Aby reklamy te były najbardziej skuteczne, niezmiernie ważne jest określenie swojej grupy docelowej. Wtedy Twoja kampania może wyświetlać się na portalach najczęściej odwiedzanych przez Twoich potencjalnych Klientów. Np. jeśli prowadzisz sklep internetowy z suplementami diety dla sportowców możesz wyświetlać reklamy na forach kulturystycznych czy innych miejscach powiązanych z zainteresowaniami grupy docelowej.
Kierowanie możesz oprzeć na podstawie czynników społeczno-demograficznych takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania i inne.
Link sponsorowany Ads może oczywiście pojawiać się w wyszukiwarce na różnych pozycjach. Zależy ona od:
- jego Wyniku Jakości (składającego się z wielu czynników, takich jak jakość witryny, tekstu reklamowego, słowa kluczowego itd.)
- maksymalnej stawki CPC, którą uzgadnia reklamodawca.
Aby Google Ads działało skutecznie, należy przygotować indywidualnie dopasowaną strategię dla danej kampanii, zbadać grupę docelową i dostosować reklamy do tych czynników. Warto także połączyć ją z procesem pozycjonowania.
Delante może przeprowadzić dla Ciebie pełną kampanię Ads – od samego początku. Nie musisz się niczym martwić, ciesząc się większym ruchem i wyższym współczynnikiem konwersji.