Popraw doświadczenia użytkownika i zwiększ zaangażowanie ucząc się na sukcesach i błędach konkurencji.
Sprawdź, jakich strategii używają konkurenci, by zweryfikować sposoby, w jaki zachęcają użytkowników do interakcji z ich witrynami.
Zidentyfikuj miejsca, w których możesz ulepszyć swoją stronę, by zwiększyć zaangażowanie i konwersje.
uzyskasz informacje o rozwiązaniach, które warto wdrożyć na Twojej stronie
poznasz mocne i słabe strony procesów stosowanych przez konkurencję
zweryfikujesz swoją pozycję na rynku
zmienisz lub przygotujesz strategię UX własnej strony i produktów
Senior SEO Specialist
To Twoja bezpośrednia konkurencja, które oferuje tę samą lub bardzo zbliżoną grupę towarów i odpowiada na te same, co Twój biznes, intencje użytkowników.
To firmy, które oferują odmienny od Twoje asortyment, ale mogą odpowiadać na zbliżone intencje.
Jak najczęściej! Warto zacząć tuż przed wdrożeniem naszej strony, ale także okresowo, ze względu na regularne zmiany na rynku i nowe trendy.
Cena uzależniona jest od liczby konkurentów.
W przypadku typowego porównania do 3 konkurentów, ceny zaczynają się od 4200 zł.
Analiza konkurencji UX to proces badawczy, który polega na ocenie i porównaniu rozwiązań użytecznościowych stosowanych przez konkurentów w branży. Celem jest zrozumienie standardów rynkowych, identyfikacja mocnych i słabych stron konkurencyjnych interfejsów użytkownika oraz wykorzystanie tej wiedzy do optymalizacji własnego produktu lub usługi pod kątem UX.
Analiza ta pozwala lepiej zrozumieć rynek, na którym działasz, oraz oczekiwania i potrzeby użytkowników. Dzięki niej możesz zidentyfikować luki w ofercie konkurencji oraz znaleźć inspiracje do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, które wyróżnią Twój produkt. Jest to kluczowe dla poprawy satysfakcji i lojalności klientów.
Podczas analizy skupiamy się na wielu aspektach, takich jak: ogólna użyteczność i intuicyjność nawigacji, spójność interfejsu, dostępność dla osób z niepełnosprawnościami, szybkość działania strony/aplikacji, efektywność procesu zakupowego oraz jakość i dostępność wsparcia użytkownika.
Wyniki analizy można wykorzystać do zdefiniowania lub przeprojektowania strategii UX własnego produktu. Rekomendacje pomagają w identyfikacji obszarów wymagających poprawy, wprowadzeniu innowacji, które zwiększą wartość dla użytkownika, a także w efektywniejszym pozycjonowaniu produktu na rynku poprzez lepsze zrozumienie przewagi konkurencyjnej.