Wdrożenie i konfiguracja
Google Analytics 4

Google Analytics 4 pozwoli Ci zbierać dane potrzebne do rozwoju Twojego biznesu!
Wdrożymy i dostosujemy go do Twoich potrzeb!

Dlaczego warto wdrożyć Google Analytics 4 z nami?

Nasze doświadczenie pokazuje, że bez danych analitycznych nie da się prowadzić odpowiedniego procesu SEO
i Google Ads. Jeśli nie wiesz, czy coś działa i robisz swój marketing na ślepo, trudno będzie Ci wykorzystać w pełni jego potencjał. Doświadczenie naszych Specjalistów zapewni Ci możliwość dostosowania GA4 pod potrzeby Twojego biznesu. Oferujemy również pomoc w zrozumieniu Google Analytics 4!

Dla kogo wdrażamy i konfigurujemy GA4?

Usługa skierowana jest zarówno dla firm spotykających się z koniecznością przejścia z Universal Analytics na nową wersję Analityki, jak i dla tych,
które zaczynają od Google Analytics 4.

account-arrow-right-outline

Przejście
z Universal Analytics
na Google Analytics 4

new-box

Wdrożenie
Google Analytics 4
bez Universal Analytics

Co zyskasz?

Dzięki wdrożeniu i konfiguracji GA4 w Delante zyskasz:

Spokój i pewność, ponieważ analityką Twojej strony internetowej zajmą się specjaliści. 

W pełni skonfigurowane narzędzie zgodne z Twoimi wymaganiami i oczekiwaniami ustalonymi w trakcie konsultacji. 

Pełną dokumentację wdrożenia i konfiguracji. 

Wsparcie w zrozumieniu systemu i przedstawianych danych w postaci szkolenia lub konsultacji.

Opcje wdrożenia

account-voice

Konsultacja wdrożenia

 

 

Wybierz, jeżeli potrzebujesz jedynie wskazówek
i weryfikacji poprawności
wdrożenia
Google Analytics 4.

tune

Wdrożenie
i konfiguracja

 

Wybierz, jeżeli chcesz zostawić wdrożenie
i konfiguracja
Google Analytics 4
w rękach specjalistów.

star-check

Wdrożenie, konfiguracja i szkolenie
(w promocyjnej cenie)

Wybierz, jeżeli chcesz nie tylko dysponować poprawnie wdrożonym
i skonfigurowanym
Google Analytics 4,
ale także rozumieć
jego działanie
i dane, które przedstawia.

Wdrożenie może również zawierać dodanie wymiarów i metryk niestandardowych, czy połączenie Google Analytics 4 z BigQuery, Google Search Console, Google Ads. Wszystkie elementy zostaną dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Ile trwa wdrożenie?

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4 trwa od 2 do 6 tygodni, zależnie od złożoności sytuacji i Twoich potrzeb. 

 

Od czego zależy cena?

Cena usług związanych z konfiguracją i wdrożeniem GA4 zależy od kilku czynników:

  • Wymagania dotyczące śledzenia – im więcej konfigurowanych zdarzeń, wymiarów czy danych niestandardowych, tym koszt może być wyższy
  • Struktura strony – witryny posiadające wiele domen lub wersji językowych mogą wymagać więcej pracy
  • Liczba raportów niestandardowych – konfiguracja każdego raportu wymaga czasu oraz nakładu pracy
  • Stan analityki – jeżeli wcześniej na Twojej stronie skonfigurowane były narzędzia analityczne oraz warstwa danych, wdrożenie będzie znacznie szybsze, a co za tym idzie, tańsze 

Kto prowadzi konsultacje/ wdrożenie?

Konsultacje oraz wdrożenie są prowadzone przez specjalistów Wojciecha (SEO R&D Specialist) i Tomasza (SEM Specialist) odpowiadających za procesy analityczne w Delante. W przypadku konieczności wprowadzania warstwy danych do mierzenia e-commerce zaangażowany jest również dział deweloperski.

Czego potrzebuję, żeby się zgłosić?

Do zgłoszenia potrzebujesz:

information-variant

podstawowych informacji na temat stanu swojej strony internetowej,

google-analytics

narzędzi analitycznych,

bullseye-arrow

a przede wszystkim celów, które potrzebujesz mierzyć.

Kiedy się zdecydować na wdrożenie GA4?

Google Universal Analytics przestanie zbierać dane w lipcu 2023 roku.

Co więcej, w lutym Google ogłosił, że w marcu zacznie automatycznie zakładać konta GA4 użytkownikom, którzy tego nie zrobili. Takie wdrożenie najprawdopodobniej będzie obarczone wieloma błędami i wymagać może dużo pracy, by wrócić Analyticsa na odpowiednie tory.

Nie zostawiaj swojej strony w rękach automatycznych mechanizmów. Napisz do nas i przeprowadź wdrożenie Google Analytics 4 raz, a dobrze.

copywriting szkolenie a różnorodność tekstów

FAQ - najczęściej zadawane pytania o GA4

Google Analytics 4 jest systemem trackingowym, narzędziem udostępnionym bezpłatnie przez Google, które oferuje szeroki zbiór statystyk na temat użytkowników wchodzących na naszą stronę. Google Analytics 4, w przeciwieństwie do swojego poprzednika, używa danych opartych na zdarzeniach, a nie sesjach.

Google zapowiedział, że w marcu 2023 roku zacznie automatycznie zakładać usługi GA4 użytkownikom, którzy jeszcze tego nie zrobili. Aby wdrożyć Google Analytics 4 w oparciu o własne potrzeby i wymagania, należy zrobić to jak najszybciej.

Google zapowiedział, że poprzednia wersja Google Analytics zostanie wycofana 1 lipca 2023 roku. Na jej miejsce pojawiła się nowa usługa – GA4. Aby mieć dostęp do danych historycznych należy wdrożyć Google Analytics 4 już teraz.

O wadach i zaletach tego narzędzia posłuchasz na naszym kanale:

Pomiar e-commerce wymaga wdrożenia warstwy danych, która będzie przesyłać informacje do systemu Google Analytics. Należy również dodać odpowiednie zdarzenia do kodów witryny czy aplikacji lub skonfigurować je w Menedżerze Tagów.