Usługi uzupełniające
Audyt SEO
Dotychczasowe działania w zakresie SEO nie przyniosły oczekiwanych rezultatów? Audyt pozwoli Ci sprawdzić, co jest przyczyną i znaleźć odpowiednie rozwiązania.
Audyt SEO, czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o swojej stronie
Usługa Audyt SEO ma na celu stworzenie czytelnego dokumentu, w którym znajdą się uwagi, porady oraz zalecenia dla analizowanej strony internetowej. Dzięki informacjom i wskazówkom, które się w nim zawiera, administrator strony, programiści, członkowie działów technicznych oraz inne osoby związane z budową strony mogą krok po kroku wdrażać zmiany w witrynie i poprawiać ją pod kątem SEO.
Poza tym, audyt ma ocenić, w jakim stopniu dana witryna jest zoptymalizowana.
Odpowiednio napisany dokument jest dużym ułatwieniem w odkryciu problemów z witryną (błędów na stronie, ewentualnych wcześniejszych filtrów od Google, złych praktyk SEO, duplikacji, błędów UX-owych itp.). Powinien być czytelnym zbiorem zaleceń dla webmasterów oraz wstępem do procesu pozycjonowania.
Dobry audyt SEO zawiera w sobie analizę strony pod różnymi aspektami: bada sytuację witryny w wynikach wyszukiwania, to, jaka jest jej widoczność oraz analizuje całą stronę od środka. Jest bezstronny i rzetelny.
Zalety audytu strony www. Dlaczego warto go zrobić?
Audyt SEO warto przeprowadzić dla każdej strony – zarówno dla takiej, która działa już od wielu lat – to najczęstszy przypadek – jak i makiety, która dopiero ma powstać (to bardzo dobra praktyka, dzięki której już na początku istnienia strony możemy uniknąć niepotrzebnych błędów i budować ją tak, by już „na starcie” była przyjazna wyszukiwarkom).
Audyt SEO wykazuje problemy, z których bardzo często nie zdajesz sobie sprawy. Nierzadko zdarza się, że ludzie np. kupują już zarejestrowaną domenę, nie wiedząc, co wcześniej na niej było. Przez to zdarza się, że trafiamy na stronę, która dostała kiedyś filtr Google lub miała włamanie – tym samym trudniej będzie ją wypozycjonować.
Odpowiednie diagnozy postawione przez dobry audyt potrafią bardzo korzystnie wpłynąć na przyszłość witryny i jej pozycje w wyszukiwarce.
Marcin Skoczylas
Dyrektor Działu Obsługi Elektronicznej
Jak wygląda audyt SEO w Delante?
Audyt SEO to w Delante baza wszelkich działań optymalizacyjnych – przykładamy do niego bardzo dużą wagę. Sprawdź, co wchodzi w jego zakres.
- Parametry strony
- Widoczność i analiza słów kluczowych
- Analiza strony głównej i podstron
- Analiza konkurencji
- Analiza linkowania
- Obecność w social media
W Audycie znajdziesz analizę strony pod kątem różnych rankingów, np. Alexa Traffic Rank, MozRank, MozTrust, Page Authority czy Domain Authority, i kompletne dane witryny, w tym między innymi:
- informacje o jej CMSie,
- wiek i historię domeny,
- jej autorytet,
- prędkość działania,
- responsywność,
- przekierowania i inne.
Zbadamy dokładnie widoczność Twojej strony (za pomocą profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi), jej wygląd w wynikach wyszukiwania, a także przeanalizujemy słowa kluczowe, na które się wyświetlasz oraz ich pozycje.
Przyjrzymy się bliżej czynnikom takim jak:
- tytuły i meta opisy,
- linki wewnętrzne i ich struktura,
- grafiki (opisy alternatywne, waga, itp.),
- formatowanie treści,
- nagłówki,
- content,
- duplikacja wewnętrzna/zewnętrzna,
- błędy serwera i ich przyczyny.
Sprawdzimy, jak radzą sobie Twoi główni konkurenci.
Poznasz pozycje słów kluczowych konkurencji, jej profil linkowania, źródła linków czy możliwe podejście SEO.
W części off-site audyt SEO obejmuje:
- analizę jakości i ilości backlinków,
- analizę anchor texts,
- analizę szkodliwości linków oraz spam score.
Ocenimy, jak prezentujesz się w mediach społecznościowych i jak wpływają one na widoczność Twojej strony w sieci.