Promuj swoje produkty lub usługi na nowej stronie dzięki strategii content marketingu, która pomoże Ci zaplanować treści pod kątem SEO i użytkowników!
Content na Twojej stronie nie może być sztuką dla sztuki. Musi spełniać konkretne cele – informacyjny, zachęcający do skorzystania z Twojej oferty i budujący zaufanie wśród użytkowników czy wspierać pozycjonowanie strony.
Przygotujemy dla Ciebie wskazówki, co umieścić na nowej stronie.
Stworzymy dedykowane persony, aby lepiej rozumieć potrzeby potencjalnych klientów.
Otrzymasz od nas plan dystrybucji treści, który zapewnia efektywność w dotarciu do odbiorców.
Przygotujemy kalendarz contentowy, który pozwoli Ci zaplanować treści z wyprzedzeniem.
Przeanalizujemy Twoją konkurencję i podpowiemy, co zrobić, aby wyróżnić się na jej tle.
Senior Content Specialist
Założenie strony internetowej to obecnie konieczny i jeden ze skuteczniejszych sposobów na prowadzenie biznesu i to w każdej branży. Strona internetowa stanowi wizytówkę, to dodatkowy kanał komunikacji z klientami, a także forma promocji pozwalająca na dotarcie do większego grona odbiorców.
Czy właśnie wchodzisz na rynek z innowacyjnym pomysłem na biznes? Zależy Ci na tym, aby rozpromować swoje produkty bądź usługi? W tym celu pomocna może okazać się strategia content marketingowa dla nowej strony, dzięki której dowiesz się, jak zaplanować treści od razu pod kątem SEO – zarówno na etapie projektowania serwisu internetowego, jak i już zaraz po uruchomieniu nowej strony!
Jednym z etapów pracy nad stroną internetową jest zaplanowanie lub stworzenie treści. Zawartość strony – zarówno sklepu, jak i strony usługowej – zależy od kilku czynników. Mowa tutaj o celu, jaki ma spełniać poszczególna podstrona, informacji, które należy w ramach jej przekazać, a także fraz, na które będzie pozycjonowana dana strona.
Poszczególne podstrony powinny zawierać merytoryczne informacje na temat poszczególnych usług bądź produktów, prezentować wyróżniki i atrybuty marki, i zachęcać użytkownika do zapoznania się z contentem na stronie. Planując treści na stronie, warto zastanowić się, jak w przyszłości je rozbudować, a także co nowego może zainteresować użytkowników.
Usługa content marketingowa dla nowej strony pomoże osiągnąć cele biznesowe oraz przyciągnąć potencjalnych klientów. Tworzenie i rozpowszechniane wartościowych, wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod słowa kluczowe i skupionych na intencjach użytkowników może przynieść ruch na stronie, przychody i zwiększyć rozpoznawalności firmy.
Celem usługi jest stworzenie odpowiedniej strategii content marketingu dostosowanej do grupy docelowej, zwiększanie reputacji marki, a także zbudowanie strony SEO i user-friendly.
Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.
Zrób research słów kluczowych, i wybierz frazy dopasowane do treści podstrony.
Zadbaj o unikalności treści – sprawdź, czy teksty, które chcesz dodać na stronę, nie są skopiowane z innych witryn.
Bądź ekspertem w swojej dziedzinie – stawiaj na rzetelne publikacje, które będą wyczerpywać dany temat.
Zadbaj o wizerunek marki – pamiętaj, że tworzone treści mają wpływ na to, jak postrzegają cię potencjalni klienci.
Bądź zawsze na czasie – sprawdzaj, jakie tematy trendują, czego szukają użytkownicy.
Rozwiązuj cudze problemy – podziel się z użytkownikami swoją wiedzą, pomóż im w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Zadbaj o poprawność językową, i sprawdzaj na bieżąco, czy publikowane treści są pozbawione błędów językowych.
Zadbaj o odpowiednią optymalizację treści – zadbaj o odpowiednie formatowaniu, przyciągające uwage nagłówki czy linkowanie wewnętrzne.
Ułatwiaj nawigację na stronie – zarówno w kontekście projektowania grafik na stronie, jak i układania treści.
Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.
Analizę słów kluczowych
Pomogą Ci one prowadzić cały content marketing, by zdobywać dużą widoczność strony.
Rekomendacje
Będą dotyczyć tego, jakie informacje zawrzeć na stronie głównej, kategoriach/podstronach usługowych, i/lub produktach wraz z doborem fraz kluczowych + przykładowy wzór opisów.
Określenie grupy docelowej
Stworzymy również dedykowane persony.
Analizę konkurencji
Skupi się ona na aspektach content marketingu.
Stworzenie planu dystrybucji treści
Twoja firma zdobędzie zaufanie odbiorców, będzie wspinać się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, i zbuduje pozytywny wizerunek.
Rekomendacje odnośnie nawigacji strony
Np. poprawnego nazewnictwa podstron pod kątem SEO.
Kalendarz contentowy
Pozwoli Ci zaplanować treści z wyprzedzeniem.
Takie efekty udało nam się osiągnąć dla jednego z klientów:
Opis: producent mięsa kebab
Rynek: PL
Współpraca od: koniec września 2021
Content: tylko blog, treści całkowicie tworzone przez nas
Słowa kluczowe i ruch:
Ruch i wyświetlenia strony:
Procentowo na całej stronie: ruch: 3809% więcej, wyświetlenia: 2261% więcej w rok!
Artykuły są widoczne w Direct Answer:
Zajmują najwyższe pozycje:
Ruch i wyświetlania dla tego artykułu:
Strategia content marketingu dla nowej strony to usługa jednorazowa, która pomoże zaplanować strategię contentową dla Twojej firmy i przygotować stronę zgodnie ze wskazówkami SEO.
Jeśli jesteś zainteresowany długoterminową współpracą, to oferujemy również kompleksową usługę, jaką jest content marketing. Razem możemy zbudować długofalową strategię na stronie, która wyróżnia Cię na tle innych i pozwoli na reagowanie na zmieniające się trendy.
Specjalista SEO z Delante stał się właściwie częścią naszego zespołu content marketingu. Regularne spotkania i dobra współpraca przynoszą efekty – widzimy znaczny wzrost widoczności i ruchu organicznego z rynku UK.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.