.animate-view{opacity: 1 !important;}

Strategia content marketingowa dla nowej strony

Promuj swoje produkty lub usługi na nowej stronie dzięki strategii content marketingu, która pomoże Ci zaplanować treści pod kątem SEO i użytkowników!


Content na Twojej stronie nie może być sztuką dla sztuki. Musi spełniać konkretne cele – informacyjny, zachęcający do skorzystania z Twojej oferty i budujący zaufanie wśród użytkowników czy wspierać pozycjonowanie Twojej strony. Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie dedykowaną strategię, dostosowaną do Twojej grupy docelowej aby ułatwić Ci zwiększenie reputacji marki i tworzenie contentu user- i SEO-friendly.

Dowiedz się więcej!

Porozmawiajmy!

Po co Ci strategia
content marketingowa?

Założenie strony internetowej to obecnie konieczny i jeden ze skuteczniejszych sposobów na prowadzenie biznesu i to w każdej branży. Strona internetowa stanowi wizytówkę, to dodatkowy kanał komunikacji z klientami, a także forma promocji pozwalająca na dotarcie do większego grona odbiorców.

Czy właśnie wchodzisz na rynek z innowacyjnym pomysłem na biznes? Zależy Ci na tym, aby rozpromować swoje produkty bądź usługi? W tym celu pomocna może okazać się strategia content marketingowa dla nowej strony, dzięki której dowiesz się, jak zaplanować treści od razu pod kątem SEO – zarówno na etapie projektowania serwisu internetowego, jak i już zaraz po uruchomieniu nowej strony!

Czym jest strategia
content marketingowa dla nowej strony?

Jednym z etapów pracy nad stroną internetową jest zaplanowanie lub stworzenie treści. Zawartość strony – zarówno sklepu, jak i strony usługowej – zależy od kilku czynników. Mowa tutaj o celu, jaki ma spełniać poszczególna podstrona, informacji, które należy w ramach jej przekazać, a także fraz, na które będzie pozycjonowana dana strona.

Poszczególne podstrony powinny zawierać merytoryczne informacje na temat poszczególnych usług bądź produktów, prezentować wyróżniki i atrybuty marki, i zachęcać użytkownika do zapoznania się z contentem na stronie. Planując treści na stronie, warto zastanowić się, jak w przyszłości je rozbudować, a także co nowego może zainteresować użytkowników.

Usługa content marketingowa dla nowej strony pomoże osiągnąć cele biznesowe oraz przyciągnąć potencjalnych klientów. Tworzenie i rozpowszechniane wartościowych, wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod słowa kluczowe i skupionych na intencjach użytkowników może przynieść ruch na stronie, przychody i zwiększyć rozpoznawalności firmy.

Celem usługi jest stworzenie odpowiedniej strategii content marketingu dostosowanej do grupy docelowej, zwiększanie reputacji marki, a także zbudowanie strony SEO i user-friendly.

Do kogo skierowana jest strategia
content marketingowa dla nowej strony?

  • e-commerce,
  • firmy, które chcą założyć nową stronę internetową od zera (nowy layout)
    i szukają wsparcia na tym etapie,
  • firmy posiadające nową stronę internetową, które nie wiedzą, jak pisać
    treści na stronie, ale mają świadomość tego, że SEO jest ważne i chcą
    dostosować stronę i content do wytycznych Google.

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Project Manager

Zamów bezpłatną wycenę

O czym warto pamiętać podczas
tworzenia contentu na nowej stronie internetowej?

Zrób research słów kluczowych, i wybierz frazy dopasowane do treści podstrony.

Zadbaj o unikalności treści – sprawdź, czy teksty, które chcesz dodać na stronę, nie są skopiowane z innych witryn.

Bądź ekspertem w swojej dziedzinie – stawiaj na rzetelne publikacje, które będą wyczerpywać dany temat.

link building services monitoring

Zadbaj o wizerunek marki – pamiętaj, że tworzone treści mają wpływ na to, jak postrzegają cię potencjalni klienci.

Bądź zawsze na czasie – sprawdzaj, jakie tematy trendują, czego szukają użytkownicy.

Rozwiązuj cudze problemy – podziel się z użytkownikami swoją wiedzą, pomóż im w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Zadbaj o poprawność językową, i sprawdzaj na bieżąco, czy publikowane treści są pozbawione błędów językowych.

Zadbaj o odpowiednią optymalizację treści – zadbaj o odpowiednie formatowaniu, przyciągające uwage nagłówki czy linkowanie wewnętrzne.

Ułatwiaj nawigację na stronie – zarówno w kontekście projektowania grafik na stronie, jak i układania treści.

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023
Zamów bezpłatną wycenę

Sprawdź opinie o contencie
tworzonym przez Delante

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

komentarz dotyczący dostarczonych treści

Wiadomość z podziękowaniem naszej Specjalistce za wskazówki dotyczące contentu

strategia content marketingu komentarz od klienta

Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej

pozytywny komentarz pod treściami dla klienta

Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.

Marta Lazar

Owner & Managing Partner

Zamów bezpłatną wycenę

Co zyskujesz, wybierając strategię
content marketingową dla Twojej nowej strony?

Pozycjonowanie SEO – wybór słów kluczowych

Analizę słów kluczowych
Pomogą Ci one prowadzić cały content marketing, by zdobywać dużą widoczność strony.

Rekomendacje
Będą dotyczyć tego, jakie informacje zawrzeć na stronie głównej, kategoriach/podstronach usługowych, i/lub produktach wraz z doborem fraz kluczowych + przykładowy wzór opisów.

kadra zarządzająca

Określenie grupy docelowej
Stworzymy również dedykowane persony.

Analizę konkurencji
Skupi się ona na aspektach content marketingu.

Stworzenie planu dystrybucji treści
Twoja firma zdobędzie zaufanie odbiorców, będzie wspinać się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, i zbuduje pozytywny wizerunek.

Rekomendacje odnośnie nawigacji strony
Np. poprawnego nazewnictwa podstron pod kątem SEO.

Kalendarz contentowy
Pozwoli Ci zaplanować treści z wyprzedzeniem.

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Co da Ci odpowiednio wdrożona
strategia content marketingowa?

Takie efekty udało nam się osiągnąć dla jednego z klientów:

Opis: producent mięsa kebab

Rynek: PL

Współpraca od: koniec września 2021

Content: tylko blog, treści całkowicie tworzone przez nas

Słowa kluczowe i ruch:

wykres słowa kluczowe i ruch dzięki strategii contentowej

Ruch i wyświetlenia strony:

wykres ruch i wyświetlenia po konsultacjach

Procentowo na całej stronie: ruch: 3809% więcej, wyświetlenia: 2261% więcej w rok!

Artykuły są widoczne w Direct Answer:

artykuł w direct answers

Zajmują najwyższe pozycje:

pozycje słów kluczowych kebab

Ruch i wyświetlania dla tego artykułu:

wykres ruchu i widoczności klienta

Strategia content marketingu dla nowej strony to usługa jednorazowa, która pomoże zaplanować strategię contentową dla Twojej firmy i przygotować stronę zgodnie ze wskazówkami SEO.

Jeśli jesteś zainteresowany długoterminową współpracą, to oferujemy również kompleksową usługę, jaką jest content marketing. Razem możemy zbudować długofalową strategię na stronie, która wyróżnia Cię na tle innych i pozwoli na reagowanie na zmieniające się trendy.

Specjalista SEO z Delante stał się właściwie częścią naszego zespołu content marketingu. Regularne spotkania i dobra współpraca przynoszą efekty – widzimy znaczny wzrost widoczności i ruchu organicznego z rynku UK.

Adam Pogorzelski

CMO, Co-founder

Zamów bezpłatną wycenę

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM