jak wyszukiwać i sprawdzać wiarygodność informacji

Można by przypuszczać, że rosnąca ilość informacji w dzisiejszym świecie niesie ze sobą same korzyści. Informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki – wystarczy użyć wyszukiwarki internetowej, aby otrzymać w kilka sekund odpowiedź na nasze zapytanie. Jednak, czy otrzymane wyniki wyszukiwania są tymi najtrafniejszymi?? W tym artykule dowiesz się jak jeszcze skuteczniej wyszukiwać informacje, zawężać wyniki, tak aby znaleźć dokładnie to, czego szukasz.

Czytaj więcej

Branża fitness – jak ją pozycjonować?

Branża fitness – jak ją pozycjonować?

Branża fitness z roku na rok zyskuje na popularności. W Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, notując stały wzrost. Zdrowy tryb życia to już nie tylko chwilowa moda, a raczej styl bycia, za którym chętnie podążamy. Troska o dobre samopoczucie, kondycję i upragnioną sylwetkę to główne determinanty, które decydują o rozpoczęciu przygody z aktywnością fizyczną. Chcesz wypromować swoją działalność w branży fitness? Zobacz, o czym warto pamiętać, by zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania!

Czytaj więcej
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać
Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się