Usługi SEO
Usługi content marketingu
Zwiększ swoją widoczność w sieci i zbuduj wizerunek eksperta w branży dzięki treściom, które dla Ciebie stworzymy!
Do kogo skierowana jest usługa content marketingowa?
Usługa content marketingowa oferowana przez Delante to rozwiązanie dla:
- właścicieli sklepów e-commerce,
- właścicieli stron usługowych i wizerunkowych,
- firm, które chcą zlecać wykonywanie treści, nie wiedzą jak dopasować content do wymagań Google i potrzebują pomocy,
- osób, które nie mają czasu i zasobów, aby tworzyć treści wewnętrznie.
Czym dokładnie jest content marketing i jak wymyślimy dla Ciebie plan, który będzie działał, przyniesie Ci ruch, rozpoznawalność marki i przychody?
Czym są usługi content marketingu?
Usługi content marketingu to strategiczne podejście skupiające się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno zdefiniowanej grupy docelowej. W rezultacie pomoże to zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia konkretnych i korzystnych działań zgodnych z celami biznesowymi firmy.
Szczegółowa strategia content marketingowa umożliwi wyznaczenie celów, poznanie potrzeb swojej grupy docelowej, a także dokładną analizę, jakich słów kluczowych odbiorcy używają, by znaleźć Twoją firmę. Usługa content marketingu pozwoli zaplanować harmonogram publikowania treści oraz określić niezbędny budżet. Zdefiniowanie KPI, opracowanie taktyki działania, kanałów dystrybucji treści, analizy sytuacji wyjściowej i działań konkurencji oraz person to działania w ramach usługi content marketingu, które zapewnią Twojej marce przewagę na rynku.
Jakie treści możemy dla Ciebie przygotować w ramach usługi content marketingu?
Jakich treści możesz od nas oczekiwać? Sprawdź poniższą sekcję i zobacz, jak możemy pomóc Ci stworzyć treści adresowane do użytkowników na każdym etapie lejka sprzedażowego:
Blog i artykuły blogowe
Blog firmowy to idealne narzędzie do pozyskiwania potencjalnych klientów praktycznie na każdym etapie lejka sprzedażowego i ścieżki zakupowej. Tworząc zróżnicowane treści, możesz zwrócić się zarówno do użytkowników, którzy szukają odpowiedzi na swoje problemy, czy informacji na interesujący ich temat, jak i tych, którzy są gotowi sfinalizować transakcje.
Definicje
Jeśli działasz w skomplikowanej branży i zależy Ci na dotarciu do potencjalnych klientów o różnym poziomie wiedzy i świadomości, możemy stworzyć dla Ciebie przejrzyste i zrozumiałe definicje najważniejszych branżowych pojęć. Z ich pomocą, zbudujesz swój autorytet i wizerunek eksperta w branży.
Opisy marek i producentów
Współpracujesz ze znanymi markami i producentami? A może chcesz pokazać klientom, dlaczego warto wybierać Twoje produkty? Unikalne opisy producentów i marek pozwolą Ci przekonać użytkowników do sfinalizowania transakcji.
Studia przypadków (case studies)
To skuteczny sposób na pokazanie potencjalnym klientom, jak Twój produkt lub usługa pomogły innym osiągnąć ich cele i rozwiązać problemy. Są pomocne na ostatnich etapach lejka sprzedażowego, kiedy użytkownicy wiedzą, że chcą dokonać zakupu, ale nie są pewni, którą ofertę wybrać.
Treści na stronie
Twoja strona internetowa jest jednym z najważniejszych narzędzi content marketingu. Treści na niej powinny być skierowane do użytkowników na wszystkich etapach lejka sprzedażowego. W ten sposób zaangażujesz grupę docelową, zachęcając ją do dokonania konwersji. Strona to wizytówka, która powinna być wartościowym źródłem zarówno dla osób szukających ogólnych, jak i bardzo konkretnych informacji.
Opisy kategorii
To bardzo ważny element strategii contentowej dla sklepów internetowych. Opisy mają za zadanie przekonać użytkowników do zakupu Twoich produktów, a nie produktów konkurencji. Powinny one omawiać najważniejsze cechy danej kategorii, w tym zastosowania produktów, czy korzyści wynikające z korzystania z usług. Dodatkowo dzięki treściom tego typu, możesz zwiększyć pozycje fraz związanych z daną kategorią.
Opisy produktów
Pełnią podobną funkcję jak opisy kategorii. Jednak są one zazwyczaj bardziej szczegółowe, skupiają się na cechach i właściwościach danego produktu. To jedne z treści, które faktycznie są czytane przez użytkowników, udzielają bowiem odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i mogą pomóc w podjęciu decyzji zakupowej.
Możemy tworzyć dla Ciebie każdy z wymienionych rodzajów treści. Chcesz poznać szczegóły? Skontaktuj się z nami!
Doceniamy, że Delante, jako partner biznesowy, poza budowaniem z dużą skutecznością ruchu organicznego, dba również o konsultacje w innych kwestiach związanych ze stroną.
Konrad Kargol
Coo & Co-funder
Z Delante współpracujemy od 2017 roku. Współpraca jest owocna i od początku stanowi dla Ceneo.pl wsparcie w realizacji strategii linkbuildingu. Naszą współpracę opieramy na zaufaniu, jakości i odpowiedzialności.
Adrian Olszewski
SEO and Content Marketing Manager
Dzięki Delante mogę zauważyć wzrosty ruchu oraz wzrost sprzedaży w moim sklepie internetowym. Prace optymalizacyjne są wykonywane bardzo rzetelnie. Widać również zdecydowany przyrost linków do mojej strony od rozpoczęcia współpracy.
Marcin Skoczylas
Dyrektor Działu Obsługi Elektronicznej
We see a meaningful growth in Google traffic and visibility. I can feel that my business is important for Delante.
Sophia Taoutaou
Digital Marketing Manager
Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.
Grzegorz Hałat
CEO
Delante zwiększyło ruch organiczny na naszej zagranicznej stronie. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że w wyniku ich pracy podpisaliśmy kilka znaczących umów.
Grzegorz Śmiałek
Managing Director
Współpraca przy projektach SEO z Delante to czysta przyjemność. Przejrzysta komunikacja i duża skuteczność działań to to, co ich wyróżnia.
Konrad Zach
Founder&CEO thinkHUB
Współpracę z Delante podjęliśmy dwa lata temu, będąc nad „internetową przepaścią widoczności”. To, co szczególnie lubię w Delante to bardzo przyjazny kontakt i otwarta komunikacja.
Katarzyna Cieślik
Specjalista SEO z Delante stał się właściwie częścią naszego zespołu content marketingu. Regularne spotkania i dobra współpraca przynoszą efekty – widzimy znaczny wzrost widoczności i ruchu organicznego z rynku UK.
Adam Przegorzelski
CMO, Co-founder
Współpraca z Delante od samego początku układa nam się bardzo dobrze. Przede wszystkim jednak wyniki naszej firmy po przejęciu naszych działań SEO przez Delante odnotowały zdecydowane wzrosty w wielu aspektach. Na uwagę zasługuje również bardzo dobra obsługa przez naszych opiekunów – szczegółowe odpowiedzi na pytania, regularne raportowanie i chęć wdrażania nowych działań. Polecam!
Agata Greguła
Specjalista ds. Marketingu
W stosunku do założonego budżetu, osiągamy bardzo dobre efekty. Z chęcią polecam Delante innym.
Karolina Ochała
Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.
Izabela Jóźwik
Kierownik Działu Marketingu
Delante wykonuje prace optymalizacyjne bardzo rzetelnie, a linki przez nich tworzone są wysokiej jakości. Bez wątpienia posiadają bardzo dużą wiedzę techniczną.
Sabina Broda
CEO
Delante prowadzi proces SEO dla 4 naszych domen (de, es, it oraz fr). Zaletą na pewno jest to, że jeden specjalista pracuje z nami bezpośrednio i jest odpowiedzialny za każdą domenę. Zdecydowanie widzimy stały wzrost widoczności.
Agata Jasińska
General Manager
Jestem pod wrażeniem, jak szybko mogliśmy zobaczyć wyniki. Specjaliści Delante są bardzo profesjonalni i naprawdę znają się na tym co robią.
Bartłomiej Bober
Manager
Delante to godna polecenia agencja SEO. Z miesiąca na miesiąc nasz sklep internetowy osiąga coraz lepsze wyniki – widzimy wyraźny wzrost widoczności i ruchu. Komunikacja z Panią Asią i ogólny przebieg współpracy również jest bez zarzutów.
Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób.
Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.
Jakie są korzyści usługi content marketingu pod okiem Delante?
Strategia marketingowa dobrana do potrzeb Twojego biznesu może przynieść wiele korzyści. Jakie są najważniejsze z nich?
Z jakich elementów składa się usługa content marketingu?
Jak stworzymy dla Ciebie skuteczną strategię content marketingową? W naszej pracy skupiamy się na poniższych elementach:
Metoda SMART
Na początku współpracy omówimy, co chcesz osiągnąć dzięki działaniom content marketingowym i skupimy się na ustaleniu Twoich celów. Warto wspomnieć, że powinny być one konkretne, mierzalne, osiągalne, istotne i ograniczone w czasie (SMART – specific, measurable, attainable, relevant, and time-limited).
Przykładowo, celem SMART dla content marketingu może być zwiększenie świadomości marki o 50% i pozyskanie większej liczby nowych leadów z ruchu organicznego w ciągu 6 miesięcy.
Kluczowe wskaźniki efektywności
Po ustaleniu celów określimy kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które pomogą Ci i nam mierzyć postępy.
Wybierając elementy do monitorowania, łatwiej określimy, czy wykonywane działania i realizowana strategia content marketingowa przynoszą zamierzone rezultaty.
Niektóre popularne KPI dla content marketingu to:
- pozycje fraz,
- ruch organiczny na stronie internetowej,
- zaangażowanie,
- generowanie leadów,
- sprzedaż.
Persony
Aby tworzyć ukierunkowane i skuteczne treści, musimy najpierw poznać Twoich odbiorców.
Tworzenie person marketingowych to świetny sposób na poznanie rynku i zrozumienie jego potrzeb, chęci i bolączek. Aby pomóc Ci zrozumieć Twoją grupę docelową, użyjemy narzędzi, takich jak Google Trends, czy Google Analytics.
Następnie, przeanalizujemy, jakiego typu treści oczekują, jakie funkcjonalności są dla nich najważniejsze i jak przekonać ich do finalizacji transakcji.
Po stworzeniu person marketingowych możemy zacząć tworzyć content, które będą odpowiadał na konkretne potrzeby grupy docelowej.
Warto również wspomnieć, że aby wzmocnić działania strategii content marketingowej, należy pomyśleć o różnorodnych kanałach dystrybucji, takich jak media społecznościowe, czy płatne reklamy.
Jeśli nie jesteś pewny, co najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku, możesz liczyć na nasze wsparcie. Podpowiemy, na co uważać, aby prowadzone działania content marketingowe były w synergii z SEO i nie wyrządziły szkody Twojej stronie.
Typy treści
Warto wspomnieć, że tworzenie contentu to nie tylko pisanie klasycznych artykułów blogowych, opisów kategorii, czy produktów. Istnieje wiele różnych typów treści, które możesz wykorzystać na swojej stronie, aby wzmocnić działania SEO. Dlatego, poza przygotowaną przez nas strategią, warto rozważyć tworzenie:
- filmów wideo,
- infografik,
- podcastów,
- autorskich zdjęć.
Ponownie, wszystko zależy od Twoich celów i preferencji odbiorców. Spróbuj poeksperymentować z różnymi typami treści, aby zobaczyć, co sprawdza się najlepiej w przypadku Twojej strony.
Jeśli widzisz, że wyniki wyszukiwania dla najważniejszych słów kluczowych związanych z biznesem są pełne filmów lub stron z definicjami, nie ma potrzeby pisania długich artykułów. W ramach usługi content marketingu stworzymy dla Ciebie zarówno dłuższe formy, jak i również definicje, opisy marek, kategorii czy produktów – wszystko według Twoich potrzeb.
Budżet
Content marketing jest strategią długoterminową, wymaga czasu i środków.
Przy ustalaniu budżetu należy wziąć pod uwagę takie elementy jak tworzenie treści, dystrybucja i promocja. Zlecenie tego procesu na zewnątrz często okazuje się najkorzystniejszym rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli nie posiadasz odpowiednich zasobów.
Pamiętaj, że mimo iż marketing treści może być kosztowny, oferuje liczne korzyści, więc gra jest warta świeczki. Na budżet wpływ ma bowiem rynek, konkurencyjność branży, rodzaj i ilość tworzonych treści, a także zaangażowanie klienta w proces.
Tworzenie unikalnych i wartościowych treści
Pora na najważniejszy krok dla skutecznej agencji content marketingowej. Po określeniu Twoich celów oraz grupy docelowej czas przejść do tworzenia treści.
Oprócz zadbania o unikalność treści skupimy się na tworzeniu contentu, który jest wartościowy i oferuje coś nowego, czego Twoi odbiorcy jeszcze nie widzieli.
Zadbamy o to, aby Twoje treści były dobrze napisane, angażujące i atrakcyjne wizualnie. Dzięki temu ludzie będą chcieli czytać je do samego końca. Przeanalizujemy rozwiązania wdrażane przez Twoich konkurentów i stworzymy coś jeszcze lepszego.
Optymalizacja treści
Po stworzeniu treści, ważne jest, aby zoptymalizować je zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek.
Zadbamy o to, aby Twoje nagłówki były chwytliwe i opisywały główną myśl contentu. Wyróżnimy najważniejsze fragmenty, pamiętając o słowach kluczowych, opisach alternatywnych i linkowaniu wewnętrznym.
Stworzymy dla Ciebie atrakcyjne meta description i unikalny title, który poinformuje zarówno użytkowników, jak i roboty Google, czego mogą oczekiwać od strony.
Upewnimy się, że Twoja strona jest responsywna i szybka. W końcu nikt nie lubi witryn, które ładują się wieki.
Wszystko to sprawi, że Twoje treści będą bardziej wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i Google.
Pamiętaj, że stworzone treści warto promować na wszystkich dostępnych kanałach. Im więcej osób je zobaczy, tym większe prawdopodobieństwo, że się zaangażują.
Analiza wyników i modyfikacja strategii w razie potrzeby
Wiemy, jak ważne jest śledzenie wyników i analizowanie danych. Dlatego regularnie będziemy przygotowywać dla Ciebie raporty i informować Cię o rezultatach.
Wykorzystamy te informacje, aby znaleźć obszary do poprawy i uczynić Twoje działania content marketingowe bardziej efektywnymi. Będziemy regularnie sprawdzać Twoje wskaźniki efektywności KPI, i w razie potrzeby ulepszać strategię.
To już wszystko! To najważniejsze elementy strategii content marketingowej oferowanej przez Delante. Pamiętaj, aby być cierpliwym i konsekwentnym. Tworzenie wysokiej jakości treści wymaga czasu, ale zdecydowanie warto podjąć ten wysiłek.
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub nie jesteś pewien, od czego zacząć, skontaktuj się z nami – chętnie Ci pomożemy!
W czym pomaga usługa content marketingowa?
Jeśli nie masz czasu na samodzielne tworzenie treści, ale nie chcesz inwestować w kompleksowe działania SEO, skontaktuj się z nami.
W ramach działań content marketingowych z przyjemnością będziemy dla Ciebie tworzyć treści, które pokochają zarówno użytkownicy, jak i Google.
Jakie efekty przynoszą usługi contentowe?
Pokażemy Ci przykłady dwóch klientów, dla których tworzyliśmy content.
Agencja reklamowa
Opis: Agencja reklamowa, niski budżet
Rynek: PL
współpraca od: wrzesień 2019
Ruch i słowa kluczowe:
Przykładowy artykuł:
Przykładowe frazy generujące ruch i wyświetlenia:
Producent przypinek
Opis: Producent przypinek oraz buttonów reklamowych, oferują także usługi graficzne
Rynek: PL
Współpraca od: 11.2017
Bardzo niski budżet
Contentowo: prowadzimy proces blogowy, jeden artykuł miesięcznie
Widoczność strony w SemStorm:
Sprawdź opinie naszych klientów o tworzeniu contentu przez Delante
Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna
Komentarz z podziękowaniem za nasze wskazówki dotyczące contentu
Komentarz do artykułów o myślistwie – trudna branża merytoryczna
Marta Łazar
Właściciel i Dyrektor Zarządzający