Stworzyć i wdrożyć strategię content marketingową
Stworzyć wysokiej jakości treści dopasowane od grupy docelowej
Zoptymalizować treści pod kątem SEO
Monitorować wyniki, aby ocenić skuteczność strategii content marketingowej
Uzupełnić wiedzę z zakresu content marketingu
Senior Content Specialist
Usługa content marketingowa oferowana przez Delante to rozwiązanie dla:
Czym dokładnie jest content marketing i jak wymyślimy dla Ciebie plan, który będzie działał, przyniesie Ci ruch, rozpoznawalność marki i przychody?
Usługi content marketingu dla firm to strategiczne podejście skupiające się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno zdefiniowanej grupy docelowej. W rezultacie pomoże to zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia konkretnych i korzystnych działań zgodnych z celami biznesowymi firmy.
Szczegółowa strategia content marketingowa umożliwi wyznaczenie celów, poznanie potrzeb swojej grupy docelowej, a także dokładną analizę, jakich słów kluczowych odbiorcy używają, by znaleźć Twoją firmę. Usługa content marketingu pozwoli zaplanować harmonogram publikowania treści oraz określić niezbędny budżet. Zdefiniowanie KPI, opracowanie taktyki działania, kanałów dystrybucji treści, analizy sytuacji wyjściowej i działań konkurencji oraz person to działania w ramach usługi content marketingu, które zapewnią Twojej marce przewagę na rynku.
Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.
Specjalista SEO z Delante stał się właściwie częścią naszego zespołu content marketingu. Regularne spotkania i dobra współpraca przynoszą efekty – widzimy znaczny wzrost widoczności i ruchu organicznego z rynku UK.
Jak nasza agencja content marketingowa stworzy dla Ciebie skuteczną strategię? W naszej pracy skupiamy się na poniższych elementach:
Na początku współpracy omówimy, co chcesz osiągnąć dzięki działaniom content marketingowym i skupimy się na ustaleniu Twoich celów. Warto wspomnieć, że powinny być one konkretne, mierzalne, osiągalne, istotne i ograniczone w czasie (SMART – specific, measurable, attainable, relevant, and time-limited).
Przykładowo, celem SMART dla content marketingu może być zwiększenie świadomości marki o 50% i pozyskanie większej liczby nowych leadów z ruchu organicznego w ciągu 6 miesięcy.
Po ustaleniu celów określimy kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które pomogą Ci i nam mierzyć postępy.
Wybierając elementy do monitorowania, łatwiej określimy, czy wykonywane działania i realizowana strategia content marketingowa przynoszą zamierzone rezultaty.
Aby tworzyć ukierunkowane i skuteczne treści, musimy najpierw poznać Twoich odbiorców.
Tworzenie person marketingowych to świetny sposób na poznanie rynku i zrozumienie jego potrzeb, chęci i bolączek. Aby pomóc Ci zrozumieć Twoją grupę docelową, użyjemy narzędzi, takich jak Google Trends, czy Google Analytics.
Następnie, przeanalizujemy, jakiego typu treści oczekują, jakie funkcjonalności są dla nich najważniejsze i jak przekonać ich do finalizacji transakcji.
Po stworzeniu person marketingowych możemy zacząć tworzyć content, które będą odpowiadał na konkretne potrzeby grupy docelowej.
Warto również wspomnieć, że aby wzmocnić działania strategii content marketingowej, należy pomyśleć o różnorodnych kanałach dystrybucji, takich jak media społecznościowe, czy płatne reklamy.
Jeśli nie jesteś pewny, co najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku, możesz liczyć na nasze wsparcie. Podpowiemy, na co uważać, aby prowadzone działania content marketingowe były w synergii z SEO i nie wyrządziły szkody Twojej stronie.
Warto wspomnieć, że tworzenie contentu to nie tylko pisanie klasycznych artykułów blogowych, opisów kategorii, czy produktów. Istnieje wiele różnych typów treści, które możesz wykorzystać na swojej stronie, aby wzmocnić działania SEO. Dlatego, poza przygotowaną przez nas strategią, warto rozważyć tworzenie:
Ponownie, wszystko zależy od Twoich celów i preferencji odbiorców. Spróbuj poeksperymentować z różnymi typami treści, aby zobaczyć, co sprawdza się najlepiej w przypadku Twojej strony.
Jeśli widzisz, że wyniki wyszukiwania dla najważniejszych słów kluczowych związanych z biznesem są pełne filmów lub stron z definicjami, nie ma potrzeby pisania długich artykułów. W ramach usługi content marketingu stworzymy dla Ciebie zarówno dłuższe formy, jak i również definicje, opisy marek, kategorii czy produktów – wszystko według Twoich potrzeb.
Content marketing jest strategią długoterminową, wymaga czasu i środków.
Przy ustalaniu budżetu należy wziąć pod uwagę takie elementy jak tworzenie treści, dystrybucja i promocja. Zlecenie tego procesu na zewnątrz często okazuje się najkorzystniejszym rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli nie posiadasz odpowiednich zasobów.
Pamiętaj, że mimo iż marketing treści może być kosztowny, oferuje liczne korzyści, więc gra jest warta świeczki. Na budżet wpływ ma bowiem rynek, konkurencyjność branży, rodzaj i ilość tworzonych treści, a także zaangażowanie klienta w proces.
Pora na najważniejszy krok dla skutecznej agencji content marketingowej. Po określeniu Twoich celów oraz grupy docelowej czas przejść do tworzenia treści.
Oprócz zadbania o unikalność treści skupimy się na tworzeniu contentu, który jest wartościowy i oferuje coś nowego, czego Twoi odbiorcy jeszcze nie widzieli.
Zadbamy o to, aby Twoje treści były dobrze napisane, angażujące i atrakcyjne wizualnie. Dzięki temu ludzie będą chcieli czytać je do samego końca. Przeanalizujemy rozwiązania wdrażane przez Twoich konkurentów i stworzymy coś jeszcze lepszego.
Po stworzeniu treści, ważne jest, aby zoptymalizować je zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek.
Zadbamy o to, aby Twoje nagłówki były chwytliwe i opisywały główną myśl contentu. Wyróżnimy najważniejsze fragmenty, pamiętając o słowach kluczowych, opisach alternatywnych i linkowaniu wewnętrznym.
Stworzymy dla Ciebie atrakcyjne meta description i unikalny title, który poinformuje zarówno użytkowników, jak i roboty Google, czego mogą oczekiwać od strony.
Upewnimy się, że Twoja strona jest responsywna i szybka. W końcu nikt nie lubi witryn, które ładują się wieki.
Wszystko to sprawi, że Twoje treści będą bardziej wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i Google.
Pamiętaj, że stworzone treści warto promować na wszystkich dostępnych kanałach. Im więcej osób je zobaczy, tym większe prawdopodobieństwo, że się zaangażują.
Wiemy, jak ważne jest śledzenie wyników i analizowanie danych. Dlatego regularnie będziemy przygotowywać dla Ciebie raporty i informować Cię o rezultatach.
Wykorzystamy te informacje, aby znaleźć obszary do poprawy i uczynić Twoje działania content marketingowe bardziej efektywnymi. Będziemy regularnie sprawdzać Twoje wskaźniki efektywności KPI, i w razie potrzeby ulepszać strategię.
To już wszystko! To najważniejsze elementy strategii content marketingowej oferowanej przez Delante. Pamiętaj, aby być cierpliwym i konsekwentnym. Tworzenie wysokiej jakości treści wymaga czasu, ale zdecydowanie warto podjąć ten wysiłek.
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub nie jesteś pewien, od czego zacząć, skontaktuj się z nami – chętnie Ci pomożemy!
Jeśli nie masz czasu na samodzielne tworzenie treści, ale nie chcesz inwestować w kompleksowe działania SEO, skontaktuj się z nami.
W ramach działań content marketingowych z przyjemnością będziemy dla Ciebie tworzyć treści, które pokochają zarówno użytkownicy, jak i Google.
W określeniu celów i tożsamości marki.
By opracować strategię działania.
Przeanalizować konkurencję skupiając się na aspektach content marketingu.
Stworzyć wysokiej jakości treści zgodne z wytycznymi SEO.
Optymalizować treści.
Monitorować efekty.
Opcjonalnie
Otrzymywać wytyczne do pisania blog postów, opisów kategorii i produktów.
Pokażemy Ci przykłady dwóch klientów, dla których tworzyliśmy content.
Opis: Agencja reklamowa, niski budżet
Rynek: PL
współpraca od: wrzesień 2019
Ruch i słowa kluczowe:
Przykładowy artykuł:
Przykładowe frazy generujące ruch i wyświetlenia:
Opis: Producent przypinek oraz buttonów reklamowych, oferują także usługi graficzne
Rynek: PL
Współpraca od: 11.2017
Bardzo niski budżet
Contentowo: prowadzimy proces blogowy, jeden artykuł miesięcznie
Widoczność strony w SemStorm:
Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.