Usługi uzupełniające

Audyt SEO

Dotychczasowe działania w zakresie SEO nie przynosiły odpowiednich rezultatów? Audyt pozwoli sprawdzić co jest przyczyną i znaleźć odpowiednie rozwiązania.

SEO Audit of the webpage

Wszystko co powinieneś wiedzieć o swojej stronie

Usługa Audyt SEO ma na celu stworzenie czytelnego dokumentu, w którym znajdą się uwagi, porady oraz zalecenia dla analizowanej strony internetowej. Dzięki informacjom, które się w nim zawiera, administrator strony, programiści, członkowie działów technicznych oraz inne osoby związane z budową strony mogą krok po kroku wdrażać uwagi na swojej witrynie i poprawiać ją pod względem SEO.
W audycie SEO znajdziecie dokładną analizę wszystkich elementów na danej stronie, ważnych ze względu na pozycjonowanie. Dołącza się do niego wskazówki jak można zoptymalizować dane mankamenty. Poza tym, audyt ma ocenić, w jakim stopniu dana witryna jest zoptymalizowana. Odpowiednio napisany dokument jest dużym ułatwieniem w odkryciu problemów z witryną (błędów na stronie, ewentualnych wcześniejszych filtrów od Google, złych praktyk SEO, duplikacji na stronie, błędów UX-owych itp.). Powinien być czytelnym zbiorem zaleceń dla webmasterów oraz dobrym wstępem do procesu pozycjonowania.
Dobry audyt zawiera w sobie analizę strony pod różnymi aspektami: bada sytuację witryny w wynikach wyszukiwarki, to jaka jest jej widoczność oraz analizuje całą stronę od środka. Jest bezstronny i rzetelny.

Zalety audytu strony www

Audyt SEO warto przeprowadzić dla każdej strony, którą prowadzimy. Możemy zbadać w nim te, które działają od wielu lat (to najczęstszy przypadek), ale także makiety witryny, która dopiero ma powstać. To bardzo dobra praktyka, dzięki której już na początku istnienia strony możemy uniknąć niepotrzebnych błędów i budować ją tak, by była od początku przyjazna wyszukiwarkom.
Zaleca się też wykonania audytu wtedy, kiedy na witrynie realizowane są duże zmiany. Np. kiedy zmienia się jej wygląd, domenę strony czy też łączy kilka adresów w jeden. Często wykonuje się go także po zmianie agencji lub specjalisty SEO.

Audyt SEO ma też na celu wskazanie Ci problemów ze stroną, o których nie masz pojęcia. Bardzo często zdarza się, że ludzie np. kupują już zarejestrowaną domenę, nie wiedząc co wcześniej na niej było. Przez to zdarza się, że trafiamy na stronę, która dostała kiedyś filtr Google lub miała włamanie – tym samym bardzo trudno będzie ją wypozycjonować. Odpowiednie diagnozy postawione przez dobry audyt potrafią bardzo korzystnie wpłynąć na przyszłość strony.

Jak wygląda audyt i dlaczego warto go zrobić?

W naszej firmie przykładamy dużą wagę do tworzenia audytu. Robimy go dla wszystkich nowych Klientów, co pozwala nam ocenić kondycję strony, nad którą będziemy pracować i opracować efektywną strategię jej optymalizacji.

Oczywiście możesz u nas zamówić tylko audyt SEO – nie musi wiązać się to z późniejszym procesem pozycjonowania.

W audycie od Delante znajdziecie między innymi:

  • Analizę strony pod kątem różnych rankingów, np. Alexa Traffic Rank, MozRank, MozTrust, Page Authority, Domain Authority itp.
  • Kompletne dane witryny: informacje o jej CMSie, wieku, zmianach w wyglądzie, zastosowanych skryptach, wersjach językowych, responsywności. szybkości itp.
  • Obserwacje na temat wyglądu Twojej strony w wynikach wyszukiwania (Title, Meta Description).
  • Analizę strony głównej oraz podstron (z uwzględnieniem tytułów, opisów, URL-i, zdjęć treści i innych).
  • Wiele wykresów razem ze źródłami – które dokładnie zobrazują i pozwolą Ci lepiej zrozumieć co dzieje się na Twojej stronie.
  • Błędy na stronie i sposoby jak sobie z nimi radzić oraz jak ich unikać w przyszłości.
  • Analizę słów kluczowych ważnych dla Twojego biznesu.
  • Obserwacje na temat konkurencji i porównanie jej do Twojej strony.
  • Informacje na temat liczby i jakości linków przychodzących (czyli odnośników prowadzących do Twojej strony).
  • Informacje na temat obecności Twojej firmy w Social Mediach.
  • Wedle życzenia także drobne wskazówki UX.
  • Wnioski końcowe.

Jeśli jest to audyt na początku naszej współpracy, rozwijamy też informacje na temat tego, co będziemy wykonywać podczas działań optymalizujących na stronie.

Wykorzystywane narzędzia

Do tworzenia audytu wykorzystujemy wiele specjalistycznych narzędzi, są to między innymi:

Otrzymasz od nas

1.

Odpowiedzi

Audyt SEO, który dla Ciebie przygotujemy udzieli Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania odnośnie Twojej strony internetowej.

2.

Wskazówki

Znajdziesz tu też wiele cennych rad, których wprowadzenie może znacznie poprawić Twoją pozycję w Google oraz ogólną kondycję strony.

3.

Pomoc

Zaoferujemy Ci w nim swoją pomoc w wielu aspektach związanych ze stroną. Znamy się na tym i wiemy jak wiele wskazówek szybko wprowadzić w życie.

4.

Progres

Jeśli zdecydujesz się wprowadzić sugerowane przez nas zmiany i optymalizacje – na pewno Ty i Twoja strona odczujecie różnicę. Na plus.