Usługi uzupełniające
Audyt linków
Dowiedz się jak zwiększyć efektywność Twoich działań off-site i tym samym zwiększyć widoczność Twojej strony w wyszukiwarce.
Audyt linkowania
Linkowanie zewnętrzne, czyli proces SEO off-site, to ważny element pozycjonowania. Prowadzony samodzielnie nie da zbyt dużych efektów, ale skorelowany z działaniami na stronie i oparty o przemyślaną strategię może wynieść Twoją stronę na wyżyny wyników wyszukiwania. Chcesz sprawdzić, czy proces linkowania jest prowadzony poprawnie, czy linki prowadzące do Twojej strony rzeczywiście wnoszą wartość i przyczyniają się do wzmocnienia Twojej strony w Google?
Z nami odpowiesz sobie na pytanie, co możesz zrobić lepiej, żeby Twoje backlinki stały się wsparciem Twojego pozycjonowania. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!
Dla kogo jest audyt linków?
Audyt linkowania jest usługą skierowaną do sklepów i stron internetowych, które prowadzą działania SEO off-site i chcą sprawdzić czy są one prowadzone dobrze. Niezależnie czy działania prowadzisz sam czy z pomocą innej agencji, taki audyt wykaże elementy wymagające poprawy i pomoże Ci lepiej zaplanować dalsze aktywności. Dowiesz się również jak Twoje linki wyglądają na tle konkurencji. Pamiętaj, że odpowiednie linkowanie jest konieczne aby znaleźć się wysoko w wyszukiwarce Google na konkretne frazy.
Adrian Olszewski
SEO and Content Marketing Manager
Audyt linkowania - zakres
Audyt link-buildingu jest dokładną analizą procesu linkowania do strony, która obejmuje:
-
Ocena liczby i jakości linków prowadzących do strony
-
Ocena tempa przyrostu lub spadku liczby linków do strony
-
Ocena profilu linków (tematyka domen linkujących, stosunek dofollow/nofollow, chmura anchorów, otoczenia tekstem)
-
Analiza Twojej konkurencji oraz wskazanie ich mocnych linków
-
Przygotowanie zaleceń dotyczących poprawy strategii linkowania
-
Zbadanie toksyczności i szkodliwości profilu linków
-
Przygotowanie pliku disavow (zrzeczenia się linków) jeśli jest to konieczne – oczyszczenie profilu linków
Co zyskujesz?
Sabina Broda
CEO
Wykorzystywane narzędzia
Aby zapewnić jak najwyższą jakość audytu, korzystamy z wielu narzędzi, które monitorują linki prowadzące do strony i ich jakość. Są to między innymi:








FAQ - najczęściej zadawane pytania o audyt linków
Audyt linków to dogłębna analiza procesu linkowania strony. Ma on m.in. na celu ocenę istniejących już odnośników (ich liczby, jakości, tempa przyrostu/spadku, całego profilu), wykrycie elementów do poprawy, a następnie przygotowanie listy zaleceń i wskazówek dotyczących dalszych działań link buildingowych.
Linkowanie (inaczej link building, proces off-site) jest integralną częścią procesu SEO. Odpowiednio prowadzone działania link buildingowe, mające na celu budowę wartościowego profilu odnośników (unikalnych, naturalnych, pochodzących z dobrej jakości serwisów) do strony docelowej, mogą przełożyć się na większą widoczność danej witryny w sieci i wyższe pozycje w wyszukiwarce.
Jeśli prowadzisz działania link buildingowe, mające na celu zwiększenie widoczności Twojej strony i jej pozycji w wyszukiwarce, i chcesz sprawdzić, czy to co robisz, robisz dobrze, to audyt linków jest dla Ciebie. Dzięki temu audytowi dowiesz się, czy Twoje linkowanie ma sens – czy przekłada się na realne rezultaty – jakie elementy procesu można poprawić i jaki kierunek działań obrać, aby link building wspierał SEO Twojej strony.