Analiza UX, CR, CX
Pokażemy Ci, jak zwiększyć użyteczność Twojej strony, polepszyć jej odbiór przez użytkowników a przez to zwiększyć konwersję!
Dlaczego analiza UX jest tak ważna?
Nawet najlepszy, najszybszy i najlepiej zoptymalizowany sklep internetowy może tracić klientów, przez czynniki, które mogą powodować niechęć i odrzucenie, a na które na co dzień nie zwracamy aż tak dużej uwagi, ponieważ znamy swój sklep na pamięć.
Znalezienie tych elementów i ich poprawa może znacząco przyczynić się do poprawy współczynnika konwersji.
Promocja biznesu w sieci to nie tylko SEO czy reklamy płatne, ale od kilku lat również coraz większe zwracanie uwagi na potencjalnego klienta. Musimy zastanowić się, jak ułatwić mu zakupy, co może go irytować w procesie zakupowym, co wpłynie na dokonanie przez niego zakupu akurat w naszym sklepie. Nasz audyt pozwoli sprawdzić te elementy i docelowo stworzyć bardziej przyjazny dla kupujących sklep internetowy.
Dla kogo jest audyt UX/CX/CR?
Dla sklepów internetowych… ale nie tylko
Audyt ścieżki konwersji jest dedykowany przede wszystkim sklepom internetowym. Jednakże biznesy posiadające wszelkie punkty styku z potencjalnymi klientami (formularze, rejestracja na usługę, wydarzenie), mogą skorzystać na jego przeprowadzeniu, ze względu na kompleksową weryfikację ścieżki poznawczej użytkownika czy sprawdzenie aspektów, które mogą odciągać użytkownika od konwersji.
Skupienie się na użytkowniku, jego wędrówce po naszej stronie i docelowej akcji (dokonanie konwersji), pozwala poprawić skuteczność naszej działalności online i wpłynąć na zwiększenie współczynnika konwersji, a tym samym przychodów.
Dla nowych i już funkcjonujących stron
Niezależnie od tego, czy jesteś biznesem funkcjonującym kilka lub kilkanaście lat na rynku, lub dopiero rozpoczynasz promocję swojego nowego sklepu internetowego, audyt ten pozwoli Ci zbadać docelowego klienta i jego zachowanie na Twojej stronie, sprawdzić, co może powodować porzucenia koszyka i realnie wpłynąć na zmniejszenie tej liczby.
Co obejmie analiza UX/CX/CR?
W trakcie analizy UX, analizy CX oraz analizy pod kątem poprawy współczynnika konwersji brane jest pod uwagę naprawdę wiele czynników.
Oto metody i aspekty, którymi się zajmiemy:
Od czego zależy cena analizy?
Kto wykonuje audyt UX?
Damian
SEO Specialist
Pozycjonowanie przypomina mi budowę domu – zaczynam od solidnych fundamentów (audyt i optymalizacja), a później przechodzę do wykończenia (content i linkbuilding).
Pracowałem na wielu stanowiskach w branży SEO, zaczynając od stażu, a kończąc na head of SEO.Dzięki mojemu doświadczeniu wiem, że wygoda korzystania ze stron internetowych i użyteczności (UX) jest kluczowa dla klientów, dlatego z chęcią pokażę Ci, co możesz wprowadzić na swojej stronie, żeby potencjalni klienci stawali się prawdziwymi klientami 😉
~Damian Hliwa, SEO Specialist
Dowiedz się więcej o zwiększaniu współczynnika konwersji bezpośrednio od Damiana z jego darmowego webinaru „Jak zwiększyć współczynnik konwersji w sklepie internetowym„
Doceniamy, że Delante, jako partner biznesowy, poza budowaniem z dużą skutecznością ruchu organicznego, dba również o konsultacje w innych kwestiach związanych ze stroną.
Konrad Kargol
Coo & Co-funder
Z Delante współpracujemy od 2017 roku. Współpraca jest owocna i od początku stanowi dla Ceneo.pl wsparcie w realizacji strategii linkbuildingu. Naszą współpracę opieramy na zaufaniu, jakości i odpowiedzialności.
Adrian Olszewski
SEO and Content Marketing Manager
Dzięki Delante mogę zauważyć wzrosty ruchu oraz wzrost sprzedaży w moim sklepie internetowym. Prace optymalizacyjne są wykonywane bardzo rzetelnie. Widać również zdecydowany przyrost linków do mojej strony od rozpoczęcia współpracy.
Marcin Skoczylas
Dyrektor Działu Obsługi Elektronicznej
We see a meaningful growth in Google traffic and visibility. I can feel that my business is important for Delante.
Sophia Taoutaou
Digital Marketing Manager
Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.
Grzegorz Hałat
CEO
Delante zwiększyło ruch organiczny na naszej zagranicznej stronie. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że w wyniku ich pracy podpisaliśmy kilka znaczących umów.
Grzegorz Śmiałek
Managing Director
Współpraca przy projektach SEO z Delante to czysta przyjemność. Przejrzysta komunikacja i duża skuteczność działań to to, co ich wyróżnia.
Konrad Zach
Founder&CEO thinkHUB
Współpracę z Delante podjęliśmy dwa lata temu, będąc nad „internetową przepaścią widoczności”. To, co szczególnie lubię w Delante to bardzo przyjazny kontakt i otwarta komunikacja.
Katarzyna Cieślik
Specjalista SEO z Delante stał się właściwie częścią naszego zespołu content marketingu. Regularne spotkania i dobra współpraca przynoszą efekty – widzimy znaczny wzrost widoczności i ruchu organicznego z rynku UK.
Adam Przegorzelski
CMO, Co-founder
Współpraca z Delante od samego początku układa nam się bardzo dobrze. Przede wszystkim jednak wyniki naszej firmy po przejęciu naszych działań SEO przez Delante odnotowały zdecydowane wzrosty w wielu aspektach. Na uwagę zasługuje również bardzo dobra obsługa przez naszych opiekunów – szczegółowe odpowiedzi na pytania, regularne raportowanie i chęć wdrażania nowych działań. Polecam!
Agata Greguła
Specjalista ds. Marketingu
W stosunku do założonego budżetu, osiągamy bardzo dobre efekty. Z chęcią polecam Delante innym.
Karolina Ochała
Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.
Izabela Jóźwik
Kierownik Działu Marketingu
Delante wykonuje prace optymalizacyjne bardzo rzetelnie, a linki przez nich tworzone są wysokiej jakości. Bez wątpienia posiadają bardzo dużą wiedzę techniczną.
Sabina Broda
CEO
Delante prowadzi proces SEO dla 4 naszych domen (de, es, it oraz fr). Zaletą na pewno jest to, że jeden specjalista pracuje z nami bezpośrednio i jest odpowiedzialny za każdą domenę. Zdecydowanie widzimy stały wzrost widoczności.
Agata Jasińska
General Manager
Jestem pod wrażeniem, jak szybko mogliśmy zobaczyć wyniki. Specjaliści Delante są bardzo profesjonalni i naprawdę znają się na tym co robią.
Bartłomiej Bober
Manager
Delante to godna polecenia agencja SEO. Z miesiąca na miesiąc nasz sklep internetowy osiąga coraz lepsze wyniki – widzimy wyraźny wzrost widoczności i ruchu. Komunikacja z Panią Asią i ogólny przebieg współpracy również jest bez zarzutów.
Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób.
Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.
Ile trwa audyt UX/CX/CR?
Czas, podobnie do kosztów, uzależniony jest od zakresu i wielkości strony.
Bazowa analiza wędrówki zakupowej to około 7 dni roboczych.
Jednak dogłębniejsze analizy wykorzystujące mapy ciepła i badanie zachować użytkowników wymagają więcej czasu, ze względu na konieczność zgromadzenia odpowiedniej próbki danych.
W takim przypadku analiza może zająć niewiele dłużej niż 7 dni roboczych, jednak musi zostać poprzedzona uprzednią instalacją i konfiguracją odpowiedni narzędzi, a następnie pewnym okresem agregowania danych (kilka tygodni dla jak najlepszej próby).
Co otrzymasz w ramach analizy?
Dokument tekstowy
Produktem wynikowym jest audyt w formie dokumentu tekstowego zawierający najważniejsze informacje z przeprowadzonej analizy.
Konsultacje
1 godzina konsultacji, podczas której omówię z Tobą największe bolączki i przeszkadzacze w procesie zakupowym Twojej strony lub sklepu.
Wdrożenie poszczególnych zaleceń, z racji na różnorodność systemów i silników sklepowych jest elementem indywidualnej wyceny i dodatkowych konsultacji z naszymi developerami.