Dobrze zaprojektowana strona produktu, to taka, która sprzedaje. Lepiej.
Karta produktu, to jedna z najważniejszych podstron w Twoim sklepie i serce doświadczeń użytkownika w eCommerce.
Dowiedz się, jak możesz ją poprawić, aby zapewnić płynne doświadczenia Twoich przyszłych klientów.
to w ty miejscu użytkownik podejmuje pierwszą decyzję o zakupie
poprawienie wyglądu i zawartości (elementów), może wpłynąć na wzrost konwersji
analiza obejmuje wiele elementów, które pośrednio i bezpośrednio mają wpływ na satysfakcję użytkowników
dodatkowo otrzymasz makietę z propozycją nowego układu strony produktu
Senior SEO Specialist
Na stronie produktu podejmowane są najważniejsze decyzje zakupowe przez użytkowników.
To tutaj, na podstawie opisu, zdjęcia i kilku innych elementów ważą się losy zakupowe każdego potencjalnego klienta.
Dlatego tak istotna jest analiza strony produktowej i jej optymalizacja, mająca ogromny wpływ na współczynnik konwersji.
Kliknięcie danego produktu, to pierwszy etap zainteresowania. Teraz nasza kolej – elementy takie jak zdjęcia, opis, cena, rabat czy filmy tylko pogłębią tę fascynację.
„Najważniejsze jest pierwsze wrażenie” – także w sklepi internetowym. Tutaj liczy się dostępność, szczegóły, dostawa, recenzje czy porównanie z innymi produktami.
Czas podjęcia decyzji – dlatego odpowiedne przyciski muszą być pod ręką. Przydaje się tutaj także „Dodanie do ulubionych” oraz „Podobne produkty”, dla niezdecydowanych.
Karta produktu to jeden z elementów, gdzie użytkownik – potencjalny klient – podejmuje pierwsze decyzje związane z zakupem.
Dlatego istotne jest, by przekazać mu w tym miejscu jak najwięcej informacji i nie pozostawić żadnych domysłów.
Wszak nie może on go dotknąć, obejrzeć z bliska, przymierzyć.
To tutaj, w pierwszym etapie, ważą się losy zakupowe.
Dzięki naszej analizie UX karty produktu dowiesz się, jak możesz poprawić jej wygląd, by lepiej konwertowała.
Wpływ na decyzję zakupową ma wiele czynników, a karta produktowa ma za zadanie odpowiedzieć na pytania użytkownika w jak najlepszy sposób.
Cena, rabaty, metoda dostawy, parametry produktu, opinie innych użytkowników – wszystko to i wiele więcej składa się na skuteczność strony produktowej.
Wraz z analizą obecnej karty produktowej otrzymasz dodatkowo makietę z propozycją nowego układu jako projekt w Figmie, którą będziesz mógł przekazać do swojego developera.
Analiza karty produktowej wraz z wytycznymi do zmiany i projektem nowego układu w Figmie zaczyna się od 2400 zł.
Usługa ta polega na kompleksowej ocenie karty produktowej w sklepie internetowym pod kątem optymalizacji pod wyszukiwarki internetowe (SEO) oraz doświadczenia użytkownika (UX). Celem jest poprawa widoczności produktu w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie satysfakcji i konwersji klientów dzięki lepszemu doświadczeniu użytkownika.
SEO i UX choć różne, są ze sobą ściśle powiązane. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek pomaga zwiększyć ruch na stronie produktowej, a dobry UX przekłada się na lepsze zaangażowanie i wyższą konwersję. Połączenie tych dwóch aspektów pozwala stworzyć kartę produktową, która nie tylko jest łatwo znajdowana przez potencjalnych klientów, ale także zachęca ich do zakupu.
Analiza karty produktu obejmuje ocenę takich elementów jak: struktura URL, tytuł, opisy meta, użyte słowa kluczowe, jakość i optymalizacja treści, struktura i użyteczność strony, szybkość ładowania, responsywność, dostępność dla osób z niepełnosprawnościami, oraz jakość i optymalizacja zdjęć produktowych. Do innych elementów należy także ekspozycja ważnych informacji, sposób prezentowania galerii zdjęć, dostępność opisu, specyfikacji i opinii o produkcie i wiele innych elementów składających się na idealną kartę produktową.
Na podstawie analizy otrzymasz zestaw rekomendacji, które mogą obejmować m.in. poprawę struktury informacji na stronie, optymalizację treści pod kątem słów kluczowych, poprawę szybkości ładowania się strony, ulepszenie responsywności strony na różnych urządzeniach, oraz zwiększenie dostępności strony. Otrzymasz także mockup z sugerowanym wyglądem nowej karty produktowej, którą będziesz mógł przekazać swojemu developerowi do wdrożenia.
Czas potrzebny na przeprowadzenie kompleksowej analizy zależy od wielu czynników, w tym od rozmiaru i złożoności sklepu internetowego oraz liczby produktów. Zazwyczaj proces ten trwa od kilku do kilkunastu. Przed rozpoczęciem współpracy klient jest informowany o szacowanym czasie realizacji usługi.