.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google Ads

Reklama w płatnych wynikach wyszukiwania to świetny sposób na szybkie pozyskanie użytkowników

Na czym polega reklama Google Ads?

  • Precyzyjnie targetujemy słowa kluczowe
  • Stosujemy różnorodne formaty reklamy
  • Śledzimy i analizujemy skuteczność reklam
  • Stale optymalizujemy kampanię

Porozmawiajmy o tym,  jak usprawnić twoją stronę!

Skontaktuj się z nami

Skuteczna reklama w Google

Google Ads (dawne Google AdWords) to usługa reklamowa Google uruchomiona w 2000 roku. Najprościej rzecz ujmując, pozwala ona na wyświetlanie reklam w postaci linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google, ale też jako reklam tekstowych, graficznych czy też filmów video między innymi na poczcie Gmail, portalu Youtube oraz w witrynach współpracujących z programem Google AdSense. Ma bardzo duży zasięg i moc. Google Ads oferuje swoje usługi w modelach: CPC (z ang. cost per click), CPM (z ang. cost per mille) i CPV (z ang. cost per view). Jest to doskonały pomysł na dotarcie do dużej ilości odbiorców w prosty i stosunkowo niedrogi sposób. W zależności od celów biznesowych firmy może być traktowana jako osobna usługa ale najwyższą skuteczność odnotowujemy w przypadku kompleksowego prowadzenia kampanii wraz z pozycjonowaniem.

Zamów bezpłatną wycenę

O Google Ads słów kilka

W dzisiejszych czasach reklama internetowa osiąga największą konwersję, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Coraz więcej osób bowiem rezygnuje z telewizji, radia czy prasy na rzecz Internetu. Zamiast czytać wiadomości w gazetach, przeglądamy informacyjne portale internetowe. Zakupy online stają się codziennością. Nic więc dziwnego, że firmy chcą reklamować swoje usługi czy produkty właśnie w sieci.

Dzięki Google Ads możesz znaleźć się dokładnie tam, gdzie ktoś szuka usług, które proponujesz – w wynikach wyszukiwania Google.

Google Ads oferuje dwie podstawowe metody kierowania reklamy:

  • Wybierając odpowiednie słowa kluczowe kierujemy reklamę w sieci wyszukiwania Google
  • Wybierając sposób kierowania kierujemy reklamę w sieci reklamowej Google

Pierwsza metoda charakteryzuje się wyższą konwersją z prostego powodu – wyświetlamy się na konkretne zapytania użytkowników, wychodzimy do nich z propozycją rozwiązania ich problemu. Druga metoda to wyświetlanie reklam graficznych w sieci reklamowej. Docieramy do osób, które mogą mogą być zainteresowane zakupem w niedalekiej przyszłości. W ten sposób pomimo mniejszej konwersji budujemy świadomość i rozpoznawalność marki. W odróżnieniu od innych form reklamy jak radio czy telewizja mamy olbrzymie możliwości kierowania kampanią, nie musimy wyświetlać jej wszystkim.

Określ swoją grupę docelową

Aby reklamy te były najbardziej skuteczne, niezmiernie ważne jest określenie swojej grupy docelowej. Wtedy Twoja kampania może wyświetlać się na portalach najczęściej odwiedzanych przez Twoich potencjalnych Klientów. Np. jeśli prowadzisz sklep internetowy z suplementami diety dla sportowców możesz wyświetlać reklamy na forach kulturystycznych czy innych miejscach powiązanych z zainteresowaniami grupy docelowej.

Kierowanie możesz oprzeć na podstawie czynników społeczno-demograficznych takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania i inne.

Link sponsorowany Ads może oczywiście pojawiać się w wyszukiwarce na różnych pozycjach. Zależy ona od:

  • jego Wyniku Jakości (składającego się z wielu czynników, takich jak jakość witryny, tekstu reklamowego, słowa kluczowego itd.)
  • maksymalnej stawki CPC, którą uzgadnia reklamodawca.

Aby Google Ads działało skutecznie, należy przygotować indywidualnie dopasowaną strategię dla danej kampanii, zbadać grupę docelową i dostosować reklamy do tych czynników. Warto także połączyć ją z procesem pozycjonowania.

Delante może przeprowadzić dla Ciebie pełną kampanię Ads – od samego początku. Nie musisz się niczym martwić, ciesząc się większym ruchem i wyższym współczynnikiem konwersji.

Współpracę z Delante podjęliśmy dwa lata temu, będąc nad „internetową przepaścią widoczności”. To, co szczególnie lubię w Delante to bardzo przyjazny kontakt i otwarta komunikacja.

Kasia luelue

Katarzyna Cieślik

Owner

Dla kogo reklama Ads?

user personas for content plan

Właścicieli sklepów internetowych
Wyświetla informacje na temat Twoich produktów i skutecznie powoduje, że ludzie częściej je wybierają

Sprzedających
usługi

Użytkownicy często szukają informacji na temat usług różnego rodzaju w wyszukiwarkach. Pojawienie się na samym szczycie listy na pewno zwiększy popularność Twojej strony

blog ideas content plan

Wydawców
treści

Kiedy tworzysz swoje teksty reklamowe i są one wartościowe, warto dobrze prowadzić ich kampanię

Portali
ogłoszeniowych

Dzięki lepszej widoczności więcej ludzi zagląda na Twoją stronę, a co za tym idzie więcej ludzi chętnie umieszcza na niej swoje ogłoszenia

Firmy
produkcyjne

Producenci, zwłaszcza mniejsze przedsiębiorstwa muszą prowadzić skuteczną reklamę, jeśli chcą zwiększać sprzedaż swoich produktów

consultation link building audit

Dla
każdego

Komu zależy na zwiększeniu ruchu oraz konwersji na swojej stronie

Reklamy dynamiczne
w wyszukiwarce

Oprócz reklam dodawanych na podstawie wybranych słów kluczowych istnieją także reklamy DSA (z ang. Dynamic Search Ads). Są one automatycznie wyświetlane w wyszukiwarce na podstawie treści całej witryny. Dzięki temu Twoja reklama wyświetli się w wyszukiwarce na znacznie większą ilość fraz kluczowych. Np. nie trzeba dodawać ręcznie wszystkich nazw produktów jako słów kluczowych – jeśli ktoś zapyta w Google o daną rzecz, który posiadasz w ofercie, DSA spowoduje, że wyświetli się podstrona właśnie z tym produktem.

Kiedy z dnia na dzień rośnie liczba zapytań kierowanych do Google (ludzie formułują bowiem swoje pytania w najróżniejszy sposób) reklamy dynamiczne to bardzo skuteczny sposób na to, by odpowiedzieć na jak największą ich ilość. Jest to też doskonały sposób na wzmocnienie wyników pozycjonowania Long Tail.

Polecamy to rozwiązanie zwłaszcza dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie bardzo dużo produktów i podstron oraz wydawcom treści. Ważne jednak jest by na stronie tej pojawiało się dużo treści zrozumiałej dla Google (opisy produktów, nagłówki itd).

Reklamy dynamiczne, które stworzy dla Ciebie Delante pomogą Ci odpowiadać na bardzo szczegółowe pytania użytkowników. Jest to wyjątkowa skuteczna praktyka reklamowa.

Zamów bezpłatną wycenę

Dlaczego warto reklamować się
z Delante?

Precyzyjnie pokierujemy całą Twoją kampanią

Ściśle kontrolujemy całość kosztów

Prowadzimy bardzo szczegółowy pomiar efektów kampanii

local seo targeted strategy

Precyzyjnie sformułujemy cele poszczególnych reklam

technical seo services by seo sem agency

Przeprowadzimy testy kampanii

Używamy także DoubleClick, co otwiera dodatkowe możliwości

Z całej kampanii co miesiąc otrzymujesz szczegółowe raporty

Jesteśmy dla Ciebie dostępni w każdej sytuacji – wystarczy zadzwonić lub napisać maila

Doradzimy przy tworzeniu innych reklam

Pomożemy Ci dobrać odpowiedni dla Twoich potrzeb i możliwości budżet na reklamy

A to wszystko prowadzić będzie do wysokiej konwersji. Z nami szybko osiągniesz swoje cele

Jestem pod wrażeniem, jak szybko mogliśmy zobaczyć wyniki. Specjaliści Delante są bardzo profesjonalni i naprawdę znają się na tym co robią.

Bart Bober

Bartłomiej Bober

Manager

Co zyskujesz

Rozpoznawalność
Rośnie znajomość i świadomość Twojej marki wśród użytkowników Internetu.

consultation link building audit

Zainteresowanie
Zwiększa się zainteresowanie użytkowników Twoimi produktami czy usługami.

Ruch
Szybko zauważasz bardzo cenny wzrost ruchu na Twojej stronie internetowej.

Konwersja
Spełniają się Twoje cele, np. większa sprzedaż Twoich produktów lub usług.

Współpracujemy z Delante już od 2020 roku. Przygotowują dla nas działania Meta Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki Zespołowi Delante rozwinęliśmy się jako firma, staliśmy się bardziej widoczni i dostępni dla klienta. Komunikacja jest na najwyższym poziomie, cenię sobie również profesjonalizm, który posiadają. Polecam!

Klaudia Woźniak

Marketing Manager

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Zacznij zwiększać
obecność Twojej marki w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

3.

Analiza SEM

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEM

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.

Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEM?

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM