.animate-view{opacity: 1 !important;}

Zrozumieć Google Ads
- podstawowe szkolenie dla firm

Naucz się podstaw Google Ads, które pomogą Twojej firmie osiągać lepsze wyniki.

Koszt i datę szkolenia ustalamy indywidualnie.

Wyceń szkolenie

Wykorzystaj potencjał
Google Ads!

Google Ads pozwoli Ci poprawić widoczność i rozpoznawalność Twojej firmy – ale nie każda ustawiona kampania przyniesie Ci pożądane efekty! Przekażemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć na początku przygody z reklamami w Google tak, byś nie błądził w ciemności, a od razu efektywnie wykorzystywał środki przeznaczone na reklamy!

Do kogo
skierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do osób zaczynających działania w Google Ads samodzielnie lub za pośrednictwem agencji.

W szczególności dla:

Jak wygląda szkolenie?

Zakres szkolenia obejmuje podstawową wiedzę związaną z konfiguracją konta i kampanii Google Ads, rozumieniem raportów oraz danych zbieranych przez ten system. Szkolenie może być przeprowadzane na “żywym organizmie”, czyli posługując się przykładami prosto z okna systemu Ads.

Po szkoleniu otrzymasz także materiały szkoleniowe. 

Termin szkolenia

Termin szkolenia ustalimy indywidualnie.

Godziny szkoleniowe

~ 2 godziny, w zależności od oczekiwań, strony internetowej i wymagań sytuacji.

Koszt

Ustalamy go indywidualnie na podstawie Twoich preferencji.

Poziom szkolenia

Podstawowy. Dokładny zakres dopasujemy do Twoich oczekiwań.

Tomek Gniecki SEM Delante
Prowadzący szkolenie
Tomek Gniecki

SEM Specialist

Absolwent Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W Delante zajmuje sie prowadzeniem kampanii Google Ads oraz wdrożeniami i konfiguracją Google Analytics. Prowadzi również szkolenia z analityki internetowej. Prywatnie gitarzysta, miłośnik ciężkiej muzyki i dobrego footballu.

Czego nauczysz się ze szkolenia o Google Ads?

W trakcie szkolenia można nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji Google Ads oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje. Pozwala także na zrozumienie przedstawianych danych, a co za tym idzie, interpretacji wyników i efektywności działań marketingowych.

Przykładowa agenda szkolenia

Wprowadzenie do Google Ads

  • Co to jest i jak działa Google Ads?
  • Czy musimy implementować Google Ads na stronie?
  • Dane zbierane przez Google Ads

Konfiguracja Google Ads

  • Ustawienia konta i płatności
  • Reguły i skrypty
  • Konwersje i atrybucja
  • Grupy odbiorców

Kampanie Google Ads

  • Jakie są rodzaje kampanii Google Ads i czym się charakteryzują?:
    • kampanie w sieci wyszukiwania
    • kampanie w sieci reklamowej
    • kampanie wideo
    • kampanie promujące aplikacje
    • kampanie inteligentne
    • kampanie Performance Max
  • Cele i strategie reklam w Google Ads
  • Za co właściwie płacimy, czyli określanie budżetów i stawek

Raporty i mierzenie skuteczności działań w Google Ads

  • Jak poruszać się po panelu Google Ads?
  • Jakie raporty możemy odnaleźć w panelu i co one oznaczają?
  • Jak sprawdzić efektywność działań naszych i konkurencji?
Personalizacja szkolenia

Szkolenie może być przeprowadzane na podstawie Twojego dotychczasowego konta Google Ads.  Dzięki temu przedstawiane przykłady będą opierać się na Twojej biznesowej rzeczywistości i aktualnej sytuacji.

Przed szkoleniem warto również zastanowić się, jakie raporty są Ci najbardziej potrzebne i które z nich są dla Ciebie najistotniejsze. Dzięki wcześniejszemu przesłaniu nam takich informacji, dostosujemy „raportową” sekcję szkolenia specjalnie do Twoich oczekiwań. 

Wypełnij formularz, żeby zapisać się na szkolenie. Dostaniesz od nas maila ze wszystkimi szczegółami i informacjami logistycznymi.
Masz pytania odnośnie szkolenia? Śmiało skontaktuj się z nami.

Zamów bezpłatną wycenę szkolenia!