.animate-view{opacity: 1 !important;}

Content Plan

Zaplanuj treści na stronie z myślą o swoich klientach i zwiększ widoczność w Google!

Content Plan

Konsultacje

Ania Bitner - Content Specialist

Ania Bitner

Content Specialist

Wpływ treści na budowanie widoczności jest powszechnie znany, jednak o czym warto także pamiętać to także znacznie kontekstu. Tylko odpowiednio zaplanowane treści, dostosowane do użytkowników Twojej strony – ich oczekiwań i języka – oraz zoptymalizowane pozwolą Ci wykorzystać pełny potencjał content marketingu. Nasz content plan pozwoli Ci przygotować właśnie takie treści!

Dowiedz się więcej!

Content Plan, czyli Context is King

Nie od dziś wiadomo, że treści na stronie są istotnym elementem budowania jej widoczności. Sławne zdanie, wypowiedziane przez Billa Gates’a, „Content is King” jest powtarzane jak mantra przez wszystkich marketerów. My chcemy jednak trochę rozszerzyć perspektywę i pokazać, że to kontekst treści ma większe znaczenie. Odpowiednio zaplanowane treści, dopasowane do oczekiwań użytkowników, pisane ich językiem i dodatkowo – zoptymalizowane pod SEO – to treści, które przyniosą wzrost nie tylko widoczności, ale i większe zaufanie potencjalnych klientów.

Dlatego my dziś mówimy: Context is King!

Co to jest Content Plan?

Content Plan to w najprostszym rozumieniu dokument, który odpowie Ci na pytanie „jak zaplanować treści na stronie na kolejne miesiące?”. Tworząc go, zwracamy przede wszystkim uwagę na potrzeby i oczekiwania użytkowników. Analizujemy dotychczasowe działania i publikowane treści na stronie, proponujemy gotowe rozwiązania i sposoby rozwoju contentu. Pokażemy Ci też, jak poprowadzić strategię content marketingu, aby zwiększyła ona liczbę fraz, na które strona będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania, oraz na ich pozycje.

Content Plan, który otrzymaliśmy był mocnym wsparciem naszej strategii. Pełna analiza naszej komunikacji, jasna strategia na content, plan i rekomendacje. Mają holistyczne podejście do contentu, które przynosi korzyści.

Magdalena Gaweda

Owner

Dlaczego warto zaplanować
treści na stronie?

strategia link buildingu – spójność działań on-site i off-site

Odpowiedź na intencje użytkowników

Użytkownicy trafiają na stronę w konkretnym celu. Twoim zadaniem jest dopasowanie treści do ich intencji, a każda treść powinna spełniać określony cel. Podstawowym podziałem intencji użytkowników jest podział na:

  • informacyjną,
  • nawigacyjną,
  • transakcyjną.

analysis in seo content plan

Treści jako strategia marketingowa

Stworzenie Content Planu pozwoli Ci zaplanować proces publikacji treści i włączyć go w całościową strategię marketingową. Dopasuj treści do fragmentu lejka, na którym są Twoi klienci – dzięki temu zwiększysz ilość nie tylko nowych klientów. Możesz również wpływać na przykład na ich lojalność.

Wsparcie procesu SEO

Content Plan uwzględnia wpływ treści na pozycjonowanie strony. Plan blogpostów uwzględnia ważne dla biznesu słowa kluczowe oraz ich wolumeny. W planie znajdziesz również sugestie odnośnie uzupełnienia treści na podstronach produktów czy usług – wszystko po to, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce.

international seo results and strategy

Przewaga konkurencyjna

Jednym z elementów planu treści na stronę jest analiza firmy na tle konkurencji, określenie mocnych stron i wyróżników marki. Używając ich w późniejszej komunikacji, możesz zwiększyć przewagę konkurencyjną na tle firm z Twojej branży.

Content Plan, który dla Ciebie ułożymy, to nie tylko plan tematów blogpostów na kolejne miesiące. To przede wszystkim analiza obecnej treści na stronie, analiza użytkowników i zaplanowanie treści, które odpowiedzą na ich potrzeby, będąc jednocześnie zgodne z twoją Marką. Planując treści, mamy na uwadze również algorytmy Google – podpowiemy Ci, jak zwiększyć widoczność Twojej strony, odpowiednio planując content marketing.

Ania Bitner
Ania Bitner Content Specialist
Sprawdź opinie klientów
o treściach tworzonych przez Delante

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

content plan a opinia

Komentarz od content writerki Klienta do przesłanych wytycznych do pisania treści

content plan a komentarz

Komentarz od Klienta z trudnej, merytorycznej branży

content plan a opinia klienta

Klient oferuje oprogramowanie wspierające producentów w automatycznym, wieloetapowym planowaniu produkcji. Wyblurowane pytanie – niezwiązane z treścią.

Jakie efekty możesz osiągnąć dzięki
dobrze wdrożonemu Content Planowi?

Sklep internetowy z naturalnymi olejami

Rynek: PL

współpraca od: marzec 2021

bardzo niski budżet

zaczynaliśmy prawie od zera

Tutaj dopiero startujemy z blogiem i jest to tylko 1 artykuł miesięcznie, a już widać, że treści szybko wbiły do najpopularniejszych stron. Tutaj wykres samego bloga:

Efekty klienta content plan

Widoczność:

content plan a widoczność

Wspólnie zaplanujmy treści na Twoją stronę

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021
Porozmawiajmy o Twoim contencie

Wykorzystywane narzędzia

Search Console Semstorm Senuto Semrush Ahrefs Google Trends Screaming Frog Contai

Badź na bieżąco z SEO Newsami
Zapisz się do Newslettera

Zasubskrybuj Newsletter Delante i ciesz się solidną porcją wiedzy o content marketingu dostarczonej prosto na Twoją skrzynkę!

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.