Usługi uzupełniające

Audyt linków

Dowiedz się jak zwiększyć efektywność Twoich działań off-site i tym samym zwiększyć widoczność Twojej strony w wyszukiwarce.

Audyt linkowania

Linkowanie zewnętrzne, czyli proces SEO off-site, to ważny element pozycjonowania. Prowadzony samodzielnie nie da zbyt dużych efektów, ale skorelowany z działaniami na stronie i oparty o przemyślaną strategię może wynieść Twoją stronę na wyżyny wyników wyszukiwania. Chcesz sprawdzić, czy proces linkowania jest prowadzony poprawnie, czy linki prowadzące do Twojej strony rzeczywiście wnoszą wartość i przyczyniają się do wzmocnienia Twojej strony w Google?

Z nami odpowiesz sobie na pytanie, co możesz zrobić lepiej, żeby Twoje backlinki stały się wsparciem Twojego pozycjonowania. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!

Dla kogo jest audyt linków?

Audyt linkowania jest usługą skierowaną do sklepów i stron internetowych, które prowadzą działania SEO off-site i chcą sprawdzić czy są one prowadzone dobrze. Niezależnie czy działania prowadzisz sam czy z pomocą innej agencji, taki audyt wykaże elementy wymagające poprawy i pomoże Ci lepiej zaplanować dalsze aktywności. Dowiesz się również jak Twoje linki wyglądają na tle konkurencji. Pamiętaj, że odpowiednie linkowanie jest konieczne aby znaleźć się wysoko w wyszukiwarce Google na konkretne frazy.

Z Delante współpracujemy od 2017 roku. Współpraca jest owocna i od początku stanowi dla Ceneo.pl wsparcie w realizacji strategii linkbuildingu. Naszą współpracę opieramy na zaufaniu, jakości i odpowiedzialności.

Adrian Olszewski

SEO and Content Marketing Manager

Audyt linkowania - zakres

Audyt link-buildingu jest dokładną analizą procesu linkowania do strony, która obejmuje:

  1. Ocena liczby i jakości linków prowadzących do strony
  2. Ocena tempa przyrostu lub spadku liczby linków do strony
  3. Ocena profilu linków (tematyka domen linkujących, stosunek dofollow/nofollow, chmura anchorów, otoczenia tekstem)
  4. Analiza Twojej konkurencji oraz wskazanie ich mocnych linków
  5. Przygotowanie zaleceń dotyczących poprawy strategii linkowania
  6. Zbadanie toksyczności i szkodliwości profilu linków
  7. Przygotowanie pliku disavow (zrzeczenia się linków) jeśli jest to konieczne – oczyszczenie profilu linków

Co zyskujesz?

1.

Analiza

Nasz Specjalista SEO dokładnie zanalizuje Twoją stronę pod kątem linkowania, wskaże elementy do poprawy.

2.

Plan działań

Otrzymasz od nas jasny plan działań z zaleceniami i konkretnymi wskazówkami, który będziesz mógł od razu wdrożyć.

3.

Konsultacje

Po wykonanym audycie chętnie omówimy go z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania.

4.

Widoczność i ruch

Po wdrożeniu zaleceń audytu przekonasz się, że odpowiednio prowadzone działania off-site przełożą się na zwiększenie widoczności i ruchu organicznego.

Delante wykonuje prace optymalizacyjne bardzo rzetelnie, a linki przez nich tworzone są wysokiej jakości. Bez wątpienia posiadają bardzo dużą wiedzę techniczną.

Sabina Broda

CEO

Wykorzystywane narzędzia

Aby zapewnić jak najwyższą jakość audytu, korzystamy z wielu narzędzi, które monitorują linki prowadzące do strony i ich jakość. Są to między innymi:

FAQ - najczęściej zadawane pytania o audyt linków

Audyt linków to dogłębna analiza procesu linkowania strony. Ma on m.in. na celu ocenę istniejących już odnośników (ich liczby, jakości, tempa przyrostu/spadku, całego profilu), wykrycie elementów do poprawy, a następnie przygotowanie listy zaleceń i wskazówek dotyczących dalszych działań link buildingowych.

Linkowanie (inaczej link building, proces off-site) jest integralną częścią procesu SEO. Odpowiednio prowadzone działania link buildingowe, mające na celu budowę wartościowego profilu odnośników (unikalnych, naturalnych, pochodzących z dobrej jakości serwisów) do strony docelowej, mogą przełożyć się na większą widoczność danej witryny w sieci i wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Jeśli prowadzisz działania link buildingowe, mające na celu zwiększenie widoczności Twojej strony i jej pozycji w wyszukiwarce, i chcesz sprawdzić, czy to co robisz, robisz dobrze, to audyt linków jest dla Ciebie. Dzięki temu audytowi dowiesz się, czy Twoje linkowanie ma sens – czy przekłada się na realne rezultaty – jakie elementy procesu można poprawić i jaki kierunek działań obrać, aby link building wspierał SEO Twojej strony.