Blog

Jak sprawdzić, czy copywriter dobrze optymalizuje teksty?

Jak sprawdzić, czy copywriter dobrze optymalizuje teksty?

Twoja firma właśnie nawiązała współpracę z copywriterem? A może jesteś na etapie szukania eksperta z danej dziedziny, który pomoże Ci wypromować usługę lub nowy produkt? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę podczas realizacji zlecenia i jak sprawdzić, czy treści tworzone przez copywritera są odpowiednio zoptymalizowane. Zapoznaj się z poradnikiem, który dla Ciebie przygotowaliśmy!

Czytaj więcej

Język korzyści: jak wykorzystać go w e-commerce?

Język korzyści: jak wykorzystać go w e-commerce?

Przyciągnąć uwagę klienta, wzbudzić jego zainteresowanie i pożądanie, potrzebę posiadania oraz zainicjować konwersję, działanie, czyli zakup – to żelazna podstawa marketingu, określana angielskim akronimem AIDA (Attention – Interest – Desire – Action). Jak ten cykl wprowadzić do branży e-commerce? Jak wykorzystać do tego język korzyści?

Czytaj więcej

Jaki cel reklamowy wybrać? Poznaj rodzaje kampanii w Facebook Ads

Jaki cel reklamowy wybrać? Poznaj rodzaje kampanii w Facebook Ads

Reklamy na Facebooku to jeden z najbardziej przyjaznych formatów dotarcia z przekazem do klienta spośród opcji dostępnych na rynku online. Dodatkowo, portal umożliwia promowanie się zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie, w Messengerze czy witrynach i aplikacjach z nim współpracujących. Jednak o ile przyjaźnie portal podchodzi do użytkownika, tak panel Menedżera reklam może na początku przytłoczyć. Zastanawiasz się jaki cel reklamowy wybrać dla swoich kampanii?

Czytaj więcej

Dlaczego warto i jak walczyć o opinie w Google?

Dlaczego warto i jak walczyć o opinie w Google?

Google Moja Firma silnie i prężnie walczy o to, aby stać się kolejnym społecznościowym medium, w którym użytkownicy mogą dzielić się swoimi opiniami o firmach, restauracjach, hotelach i wszelkich miejscach, jakie odwiedzają. Ich recenzje mają zarówno wpływ na wizerunek firmy, jak i SEO naszej firmowej wizytówki w Google oraz strony WWW. Zdobywane przez nasze firmy “gwiazdki” i komentarze oddziałują na decyzje zakupowe innych, potencjalnych Klientów.

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Dominika

Dominika

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się