Zaplanuj treści na stronie z myślą o swoich klientach i zwiększ widoczność w Google!
Content Plan
Konsultacje
Senior Content Specialist
Wpływ treści na budowanie widoczności jest powszechnie znany, jednak o czym warto także pamiętać to także znacznie kontekstu. Tylko odpowiednio zaplanowane treści, dostosowane do użytkowników Twojej strony – ich oczekiwań i języka – oraz zoptymalizowane pozwolą Ci wykorzystać pełny potencjał content marketingu. Nasz content plan pozwoli Ci przygotować właśnie takie treści!
Dowiedz się więcej!
Nie od dziś wiadomo, że treści na stronie są istotnym elementem budowania jej widoczności. Sławne zdanie, wypowiedziane przez Billa Gates’a, „Content is King” jest powtarzane jak mantra przez wszystkich marketerów. My chcemy jednak trochę rozszerzyć perspektywę i pokazać, że to kontekst treści ma większe znaczenie. Odpowiednio zaplanowane treści, dopasowane do oczekiwań użytkowników, pisane ich językiem i dodatkowo – zoptymalizowane pod SEO – to treści, które przyniosą wzrost nie tylko widoczności, ale i większe zaufanie potencjalnych klientów.
Dlatego my dziś mówimy: Context is King!
Content Plan to w najprostszym rozumieniu dokument, który odpowie Ci na pytanie „jak zaplanować treści na stronie na kolejne miesiące?”. Tworząc go, zwracamy przede wszystkim uwagę na potrzeby i oczekiwania użytkowników. Analizujemy dotychczasowe działania i publikowane treści na stronie, proponujemy gotowe rozwiązania i sposoby rozwoju contentu. Pokażemy Ci też, jak poprowadzić strategię content marketingu, aby zwiększyła ona liczbę fraz, na które strona będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania, oraz na ich pozycje.
Content Plan, który otrzymaliśmy był mocnym wsparciem naszej strategii. Pełna analiza naszej komunikacji, jasna strategia na content, plan i rekomendacje. Mają holistyczne podejście do contentu, które przynosi korzyści.
Content Plan to dokument z planem na rozwój treści oraz konsultacje ze specjalistą SEO, który omówi zaproponowane rozwiązania. Oto co obejmuje plan treści SEO:
Analiza treści
Analiza treści na stronie pod względem poprawności językowej, stopnia optymalizacji SEO i użyteczności.
Analiza języka
Analizę języka komunikacji, tonu wypowiedzi, osobowości i atrybutu marki.
Persony
Zdefiniowanie sylwetek person, które są przykładem modelowego klienta – stworzone profile pozwalają określić, jakie informacje i funkcjonalności powinny znaleźć się na stronie.
Intencje użytkowników
Sugestie jak analizować intencje wyszukiwania użytkowników i ścieżkę klienta.
Analiza konkurencji
Analiza treści publikowanych przez konkurencję. Przewagi konkurencyjne.
Propozycje treści
Propozycję contentu, który warto umieścić na stronie (np. na stronie głównej, podstronach produktów/usług).
Tematy blogpostów
Propozycja tematów blogpostów wraz z doborem słów kluczowych i ich wolumenów.
Plan działań
Plan działań na najbliższe miesiące wraz z określeniem spodziewanych efektów.
Content Plan, który dla Ciebie ułożymy, to nie tylko plan tematów blogpostów na kolejne miesiące. To przede wszystkim analiza obecnej treści na stronie, analiza użytkowników i zaplanowanie treści, które odpowiedzą na ich potrzeby, będąc jednocześnie zgodne z twoją Marką. Planując treści, mamy na uwadze również algorytmy Google – podpowiemy Ci, jak zwiększyć widoczność Twojej strony, odpowiednio planując content marketing.
Rynek: PL
współpraca od: marzec 2021
bardzo niski budżet
zaczynaliśmy prawie od zera
Tutaj dopiero startujemy z blogiem i jest to tylko 1 artykuł miesięcznie, a już widać, że treści szybko wbiły do najpopularniejszych stron. Tutaj wykres samego bloga:
Widoczność:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.