Wdrożenie i konfiguracja
Google Analytics 4

Google Analytics 4 pozwoli Ci zbierać dane potrzebne do rozwoju Twojego biznesu!
Wdrożymy i dostosujemy go do Twoich potrzeb!

Dlaczego warto wdrożyć Google Analytics 4 z nami?

Nasze doświadczenie pokazuje, że bez danych analitycznych nie da się prowadzić odpowiedniego procesu SEO i Google Ads. Jeśli nie wiesz, czy coś działa i robisz swój marketing na ślepo, trudno będzie Ci wykorzystać w pełni jego potencjał. Doświadczenie naszych Specjalistów zapewni Ci możliwość dostosowania GA4 pod potrzeby Twojego biznesu. Oferujemy również pomoc w zrozumieniu jak działa Google Analytics 4 i jak zbierać w nim najważniejsze dane!

Dla kogo wdrażamy i konfigurujemy GA4?

Usługa skierowana jest zarówno dla firm spotykających się z koniecznością przejścia z Universal Analytics na nową wersję Analityki, jak i dla tych, które zaczynają od Google Analytics 4.

account-arrow-right-outline

Przejście
z Universal Analytics
na Google Analytics 4

new-box

Wdrożenie
Google Analytics 4
bez Universal Analytics

Co zyskasz?

Dzięki wdrożeniu i konfiguracji GA4 w Delante zyskasz:

account-multiple-check

Spokój i pewność

Analityką Twojej strony internetowej zajmą się specjaliści.

application-cog

W pełni skonfigurowane narzędzie

Skonfigurujemy je zgodnie z Twoimi wymaganiami i oczekiwaniami ustalonymi w trakcie konsultacji. 

application-edit-outline

Pełną dokumentację

Wyślemy Ci pełną dokumentację wdrożenia i konfiguracji.

phone-plus

Wsparcie

Pomożemy Ci zrozumieć system i przedstawiane dane podczas szkolenia lub konsultacji.

Opcje wdrożenia

Wersja podstawowa – 1200 zł

CZAS TRWANIA WDROŻENIA: 3 dni

W ramach podstawowej wersji wdrożenia GA4 dla stron usługowych zapewniamy:

  • weryfikację implementacji / wdrożenie Google Tag Manager na stronie,
  • weryfikację implementacji / wdrożenie skryptu GA4 na stronie,
  • założenie i/lub konfigurację podstawowych ustawień GA4
  • konfigurację strumienia danych
  • audyt mierzonych zdarzeń i rekomendacje,
  • utworzenie celu konwersji – jednego, głównego np. wysłanie formularza (nie dotyczy ecommerce*),
  • konfigurację zbierania danych,
  • testowanie poprawności zbierania danych i zliczania celów,
  • konfigurację mierzenia wyszukiwań w wewnętrznej wyszukiwarce witryny.

Wersja rozszerzona – 2000 – 2500 zł

CZAS TRWANIA WDROŻENIA: od 4 do 7 dni

W ramach rozszerzonej wersji wdrożenia GA4 dla stron usługowych zapewniamy wszystkie działania z wersji podstawowej +

  • utworzenie celów konwersji – np. wysłanie formularza,
  • utworzenie zdarzeń/celów niestandardowych np. klknięcie w mail, kliknięcia w numer telefonu, pozostałe formularze kontaktowe, wyświetlenie konkretnych stron, pobierania i kopiowanie elementów,
  • połączenie GA4 z innymi usługami Google – GSC, Google Ads,
  • wdrożenie/dostosowanie warstwy danych i konfiguracja celów (zakup, dodanie do koszyka) – dotyczy popularnych CMS (WordPress, Presta, Shopify itp.),
  • audyt warstwy danych pod e-commerce, mierzonych zdarzeń i rekomendacje (dla e-commerce).

Wersja zaawansowana – wyceniana indywidualnie

CZAS TRWANIA WDROŻENIA: od 14 do 21 dni

Zaawansowaną wersję wdrożenia GA4 dla stron usługowych traktujemy jako osobną usługę. W pełni skupimy się na Twoich indywidualnych potrzebach i stworzeniu raportów, które pomogą Ci zbierać wybrane przez Ciebie dane. Zaawansowane wdrożenie obejmie wszystkie działania z wersji rozszerzonej +

  • utworzenie parametrów niestandardowych w celu rozróżniania formularzy, konkretnych grup odbiorców czy grup treści,
  • utworzenie niestandardowych grup odbiorców w celu analizy, targetowania reklam,
  • dostosowanie raportów standardowych do konkretnych potrzeb klienta,
  • stworzenie raportów niestandardowych dopasowanych do oczekiwań i potrzeb klienta,
  • wdrożenie/dostosowanie warstwy danych i konfiguracja celów (zakup, dodanie do koszyka) – bez względu na CMS (dla e-commerce),
  • konfiguracja i wdrożenie data-layer przez naszych Web Deweloperów (dla e-commerce),
  • pozostałe działania niezawierające się w powyższych punktach, np. konfiguracja mierzenia kilku domen, połączenie z BigQuery.

 

Jeśli chcesz wdrożyć GA4, ale nie wiesz, która opcja jest najlepsza dla Twojej strony – napisz do nas!

Kto prowadzi konsultacje/ wdrożenie?

Konsultacje oraz wdrożenie są prowadzone przez specjalistów Wojciecha (SEO R&D Specialist) i Tomasza (SEM Specialist) odpowiadających za procesy analityczne w Delante. W przypadku konieczności wprowadzania warstwy danych do mierzenia e-commerce zaangażowany jest również dział deweloperski.

Kiedy się zdecydować na wdrożenie GA4?

Google Universal Analytics przestanie zbierać dane w lipcu 2023 roku.

Co więcej, w lutym Google ogłosił, że w marcu zacznie automatycznie zakładać konta GA4 użytkownikom, którzy tego nie zrobili. Takie wdrożenie najprawdopodobniej bywa obarczone wieloma błędami i może wymagać dużo pracy, by sprowadzić Analyticsa na odpowiednie tory. Nie zostawiaj swojej strony w rękach automatycznych mechanizmów. Napisz do nas już teraz i przeprowadź wdrożenie Google Analytics 4 raz, a dobrze.

FAQ - najczęściej zadawane pytania o GA4

Google Analytics 4 jest systemem trackingowym, narzędziem udostępnionym bezpłatnie przez Google, które oferuje szeroki zbiór statystyk na temat użytkowników wchodzących na naszą stronę. Google Analytics 4, w przeciwieństwie do swojego poprzednika, używa danych opartych na zdarzeniach, a nie sesjach.

Google zapowiedział, że w marcu 2023 roku zacznie automatycznie zakładać usługi GA4 użytkownikom, którzy jeszcze tego nie zrobili. Aby wdrożyć Google Analytics 4 w oparciu o własne potrzeby i wymagania, należy zrobić to jak najszybciej.

Google zapowiedział, że poprzednia wersja Google Analytics zostanie wycofana 1 lipca 2023 roku. Na jej miejsce pojawiła się nowa usługa – GA4. Aby mieć dostęp do danych historycznych należy wdrożyć Google Analytics 4 już teraz.

O wadach i zaletach tego narzędzia posłuchasz na naszym kanale:

Pomiar e-commerce wymaga wdrożenia warstwy danych, która będzie przesyłać informacje do systemu Google Analytics. Należy również dodać odpowiednie zdarzenia do kodów witryny czy aplikacji lub skonfigurować je w Menedżerze Tagów.