Strategia content marketingowa
dla nowej strony

Promuj swoje produkty lub usługi na nowej stronie dzięki strategii content marketingu, która pomoże Ci zaplanować treści pod kątem SEO i użytkowników!

Po co Ci strategia content marketingowa?

Założenie strony internetowej to obecnie konieczny i jeden ze skuteczniejszych sposobów na prowadzenie biznesu i to w każdej branży. Strona internetowa stanowi wizytówkę, to dodatkowy kanał komunikacji z klientami, a także forma promocji pozwalająca na dotarcie do większego grona odbiorców.

Czy właśnie wchodzisz na rynek z innowacyjnym pomysłem na biznes? Zależy Ci na tym, aby rozpromować swoje produkty bądź usługi? W tym celu pomocna może okazać się strategia content marketingowa dla nowej strony, dzięki której dowiesz się, jak zaplanować treści od razu pod kątem SEO – zarówno na etapie projektowania serwisu internetowego, jak i już zaraz po uruchomieniu nowej strony!

Czym jest strategia content marketingowa dla nowej strony?

Jednym z etapów pracy nad stroną internetową jest zaplanowanie lub stworzenie treści. Zawartość strony – zarówno sklepu, jak i strony usługowej – zależy od kilku czynników. Mowa tutaj o celu, jaki ma spełniać poszczególna podstrona, informacji, które należy w ramach jej przekazać, a także fraz, na które będzie pozycjonowana dana strona.

Poszczególne podstrony powinny zawierać merytoryczne informacje na temat poszczególnych usług bądź produktów, prezentować wyróżniki i atrybuty marki, i zachęcać użytkownika do zapoznania się z contentem na stronie. Planując treści na stronie, warto zastanowić się, jak w przyszłości je rozbudować, a także co nowego może zainteresować użytkowników.

Usługa content marketingowa dla nowej strony pomoże osiągnąć cele biznesowe oraz przyciągnąć potencjalnych klientów. Tworzenie i rozpowszechniane wartościowych, wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod słowa kluczowe i skupionych na intencjach użytkowników może przynieść ruch na stronie, przychody i zwiększyć rozpoznawalności firmy.

Celem usługi jest stworzenie odpowiedniej strategii content marketingu dostosowanej do grupy docelowej, zwiększanie reputacji marki, a także zbudowanie strony SEO i user-friendly.

Do kogo skierowana jest strategia content marketingowa dla nowej strony?

  • e-commerce,
  • firmy, które chcą założyć nową stronę internetową od zera (nowy layout) i szukają wsparcia na tym etapie,
  • firmy posiadające nową stronę internetową, które nie wiedzą, jak pisać treści na stronie, ale mają świadomość tego, że SEO jest ważne i chcą dostosować stronę i content do wytycznych Google.

 

 

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Menedżer ds. projektów

O czym warto pamiętać podczas tworzenia contentu na nowej stronie internetowej?

Zrób research słów kluczowych, i wybierz frazy dopasowane do treści podstrony.

strategia content marketingowa a research

strategia content marketingowa a jakość treści

Zadbaj o unikalności treści – sprawdź, czy teksty, które chcesz dodać na stronę, nie są skopiowane z innych witryn.

Bądź ekspertem w swojej dziedzinie – stawiaj na rzetelne publikacje, które będą wyczerpywać dany temat.

strategia content marketingu a budowanie pozycji eksperta

budowanie marki jako element strategii content marketingu

Zadbaj o wizerunek marki – pamiętaj, że tworzone treści mają wpływ na to, jak postrzegają cię potencjalni klienci.

Bądź zawsze na czasie – sprawdzaj, jakie tematy trendują, czego szukają użytkownicy.

trendy w usługach content marketingu

strategia content marketingowa a rozwiązywanie problemów

Rozwiązuj cudze problemy – podziel się z użytkownikami swoją wiedzą, pomóż im w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Zadbaj o poprawność językową, i sprawdzaj na bieżąco, czy publikowane treści są pozbawione błędów językowych.

usługa cotent marketingu a poprawny język

strategia content marketingowa a kanibalizacja

Zadbaj o odpowiednią optymalizację treści – zadbaj o odpowiednie formatowaniu, przyciągające uwage nagłówki czy linkowanie wewnętrzne.

Ułatwiaj nawigację na stronie – zarówno w kontekście projektowania grafik na stronie, jak i układania treści.

strategia content marketingowa a zdobywanie klientów

Sprawdź opinie o contencie tworzonym przez Delante

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

strategia content marketingu komentarz

 

Wiadomość z podziękowaniem naszej Specjalistce za wskazówki dotyczące contentu

strategia content marketingu komentarz

 

Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej

strategia content marketingu a klient

 

Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.

Marta Łazar

Właściciel i Dyrektor Zarządzający

Co zyskujesz, wybierając strategię content marketingową dla Twojej nowej strony?

1.

Analizę słów kluczowych

Pomogą Ci one prowadzić cały content marketing, by zdobywać dużą widoczność strony.

2.

Rekomendacje

Będą dotyczyć tego, jakie informacje zawrzeć na stronie głównej, kategoriach/podstronach usługowych, i/lub produktach wraz z doborem fraz kluczowych + przykładowy wzór opisów.

3.

Określenie grupy docelowej

Stworzymy również dedykowane persony.

4.

Analizę konkurencji

Skupi się ona na aspektach content marketingu.

5.

Stworzenie planu dystrybucji treści

Twoja firma zdobędzie zaufanie odbiorców, będzie wspinać się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, i zbuduje pozytywny wizerunek.

6.

Rekomendacje odnośnie nawigacji strony

Np. poprawnego nazewnictwa podstron pod kątem SEO.

7.

Kalendarz contentowy

Pozwoli Ci zaplanować treści z wyprzedzeniem.

Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.

Marta Łazar

Właściciel i Dyrektor Zarządzający

Co da Ci odpowiednio wdrożona strategia content marketingowa?

Takie efekty udało nam się osiągnąć dla jednego z klientów:

Opis: producent mięsa kebab

Rynek: PL

Współpraca od: koniec września 2021

Content: tylko blog, treści całkowicie tworzone przez nas

Słowa kluczowe i ruch:

strategia content marketingowa a slowa kluczowe

Ruch i wyświetlenia strony:

strategia content marketingowa a gsc

Procentowo na całej stronie: ruch: 3809% więcej, wyświetlenia: 2261% więcej w rok!

Artykuły są widoczne w Direct Answer:

strategia content marketingowa a direct answers

Zajmują najwyższe pozycje:

strategia content marketingowa a pozycje

Ruch i wyświetlania dla tego artykułu:

strategia content marketingowa a wyświetlenia artykułu

 

Strategia content marketingu dla nowej strony to usługa jednorazowa, która pomoże zaplanować strategię contentową dla Twojej firmy i przygotować stronę zgodnie ze wskazówkami SEO.

Jeśli jesteś zainteresowany długoterminową współpracą, to oferujemy również kompleksową usługę, jaką jest content marketing. Razem możemy zbudować długofalową strategię na stronie, która wyróżnia Cię na tle innych i pozwoli na reagowanie na zmieniające się trendy.

usługi content marketingu Delante