Zoptymalizuj ścieżkę konwersji i zapewnij użytkownikowi płynny proces zamówienia.
Znajdź potencjalnie groźne miejsca na ścieżce zakupowej, które mogą powodować odrzucenia i rezygnację użytkowników. Usuń blokery, by zwiększyć konwersję w swoim sklepie.
zweryfikujesz bolączki i punkty, mogące odwodzić Twojego potencjalnego klienta od zakupu
dowiesz się, co może irytować użytkownika w procesie zakupowym
otrzymasz sugestie dotyczące optymalizacji koszyka
Senior SEO Specialist
Cały sklep został zoptymalizowany, szybkość wczytywania poprawiona, masz wysokie pozycje w Google, a konwersji nadal brak? To może oznaczać problemy na którymś z etapów ścieżki konwersji. Ta analiza pozwoli Ci odnaleźć i poprawić takie miejsca, by zwiększyć płynność podróży użytkownika w procesie zakupowym, a tym samym realnie wpłynie na zwiększenie współczynnika konwersji.
Pierwsze wrażenie jest tylko jedno i podobnie w pewnym momencie potencjalni klienci po raz pierwszy stykają się z Twoją stroną.
W tym etapie użytkownicy szukają informacji o Twojej marce i chcą wiedzieć z kim mają do czynienia.
Pora na decyzję – to tutaj ważą się losy konwersji, dlatego istotne jest, by nie przeszkadzać użytkownikowi i pokazać mu korzyści.
Z potencjalnego, stał się klientem. To tutaj musi płynnie przejść przez cały proces zakupowy, by nic nie odwracało jego uwagi i było jak najwygodniejsze.
Jednorazowy zakup to nie wszystko – warto budować lojalność wśród klientów, którzy zachęceni poprzednimi doświadczeniami, wrócą. Możesz ich także dodatkowo zachęcić programem lojalnościowym, ekskluzywnymi materiałami lub personalizacją.
Każdy użytkownik jest inny i każdy trafia na naszą markę w różny sposób, jednak nadrzędnym celem jest konwersja.
Dlatego tak istotne jest weryfikowanie ścieżki i poprawienie mankamentów, które mogą wpływać na zadowolenie potencjalnego klienta.
Zaufaj specjalistom i znajdź nowe możliwości zwiększenia konwersji w Twoim sklepie.
Dowiesz się, gdzie użytkownicy porzucają decyzję o zakupie.
Będziesz mógł zweryfikować, czy obecny układ, przejście przez proces zakupowy czy jakikolwiek formularz lub przycisk wstrzymuje proces zakupowy i zniechęca do finalizacji zamówienia.
Wraz z analizą typowych ścieżek użytkownika otrzymasz wskazówki dotyczące przerobienia jej dla lepszej funkcjonalności, sugestie dotyczące ścieżki od koszyka przez finalizację zakupów, a także wskazówki optymalizacji formularzy i microcopy w obrębie procesu zakupowego.
Podstawowa analiza ścieżki konwersji zaczyna się od 3100 zł.
Zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy poruszają się po witrynie podczas dokonywania zakupów, może ujawnić informacje kluczowe dla optymalizacji zarówno widoczności w wyszukiwarkach, jak i doświadczenia użytkownika. Analizując razem aspekty SEO, UX i UI, sprawiamy, że Twoja witryna nie tylko ma dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, ale także zapewnia płynną i angażującą podróż dla odwiedzających, co prowadzi do wyższego współczynnika konwersji.
Analiza ścieżki zakupowej pozwala nam zidentyfikować kluczowe punkty styku i potencjalne bariery, które mogą mieć wpływ na wydajność witryny. Optymalizując te obszary, takie jak poprawa czasu ładowania strony, responsywność mobilna i trafność treści, możemy poprawić wydajność SEO i zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Całość ma także ogromny wpływ na flow użytkownika w procesie zakupowym i to, jak szybko będzie mógł dokonać on zakupu.
Analizując elementy UX ścieżki zakupowej, możemy odkryć cenne spostrzeżenia na temat zachowań użytkowników, takie jak to, gdzie użytkownicy porzucają witrynę, na których stronach spędzają najwięcej czasu i gdzie napotykają przeszkody. Informacje te pomagają nam zidentyfikować możliwości usprawnienia procesu zakupowego, poprawy satysfakcji użytkowników i ostatecznie zwiększenia konwersji.
Analiza interfejsu użytkownika koncentruje się na wizualnych i interaktywnych elementach witryny, zapewniając, że projekt zwiększa użyteczność i płynnie prowadzi użytkowników przez ścieżkę zakupu. Analizując elementy interfejsu użytkownika, takie jak układ, menu nawigacyjne, przyciski i formularze, możemy zidentyfikować obszary wymagające poprawy, aby proces zakupu był bardziej intuicyjny i atrakcyjny wizualnie.
Korzystamy z kombinacji narzędzi i metodologii, w tym platform analitycznych, map ciepła, testów użytkowników, testów A/B i technik optymalizacji współczynnika konwersji (CRO). Narzędzia te zapewniają kompleksowy wgląd w sposób interakcji użytkowników z witryną, co pozwala nam zidentyfikować możliwości optymalizacji na całej ścieżce zakupu, od wyszukiwania do konwersji. W ramach całego procesu wspieramy się także wytycznymi dla dostępności WCAG 2.1.