Pisanie bloga
Napiszemy dla Ciebie teksty na bloga firmowego, które nasycą Twoją stronę treścią, pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i wesprą strategię pozycjonowania!
Do kogo skierowana jest usługa pisania tekstów na bloga?
Pisanie tekstów na bloga jest skierowane do każdej osoby, która wie, że tworzenie wartościowej i unikalnej treści jest niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Jeśli prowadzisz swój biznes i szukasz kogoś, kto pomoże Ci:
- zwiększyć Twoją widoczność w sieci,
- wygenerować większy ruch na stronie,
- przyciągnąć większą liczbę potencjalnych klientów,
- stworzyć treść, która w subtelny sposób zaprezentuje Twoją ofertę i będzie odpowiednia dla użytkowników na różnych etapach lejka zakupowego
To znak, że nasza usługa pisania bloga jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie jesteś pewien, gdzie zacząć? Nie masz czasu prowadzić swojego bloga? Nie wiesz, jakich słów kluczowych użyć? A może potrzebujesz więcej informacji? Przeczytaj, czego możesz oczekiwać od naszej usługi i dlaczego warto prowadzić bloga.
Jak będziemy prowadzić Twojego bloga?
Prowadzenie bloga to nie tylko pisanie artykułów. To także projektowanie szablonu, konfigurowanie funkcji, optymalizacja SEO, czy linkowanie wewnętrzne.
Na czym skupimy się, prowadząc Twojego bloga?
Czego możesz oczekiwać od naszej usługi procesu blogowego?
Zastanawiasz się, czy nasza usługa procesu blogowego jest skierowana do Ciebie? Sprawdź, czego możesz od nas oczekiwać i z czym możemy Ci pomóc.
Analiza słów kluczowych
Analiza słów kluczowych to proces polegający na znalezieniu słów kluczowych, które są istotne dla danej strony. Na początku współpracy ustalimy, jakie frazy są najważniejsze dla Twojego biznesu oraz znajdziemy takie, które mają potencjał i pomogą Ci osiągnąć cele.
Będziemy również na bieżąco wykonywać analizy fraz kluczowych pod poszczególne tematy, biorąc pod uwagę elementy takie jak: sezonowość, trendy branżowe, czy ważne dla Ciebie produkty/usługi. Upewnimy się, że wybrane przez nas tematy nie spowodują kanibalizacji słów kluczowych.
Do analizy słów kluczowych wykorzystujemy narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs, Google Search Console, Google Keyword Planner, i więcej. Dzięki nim powiemy Ci, jakich słów kluczowych warto użyć w poszczególnych wpisach, a także dopasujemy je do grupy docelowej.
Propozycje tematów
Na tym etapie wykorzystujemy słowa znalezione w trakcie analizy do stworzenia propozycji tematów, które są oparte o odpowiednie intencje wyszukiwania i frazy o wysokich wolumenach.
Dzięki temu możemy dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i dostarczyć im treści dostosowane do ich oczekiwań. Kiedy już wybierzemy tematy zgodne z Twoimi celami biznesowymi, przechodzimy do tworzenia treści.
Skonsultujemy z Tobą tematy i dopasujemy je do pozostałej strategii contentowej strony.
Pisanie tekstów na bloga
Tak, dobrze widzisz ;). Jeśli nie chcesz być zaangażowany w proces, nie musisz robić nic. My zajmiemy się tym za Ciebie. Napiszemy treści, które są nie tylko wartościowe dla użytkowników, ale również atrakcyjne dla robotów Google.
Stworzymy dla Ciebie artykuły w języku polskim i angielskim. Jeśli potrzebujesz wpisów w innych językach, możemy zaoferować współpracę z biurami tłumaczeń. Zaufaj nam, znamy się na tym. Pisanie artykułów na bloga z naszą pomocą przyniesie pożądane efekty i pomoże wyróżnić się Twojej marce na tle konkurencji.
Działasz w wymagającej branży, chcesz być zaangażowany w proces i podzielić się z nami wartościowymi wskazówkami? Bardzo się cieszymy! Chętnie przyjmiemy od Ciebie materiały, raporty, agendy i inne dokumenty, które ułatwią nam pracę.
Optymalizacja treści
Optymalizacja treści pod wybrane wcześniej słowa kluczowe to działania mające na celu zwiększenie pozycji Twoich wpisów w wynikach wyszukiwania pod te konkretne frazy. Aby to osiągnąć, należy zadbać o to, by treści były unikalne, interesujące i spełniały wymagania Google.
Zadbamy o elementy takie jak:
- nagłówki,
- linkowanie wewnętrzne,
- meta tagi (meta description i title),
- nasycenie słów kluczowych,
- opisy alternatywne zdjęć,
- poprawny URL artykułu.
Publikacja na blogu
Kiedy tekst jest już stworzony i zoptymalizowany, pora go opublikować. Jeśli dasz nam dostęp do Twojej strony, zrobimy to za Ciebie.
Monitoring efektów
Pora na ostatni punkt – monitorowanie efektów. Do tego celu używamy narzędzi takich jak Ahrefs, Google Search Console i SEMrush. Dzięki nim, będziemy wiedzieć, czy stworzona przez nas treść przynosi oczekiwane rezultaty.
Co więcej, dzięki regularnemu sprawdzaniu efektów, możemy łatwo wprowadzić w treści niezbędne modyfikacje, jeśli zauważymy taką potrzebę.
Dlaczego warto postawić na pisanie bloga firmowego?
Jest wiele powodów, dla których warto pisać bloga firmowego. Najważniejsze z nich to:
Promocja marki i budowanie wizerunku
Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie świadomości marki, założenie bloga firmowego z pewnością Ci w tym pomoże. Dzięki temu dotrzesz do klientów o różnym poziomie świadomości, a Twoje treści zapadną im w pamięć. Kiedy już będą zdecydowani, żeby kupić dany produkt lub usługę, wybiorę Twoją stronę lub wpiszą jej adres bezpośrednio w wyszukiwarkę.
Zwiększenie ruchu na stronie
Blog to darmowe narzędzie generujące ruch na stronie i zwiększające Twoją widoczność w sieci. Im więcej zoptymalizowanych artykułów, tym większa szansa, że dotrzesz do użytkowników, którzy zdecydują się odwiedzić Twoją stronę.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Dotarcie do potencjalnych klientów na wszystkich etapach ścieżki zakupowej
Blog firmowy to miejsce, w którym możesz wykazać się kreatywnością. Tutaj możesz poruszać różne tematy i skupiać się na tworzeniu treści adresowanych do użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej. Dzięki temu, będziesz mógł dotrzeć zarówno do osób, które robią wstępny research i szukają podstawowych informacji, jak i tych znajdujących się na ostatnich etapach lejka zakupowego.
Pozyskiwanie nowych klientów
Ten podpunkt jest powiązany z powyższym. Tworzenie treści skierowanych do potencjalnych klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej pozwoli Ci łatwo dotrzeć do grupy docelowej i wzbudzić jej zaufanie.
Tworzenie więzi z klientami i budowanie ich lojalności
Budowanie relacji z użytkownikami jest niezwykle ważne. Dzięki temu zwiększają się szanse, że w przyszłości wrócą na Twoją stronę i wybiorą Twoją ofertę. Ciekawe blog posty, sekcja z komentarzami lub ocenami pozwolą Ci nawiązać kontakt z odbiorcami.
Marta Łazar
Właściciel i Dyrektor Zarządzający
Nasycenie strony wartościowymi treściami
Szukasz sposobu na nasycenie strony wartościowymi treściami, ale nie masz pomysłu na kolejny opis lub podstronę? Blog to świetne narzędzie, które przyciągnie potencjalnych klientów.
Kreowanie wizerunku eksperta w branży
Ten podpunkt jest ważny zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Pisanie unikalnych artykułów omawiających tematy związane z Twoją działalnością pomoże Ci wykreować wizerunek eksperta w branży. Dzięki tworzeniu tak zwanych klastrów tematycznych wzbudzisz zaufanie użytkowników, zatrzymasz ich na stronie na dłużej i przekonasz Google, że Twoja strona to wartościowe źródło wiedzy i informacji.
Rankowanie na większą liczbę słów kluczowych
Im więcej treści na Twojej stronie, tym większa liczba fraz kluczowych, na które Twoja strona może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz rozbudować swoją bazę słów kluczowych, blog jest najlepszym narzędziem. Dodatkowo frazy na długi ogon używane na blogu poprawią pozycje fraz ogólnych związanych z Twoimi usługami.
Ponadto blog to idealne miejsce na promocję Twoich produktów i usług. Tworząc odpowiednie treści, możesz promować swoją ofertę, pokazywać produkty na zdjęciach i zachęcać do konwersji.
Chcesz zwiększyć swoją widoczność w Google i przyciągnąć potencjalnych klientów? Skontaktuj się z nami! Chętnie stworzymy dla Ciebie strategię blogową na miarę Twoich potrzeb.
Jakie efekty może przynieść pisanie bloga?
Przykład naszego klienta Vitamoc.pl
Wzrost ruchu sezonowego dzięki odpowiednio dobranym tematom na blogu (75% ruchu na stronie pochodzi z bloga)
Blogpost o suszeniu grzybów wygenerował jesienią 2019 duży wzrost ruchu na stronie:
Jak widzisz, odpowiednio prowadzony proces blogowy może przyczynić się do wzrostu ruchu na stronie!
Sukces u naszego klienta
Kliknij w grafikę i sprawdź, jak zwiększyliśmy ruch o 220% dzięki optymalizacji treści!
Dlaczego warto wybrać Delante do pisania bloga?
Przedstawiamy 15 argumentów, dla których powinieneś wybrać nas do pisania artykułów na bloga!
Przekonaliśmy Cię? Wypełnij formularz i porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci w tworzeniu artykułów na bloga!
Sprawdź opinie naszych klientów o treściach, które tworzymy!
Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna
Komentarz od content writerki Klienta do przesłanych wytycznych do pisania treści