Szkolenie Copywriting
Szkolenie Copywriting SEO
Przeprowadzimy dla Twojej firmy szkolenie z tworzenia treści, które pomoże Ci zwiększyć widoczność strony i połączyć content marketing z aspektami SEO!
Szkolenie SEO Copywriting z Delante
Powiedzenie “Content is King” w marketingu znane jest już od lat 70’ XX wieku – nie bez powodu. Na naszym szkoleniu udowodnimy Ci, że równie ważny jest Context i Search Intent! Dowiedz się, jak pisać teksty, które pokochają nie tylko użytkownicy, ale i Google.
Jak pisać teksty, które Google pokocha?
Jak pisać teksty, które i pokochają użytkownicy i Google? Czy dobrze napisana, merytoryczna treść wystarczy, aby wyświetlać się na wybrane słowa kluczowe? Jak ją sformatować, aby była lepiej widoczna w internecie i o czym musi pamiętać każdy copywriter? To tylko niektóre z pytań, na które znajdziesz odpowiedź na naszym szkoleniu.
Jeśli prowadzisz swoją stronę lub sklep internetowy, jesteś odpowiedzialny za zwiększanie widoczności strony lub chcesz rozwijać się w kierunku content marketingu – to szkolenie jest dla Ciebie!
Gdzie odbywa się szkolenie SEO Copywriting?
Szkolenie odbywa się w naszym biurze w Krakowie. Jesteśmy w ścisłym centrum, przy ulicy Retoryka 1.
Jeżeli wolisz, żeby nasz Specjalista pojawił się w Twoim biurze, jest to oczywiście możliwe. Cena szkolenia będzie wtedy wyższa.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
AGENDA SZKOLENIA
Szkolenie jest prowadzone w dwóch wariantach – ogólnym oraz szytym na miarę. Poniżej agenda z części ogólnej – zakres dedykowanego szkolenia omawiamy z Tobą i przygotowujemy go dokładnie pod Twoje potrzeby!
- O copywritingu SEO:
- Czym jest SEO copywriting, jaką niesie wartość i jak wpływa na pozycjonowanie stron internetowych?
- Jakie są algorytmy Google dotyczące treści?
- Co to znaczy, że Context is king? Czy to dalej aktualne powiedzenie?
- Co to jest Topical Authority i zasada E-A-T?
- Klastrowanie treści
- Co to jest kanibalizacja słów kluczowych i jak jej uniknąć?
- Dostosowanie treści do targetu
- Przykładowe efekty contentu (wpływ na SEO)
- Jak się przygotować do pisania?
- Jak wybrać podstrony, na które należy pisać treść?
- Jak dobrać słowa kluczowe?
- Jakie są pomocne narzędzia przy tworzeniu treści? (płatne i darmowe)
- Jak zoptymalizować tekst pod kątem słów kluczowych?
- Rodzaje tekstów na stronie i jak pisać je dobrze?
- Jakie są cechy dobrze napisanej treści?
- Jakich błędów nie popełniać?
- Gdzie umieszczać tekst na stronie?
- O czym pisać? Jak szukać tematów, które zaciekawią odbiorców?
Cel szkolenia z SEO Copywritingu
Dowiesz się, jak działa wyszukiwarka Google, i jak tworzyć treści atrakcyjne dla użytkowników i robotów wyszukiwarki.
Opanujesz technikę przygotowywania różnorodnych tekstów na stronę.
Poznasz strategię SEO, oraz dowiesz się, jak zoptymalizować treści, by rankowały wyżej w wynikach wyszukiwania.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Dowiesz się, skąd czerpać inspiracje i pomysły na teksty.
Poznasz narzędzia pomocne przy pracy nad tekstem.
Prowadząca szkolenie
Szkolenie z SEO Copywritingu prowadzi Senior SEO Specialist Joanna Nicpoń.
Asia
Sr SEO Specialist
Senior SEO Specialist, w Delante od sierpnia 2017 roku. Humanistka o zacięciu marketingowym, zainteresowana UX. Wie, że content (context) is king, więc w Delante opiekuje się też działem content marketingu. A po pracy: kino, planszówki, Heroes III.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Na szkolenie zapraszamy przede wszystkim:
- właścicieli stron i sklepów internetowych,
- marketerów odpowiedzialnych za wzrost ruchu na stronach internetowych,
- pasjonatów pisania, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w kierunku treści w internecie,
- copywriterów, którzy chcą poprawić swój warsztat i nauczyć się zasad SEO,
- studentów marketingu/edytorstwa,
- pasjonatów SEO i IT.
Co o naszym copywritingu piszą klienci?
Komentarz od content writerki Klienta do przesłanych wytycznych do pisania treści
Komentarz do artykułów o myślistwie – trudna branża merytoryczna
Komentarz do artykułu nt. chemii technicznej i przemysłowej
Co możesz zyskać dzięki SEO Copywritingowi?
Efektem będą nie tylko zadowoleni użytkownicy, którzy trafią na Twoją stronę. Zobacz, co udało nam się osiągnąć dla jednego z naszych klientów.
Wzrost widoczności i liczby kliknięć:
Widoczność najpopularniejszych podstron:
Strategia blogowa klienta opiera się na regularnym dodawaniu contentu (ok. 5-6 artykułów miesięcznie), dzięki czemu strona wyświetla się na nowe słowa kluczowe, a co za tym idzie, generuje większy ruch. Na blogu publikowane są wpisy poradnikowe i treści eksperckie.
Słowa w TOP10 i TOP 50: