Pisanie bloga

Napiszemy dla Ciebie teksty na bloga firmowego, które nasycą Twoją stronę treścią, pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i wesprą strategię pozycjonowania!

Do kogo skierowana jest usługa pisania tekstów na bloga?

Pisanie tekstów na bloga jest skierowane do każdej osoby, która wie, że tworzenie wartościowej i unikalnej treści jest niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. 

Jeśli prowadzisz swój biznes i szukasz kogoś, kto pomoże Ci:

  • zwiększyć Twoją widoczność w sieci,
  • wygenerować większy ruch na stronie,
  • przyciągnąć większą liczbę potencjalnych klientów,
  • stworzyć treść, która w subtelny sposób zaprezentuje Twoją ofertę i będzie odpowiednia dla użytkowników na różnych etapach lejka zakupowego

To znak, że nasza usługa pisania bloga jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie jesteś pewien, gdzie zacząć? Nie masz czasu prowadzić swojego bloga? Nie wiesz, jakich słów kluczowych użyć? A może potrzebujesz więcej informacji? Przeczytaj, czego możesz oczekiwać od naszej usługi i dlaczego warto prowadzić bloga.

Jak będziemy prowadzić Twojego bloga?

Prowadzenie bloga to nie tylko pisanie artykułów. To także projektowanie szablonu, konfigurowanie funkcji, optymalizacja SEO, czy linkowanie wewnętrzne.

Na czym skupimy się, prowadząc Twojego bloga?

 

1.

Określenie Twoich celów

Nasza współpraca rozpocznie się od ustalenia Twoich celów, tonu i strategii komunikacji. Ustalimy, co chcesz osiągnąć i stworzymy dla Ciebie treści, które pomogą Ci to zrobić. Chcesz zostać liderem w branży, podnieść status swojej strony w wynikach wyszukiwania a może wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji?

2.

Analiza słów kluczowych

Ten krok pomoże nam określić, co interesuje Twoją grupę docelową i jakich słów kluczowych warto użyć w treści, aby dotrzeć do czytelników. Tworzenie wpisów blogowych w ten sposób pomoże nam zoptymalizować stronę pod więcej fraz kluczowych.

3.

Analiza konkurencji

Blog Twojej konkurencji to wartościowe źródło informacji i inspiracji. Jak długie artykuły piszą? Czy ich treści są zróżnicowane? Jakie tematy poruszają? Ile nagłówków mają wpisy? Odpowiedzi na te pytania pomogą nam stworzyć content dopasowany do oczekiwań grupy docelowej i Google.

4.

Dbałość o osobisty charakter

Czytelnicy bloga chcą wiedzieć, co Ty lub inni specjaliści w Twojej firmie myślą o trendach istotnych dla Twojej branży, produktach lub usługach. Jeśli prowadzisz lokalną firmę zajmującą się obrotem nieruchomościami, Twoi czytelnicy prawdopodobnie chcieliby poznać Twoje przemyślenia na temat kupna i sprzedaży mieszkań w okolicy. Zadbamy o to, aby nadać Twoim wpisom osobisty charakter.

5.

Użyteczność

Oferowanie pomocnych wskazówek i linków do innych wartościowych stron zachęci użytkowników do podzielenia się Twoim blogiem z innymi. Im więcej stron będzie linkować do Twojego bloga, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawi się on na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

6.

Optymalizacja

Zadbamy o to, aby w Twoich wpisach pojawiały się odpowiednie słowa kluczowe, nagłówki i opisy alternatywne. Zoptymalizujemy również elementy takie jak meta description i title. Sprawimy, że treści na Twoim blogu będą przejrzyste, zrozumiałe i ciekawe.

7.

Aktualizacja wpisów

Użytkownicy oczekują, że blogi będą aktualne i regularnie odświeżane. Jeśli nigdy nie aktualizowałeś swoich wpisów, zrobimy to za Ciebie. Dbanie o aktualność treści to sygnał dla Google, że Twoja strona jest wartościowym źródłem informacji.

Czego możesz oczekiwać od naszej usługi procesu blogowego?

Zastanawiasz się, czy nasza usługa procesu blogowego jest skierowana do Ciebie? Sprawdź, czego możesz od nas oczekiwać i z czym możemy Ci pomóc.

pisanie bloga a analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to proces polegający na znalezieniu słów kluczowych, które są istotne dla danej strony. Na początku współpracy ustalimy, jakie frazy są najważniejsze dla Twojego biznesu oraz znajdziemy takie, które mają potencjał i pomogą Ci osiągnąć cele.

Będziemy również na bieżąco wykonywać analizy fraz kluczowych pod poszczególne tematy, biorąc pod uwagę elementy takie jak: sezonowość, trendy branżowe, czy ważne dla Ciebie produkty/usługi. Upewnimy się, że wybrane przez nas tematy nie spowodują kanibalizacji słów kluczowych.

Do analizy słów kluczowych wykorzystujemy narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs, Google Search Console, Google Keyword Planner, i więcej. Dzięki nim powiemy Ci, jakich słów kluczowych warto użyć w poszczególnych wpisach, a także dopasujemy je do grupy docelowej.

pisanie bloga a propozycje tematów

Propozycje tematów

Na tym etapie wykorzystujemy słowa znalezione w trakcie analizy do stworzenia propozycji tematów, które są oparte o odpowiednie intencje wyszukiwania i frazy o wysokich wolumenach.

Dzięki temu możemy dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i dostarczyć im treści dostosowane do ich oczekiwań. Kiedy już wybierzemy tematy zgodne z Twoimi celami biznesowymi, przechodzimy do tworzenia treści.

Skonsultujemy z Tobą tematy i dopasujemy je do pozostałej strategii contentowej strony.

pisanie tekstów na bloga

Pisanie tekstów na bloga

Tak, dobrze widzisz ;). Jeśli nie chcesz być zaangażowany w proces, nie musisz robić nic. My zajmiemy się tym za Ciebie. Napiszemy treści, które są nie tylko wartościowe dla użytkowników, ale również atrakcyjne dla robotów Google.

Stworzymy dla Ciebie artykuły w języku polskim i angielskim. Jeśli potrzebujesz wpisów w innych językach, możemy zaoferować współpracę z biurami tłumaczeń. Zaufaj nam, znamy się na tym. Pisanie artykułów na bloga z naszą pomocą przyniesie pożądane efekty i pomoże wyróżnić się Twojej marce na tle konkurencji. 

Działasz w wymagającej branży, chcesz być zaangażowany w proces i podzielić się z nami wartościowymi wskazówkami? Bardzo się cieszymy! Chętnie przyjmiemy od Ciebie materiały, raporty, agendy i inne dokumenty, które ułatwią nam pracę.

pisanie bloga a optymalizacja treści

Optymalizacja treści

Optymalizacja treści pod wybrane wcześniej słowa kluczowe to działania mające na celu zwiększenie pozycji Twoich wpisów w wynikach wyszukiwania pod te konkretne frazy. Aby to osiągnąć, należy zadbać o to, by treści były unikalne, interesujące i spełniały wymagania Google.

Zadbamy o elementy takie jak:

  • nagłówki,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • meta tagi (meta description i title),
  • nasycenie słów kluczowych,
  • opisy alternatywne zdjęć,
  • poprawny URL artykułu.

pisanie bloga a publikowanie treści

Publikacja na blogu

Kiedy tekst jest już stworzony i zoptymalizowany, pora go opublikować. Jeśli dasz nam dostęp do Twojej strony, zrobimy to za Ciebie.

pisanie bloga a monitorowanie efektów

Monitoring efektów

Pora na ostatni punkt – monitorowanie efektów. Do tego celu używamy narzędzi takich jak Ahrefs, Google Search Console i SEMrush. Dzięki nim, będziemy wiedzieć, czy stworzona przez nas treść przynosi oczekiwane rezultaty.

Co więcej, dzięki regularnemu sprawdzaniu efektów, możemy łatwo wprowadzić w treści niezbędne modyfikacje, jeśli zauważymy taką potrzebę.

Dlaczego warto postawić na pisanie bloga firmowego?

Jest wiele powodów, dla których warto pisać bloga firmowego. Najważniejsze z nich to:

Promocja marki i budowanie wizerunku

 

Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie świadomości marki, założenie bloga firmowego z pewnością Ci w tym pomoże. Dzięki temu dotrzesz do klientów o różnym poziomie świadomości, a Twoje treści zapadną im w pamięć. Kiedy już będą zdecydowani, żeby kupić dany produkt lub usługę, wybiorę Twoją stronę lub wpiszą jej adres bezpośrednio w wyszukiwarkę.

pisanie bloga a ruch

Zwiększenie ruchu na stronie

 

Blog to darmowe narzędzie generujące ruch na stronie i zwiększające Twoją widoczność w sieci. Im więcej zoptymalizowanych artykułów, tym większa szansa, że dotrzesz do użytkowników, którzy zdecydują się odwiedzić Twoją stronę.

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Menedżer ds. projektów

Dotarcie do potencjalnych klientów na wszystkich etapach ścieżki zakupowej

 

Blog firmowy to miejsce, w którym możesz wykazać się kreatywnością. Tutaj możesz poruszać różne tematy i skupiać się na tworzeniu treści adresowanych do użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej. Dzięki temu, będziesz mógł dotrzeć zarówno do osób, które robią wstępny research i szukają podstawowych informacji, jak i tych znajdujących się na ostatnich etapach lejka zakupowego.

pisanie bloga a zdobywanie klientów

pisanie bloga a klienci

Pozyskiwanie nowych klientów

 

Ten podpunkt jest powiązany z powyższym. Tworzenie treści skierowanych do potencjalnych klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej pozwoli Ci łatwo dotrzeć do grupy docelowej i wzbudzić jej zaufanie.

Tworzenie więzi z klientami i budowanie ich lojalności

 

Budowanie relacji z użytkownikami jest niezwykle ważne. Dzięki temu zwiększają się szanse, że w przyszłości wrócą na Twoją stronę i wybiorą Twoją ofertę. Ciekawe blog posty, sekcja z komentarzami lub ocenami pozwolą Ci nawiązać kontakt z odbiorcami.

pisanie bloga a budowanie relacji

Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.

Marta Łazar

Właściciel i Dyrektor Zarządzający

Nasycenie strony wartościowymi treściami

 

Szukasz sposobu na nasycenie strony wartościowymi treściami, ale nie masz pomysłu na kolejny opis lub podstronę? Blog to świetne narzędzie, które przyciągnie potencjalnych klientów.

pisanie bloga a jakość treści

pisanie bloga a budowanie pozycji eksperta

Kreowanie wizerunku eksperta w branży

 

Ten podpunkt jest ważny zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Pisanie unikalnych artykułów omawiających tematy związane z Twoją działalnością pomoże Ci wykreować wizerunek eksperta w branży. Dzięki tworzeniu tak zwanych klastrów tematycznych wzbudzisz zaufanie użytkowników, zatrzymasz ich na stronie na dłużej i przekonasz Google, że Twoja strona to wartościowe źródło wiedzy i informacji.

Rankowanie na większą liczbę słów kluczowych

 

Im więcej treści na Twojej stronie, tym większa liczba fraz kluczowych, na które Twoja strona może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz rozbudować swoją bazę słów kluczowych, blog jest najlepszym narzędziem. Dodatkowo frazy na długi ogon używane na blogu poprawią pozycje fraz ogólnych związanych z Twoimi usługami.

pisanie bloga a frazy kluczowe

 

Ponadto blog to idealne miejsce na promocję Twoich produktów i usług. Tworząc odpowiednie treści, możesz promować swoją ofertę, pokazywać produkty na zdjęciach i zachęcać do konwersji.

Chcesz zwiększyć swoją widoczność w Google i przyciągnąć potencjalnych klientów? Skontaktuj się z nami! Chętnie stworzymy dla Ciebie strategię blogową na miarę Twoich potrzeb.

Jakie efekty może przynieść pisanie bloga?

Przykład naszego klienta Vitamoc.pl

Wzrost ruchu sezonowego dzięki odpowiednio dobranym tematom na blogu (75% ruchu na stronie pochodzi z bloga)

Blogpost o suszeniu grzybów wygenerował jesienią 2019 duży wzrost ruchu na stronie:

Peak ruchu sezonowego

ruch jesienią

Jak widzisz, odpowiednio prowadzony proces blogowy może przyczynić się do wzrostu ruchu na stronie!

Sukces u naszego klienta

Kliknij w grafikę i sprawdź, jak zwiększyliśmy ruch o 220% dzięki optymalizacji treści!

optymalizacja treści

Dlaczego warto wybrać Delante do pisania bloga?

Przedstawiamy 15 argumentów, dla których powinieneś wybrać nas do pisania artykułów na bloga!

1.

Mamy doświadczenie w różnych branżach

Prowadzisz bloga o IT, a może bliższa jest Ci tematyka zdrowia? Żadna branża nam nie straszna!

2.

Wiemy, jak pisać dla ludzi i dla robotów Google

Tekst zoptymalizowany ≠ tekst przeoptymalizowany.
Zadbamy o to, by Twój blog był przyjemny do czytania i wyświetlał się na odpowiednie frazy!

3.

Piszemy wszystkie typ tekstów - od lifestylowych po specjalistyczne

Pamiętamy też oczywiście o researchu, który dostosowujemy do potrzeb!

4.

Mamy długie doświadcznie na rynku

Chociaż nie wyglądamy – jesteśmy dla Was już od 2014 roku 😉

5.

Śledzimy trendy w Polsce i na świecie

Z naszą pomocą, Twoje treści będą zawsze aktualne!

6.

Optymalizujemy treści nie tylko pod SEO, ale również zwiększamy konwersję

Staramy się przy tym dbać, by teksty były przede wszystkim MERYTORYCZNE.

7.

Współpracujemy z copywriterami specjalizującymi się w pisaniu tekstów dla różnorodnych branż

i często mają również spore doświadczenie.

8.

Tworzymy treści w języku polskim i angielskim

A w razie potrzeby kontaktujemy się z copywriterami posługującymi się innymi językami!

9.

Tworzony przez nas content jest nastawiony na intencje i potrzeby użytkowników

Wiemy, ze prowadzenie bloga wymaga dokładnej analizy!

10.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie

Chcesz, by proces wyglądał inaczej? Napisz do nas!

11.

Zwracamy uwagę na to, aby tworzone przez nas treści były unikalne i oryginalne

Nie kopiujemy treści i dbamy o zmniejszanie poziomu duplikacji wewnętrznej.

12.

Pamiętamy o stylistyce, ortografii i poprawnej interpunkcji

Poprawnie napisane teksty czyta się dużo lepiej!

13.

Dbamy o to, aby treści były czytelne i użyteczne dla użytkowników

Porady, wskazówki, poradniki to tylko niektóre typy treści, które możemy dla Ciebie stworzyć!

14.

Duży nacisk kładziemy na wartość merytoryczną pisanych przez nas treści

Przy czym merytoryczna ≠ nudna!

15.

Podczas tworzenia contentu dla klienta pod uwagę bierzemy również działania konkurencji!

I staramy się pisać jeszcze lepiej!

Przekonaliśmy Cię? Wypełnij formularz i porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci w tworzeniu artykułów na bloga!

Sprawdź opinie naszych klientów o treściach, które tworzymy!

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

pisanie bloga opinia

 

Komentarz od content writerki Klienta do przesłanych wytycznych do pisania treści

pisanie bloga komentarz

 

Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej

pisanie bloga klient