.animate-view{opacity: 1 !important;}

Analiza UX, CR, CX

Pokażemy Ci, jak zwiększyć użyteczność Twojej strony, polepszyć jej odbiór przez użytkowników a przez to zwiększyć konwersję!

Jeśli Twoja strona nie będzie przyjazna dla użytkowników, nawet najlepsza promocja nie zatrzyma odpływu klientów – w dzisiejszych czasach, wszyscy oczekują wygodnego procesu zakupowego i dobrego doświadczenia podczas korzystania z strony. Nasz audyt pozwoli ocenić, czy Twoja strona odpowiada potrzebom jej użytkowników i pokaże co możesz poprawić, aby uczynić Twój sklep bardziej przyjaznym i tym samym zwiększyć sprzedaż.

Dowiedz się więcej!

Skontaktujmy się!

Dlaczego analiza UX jest tak ważna?

Nawet najlepszy, najszybszy i najlepiej zoptymalizowany sklep internetowy może tracić klientów. Sprawiają to czynniki, które mogą powodować niechęć i odrzucenie, a na które na co dzień nie zwracamy aż tak dużej uwagi, ponieważ znamy swój sklep na pamięć.

Znalezienie tych elementów i ich poprawa może znacząco przyczynić się do poprawy współczynnika konwersji.

Promocja biznesu w sieci to nie tylko SEO czy reklamy płatne, ale od kilku lat również coraz większe zwracanie uwagi na potencjalnego klienta. Musimy zastanowić się, jak ułatwić mu zakupy, co może go irytować w procesie zakupowym, co wpłynie na dokonanie przez niego zakupu akurat w naszym sklepie. Nasz audyt pozwoli sprawdzić te elementy i docelowo stworzyć bardziej przyjazny dla kupujących sklep internetowy.

Dla kogo
jest audyt UX/CX/CR?

Dla sklepów internetowych…
ale nie tylko

Audyt ścieżki konwersji jest dedykowany przede wszystkim sklepom internetowym. Jednakże biznesy posiadające wszelkie punkty styku z potencjalnymi klientami (formularze, rejestracja na usługę, wydarzenie), mogą skorzystać na jego przeprowadzeniu, ze względu na kompleksową weryfikację ścieżki poznawczej użytkownika czy sprawdzenie aspektów, które mogą odciągać użytkownika od konwersji.
Skupienie się na użytkowniku, jego wędrówce po naszej stronie i docelowej akcji (dokonanie konwersji), pozwala poprawić skuteczność naszej działalności online i wpłynąć na zwiększenie współczynnika konwersji, a tym samym przychodów.

Dla nowych i już funkcjonujących stron

Niezależnie od tego, czy jesteś biznesem funkcjonującym kilka lub kilkanaście lat na rynku, lub dopiero rozpoczynasz promocję swojego nowego sklepu internetowego, audyt ten pozwoli Ci zbadać docelowego klienta i jego zachowanie na Twojej stronie, sprawdzić, co może powodować porzucenia koszyka i realnie wpłynąć na zmniejszenie tej liczby.

Chcę poznać szczegóły

Co obejmie analiza UX/CX/CR?

W trakcie analizy UX, analizy CX oraz analizy pod kątem poprawy współczynnika konwersji brane jest pod uwagę naprawdę wiele czynników.

Oto metody i aspekty, którymi się zajmiemy:

kampanie facebook ads - testy poprawności zbierania danych
Wędrówka poznawcza
Sprawdzimy, jak wygląda pierwszy kontakt nowego użytkownika ze stroną, jego odczucia, łatwość nawigacji i odnalezienia w strukturze. Uwzględnimy także łatwość wyszukiwania w obrębie strony, dostępność danych kontaktowych oraz najważniejsze informacje dotyczące zamówień i zwrotów.
Test 5 sekund
Przeprowadzimy testy, które pokażą, na co zwraca uwagę użytkowników w pierwszej kolejności.
Bezpieczeństwo strony
Sprawdzimy obecność TLS/SSL.
Problemy na stronie
Uwzględnimy, jakie błędy występują na Twojej stronie, m.in. błędy CSS, błędy serwera, błędy wyświetlania elementów.
meta ads - badania rynku
Dokładna analiza „krytycznych” podstron
Zbadamy m.in. Stronę Główną, Stronę Kategorii i List Produktów, Stronę Produktu oraz Stronę Kasy i Płatności.
facebook ads kraków - raportowanie
Analiza karty produktu
Weźmiemy pod uwagę m.in.: nazewnictwo i meta tagi, prezentację ceny, informacje o koszcie i terminie dostawy czy poprawność opisu.
Analiza listingu produktów/kategorii
Sprawdzimy m.in. dostępność filtrowania i sortowania, breadcrumbs oraz dostęp do podkategorii.
Analiza koszyka
Skupimy się na podsumowaniu produktów w koszyku, informacjach o koszcie dostawy oraz polu na kodzie rabatowym.
agencja facebook ads - kontakt ze specjalistą
Użyteczność strony
Sprawdzimy m.in.: czy Twoje komunikaty są odpowiednie, jak wygląda Twoja nawigacja, wyszukiwarka, przyciski, kontrast oraz elementy kontaktowe.
link
Ścieżka zakupowa
Ocenimy, jak wygląda testowe zamówienie typowego użytkownika wraz z przejściem całego procesu finalizacji zakupów.
disqus wordpress seo
Opinie
Sprawdzimy m.in. jak wyświetlają się opinie innych klientów na stronach produktowych.
Dostawa produktów
Zobaczymy, w jaki sposób komunikujesz użytkowników o dostawie i możliwości darmowej dostawy.
Szybkość działania strony
Przeanalizujemy czas wczytywania oraz wyniki CWV oraz narzędzia PageSpeed.
Responsywność strony i dostosowanie do urządzeń mobilnych
Sprawdzimy, jak Twoja strona dostosowuje się do okna wyszukiwarki i urządzeń mobilnych.
Mikrotreści (micorcopy)
Zobaczymy, czy Twoje treści są klarowne i zrozumiałe dla użytkowników.
Spójność i estetyka strony
Ocenimy m.in.: fonty w obrębie całej strony, estetyczne grafiki/banery czy tone of voice.
agencja google ads dla wydawców treści
Blog
Sprawdzimy nie tylko strukturę bloga, ale skupimy się również na trust signals.
Stopka
Przeanalizujemy stopkę pod kątem poprawności wdrożenia oraz umieszczonych danych kontaktowych.

Od czego zależy cena analizy?

  • Wielkość strony

    Im Twoja strona jest większa, tym więcej zasobów potrzebujemy wykorzystać przy jej analizie.

  • Zakres prac

    Nie musisz płacić za całą analizę, jeżeli zależy Ci tylko na analizie koszyka. Cenę dostosujemy do zakresu, jaki będziemy analizować.

  • Konieczność użycia dodatkowych narzędzi

    Jeżeli zakres audytu obejmie również dodatkowe narzędzia, np. mapy ciepła, które pozwolą dokładnie sprawdzić jak użytkownicy oglądają Twoją stronę, cenę narzędzia uwzględnimy w koszt naszej usługi.

  • Typ strony

    W zależności od tego, czy prowadzisz sklep ecommerce, stronę usługową czy aplikację – audyt UX będzie przebiegał inaczej. Nasza cena również będzie dostosowana do Twoich potrzeb związanych w typem działalności.

Kto wykonuje audyt UX?

zdjęcie Damian Hliwa
Quote zdjęcie Damian Hliwa

Pozycjonowanie przypomina mi budowę domu – zaczynam od solidnych fundamentów (audyt i optymalizacja), a później przechodzę do wykończenia (content i linkbuilding).

 

Pracowałem na wielu stanowiskach w branży SEO, zaczynając od stażu, a kończąc na head of SEO. Dzięki mojemu doświadczeniu wiem, że wygoda korzystania ze stron internetowych i użyteczności (UX) jest kluczowa dla klientów, dlatego z chęcią pokażę Ci, co możesz wprowadzić na swojej stronie, żeby potencjalni klienci stawali się prawdziwymi klientami 😉

Damian Hliwa SEO Specialist

Jak zwiększyć
współczynnik konwersji
w sklepie internetowym

Darmowy webinar
jak zwiekszyc konwersje w sklepie internetowym

Dowiedz się, jak zwiększyć współczynnik konwersji i napędzić rozwój Twojego biznesu!

Dowiedz się więcej!

Ile trwa audyt UX/CX/CR?

Czas, podobnie do kosztów, uzależniony jest od zakresu i wielkości strony.

Bazowa analiza wędrówki zakupowej to około 7 dni roboczych.

 

Jednak dogłębniejsze analizy wykorzystujące mapy ciepła i badanie zachować użytkowników wymagają więcej czasu, ze względu na konieczność zgromadzenia odpowiedniej próbki danych.

 

W takim przypadku analiza może zająć niewiele dłużej niż 7 dni roboczych, jednak musi zostać poprzedzona uprzednią instalacją i konfiguracją odpowiedni narzędzi, a następnie pewnym okresem agregowania danych (kilka tygodni dla jak najlepszej próby).

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Project Manager

Co otrzymasz w ramach analizy?

facebook ads kraków – raportowanie

Dokument tekstowy

Produktem wynikowym jest audyt w formie dokumentu tekstowego zawierający najważniejsze informacje z przeprowadzonej analiz

konsultacje

Konsultacje

1 godzina konsultacji, podczas której omówię z Tobą największe bolączki i przeszkadzacze w procesie zakupowym Twojej strony lub sklepu.

 

Wdrożenie poszczególnych zaleceń, z racji na różnorodność systemów i silników sklepowych jest elementem indywidualnej wyceny i dodatkowych konsultacji z naszymi developerami.

Zamów bezpłatną wycenę

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM