Wędrówka poznawcza
Sprawdzimy, jak wygląda pierwszy kontakt nowego użytkownika ze stroną, jego odczucia, łatwość nawigacji i odnalezienia w strukturze. Uwzględnimy także łatwość wyszukiwania w obrębie strony, dostępność danych kontaktowych oraz najważniejsze informacje dotyczące zamówień i zwrotów.
Test 5 sekund
Przeprowadzimy testy, które pokażą, na co zwraca uwagę użytkowników w pierwszej kolejności.
Bezpieczeństwo strony
Sprawdzimy obecność TLS/SSL.
Problemy na stronie
Uwzględnimy, jakie błędy występują na Twojej stronie, m.in. błędy CSS, błędy serwera, błędy wyświetlania elementów.
Dokładna analiza „krytycznych” podstron
Zbadamy m.in. Stronę Główną, Stronę Kategorii i List Produktów, Stronę Produktu oraz Stronę Kasy i Płatności.
Analiza karty produktu
Weźmiemy pod uwagę m.in.: nazewnictwo i meta tagi, prezentację ceny, informacje o koszcie i terminie dostawy czy poprawność opisu.
Analiza listingu produktów/kategorii
Sprawdzimy m.in. dostępność filtrowania i sortowania, breadcrumbs oraz dostęp do podkategorii.
Analiza koszyka
Skupimy się na podsumowaniu produktów w koszyku, informacjach o koszcie dostawy oraz polu na kodzie rabatowym.
Użyteczność strony
Sprawdzimy m.in.: czy Twoje komunikaty są odpowiednie, jak wygląda Twoja nawigacja, wyszukiwarka, przyciski, kontrast oraz elementy kontaktowe.
Ścieżka zakupowa
Ocenimy, jak wygląda testowe zamówienie typowego użytkownika wraz z przejściem całego procesu finalizacji zakupów.
Opinie
Sprawdzimy m.in. jak wyświetlają się opinie innych klientów na stronach produktowych.
Dostawa produktów
Zobaczymy, w jaki sposób komunikujesz użytkowników o dostawie i możliwości darmowej dostawy.
Szybkość działania strony
Przeanalizujemy czas wczytywania oraz wyniki CWV oraz narzędzia PageSpeed.
Responsywność strony i dostosowanie do urządzeń mobilnych
Sprawdzimy, jak Twoja strona dostosowuje się do okna wyszukiwarki i urządzeń mobilnych.
Mikrotreści (micorcopy)
Zobaczymy, czy Twoje treści są klarowne i zrozumiałe dla użytkowników.
Spójność i estetyka strony
Ocenimy m.in.: fonty w obrębie całej strony, estetyczne grafiki/banery czy tone of voice.
Blog
Sprawdzimy nie tylko strukturę bloga, ale skupimy się również na trust signals.
Stopka
Przeanalizujemy stopkę pod kątem poprawności wdrożenia oraz umieszczonych danych kontaktowych.