Usługi uzupełniające

SEO Setup

SEO na start dla Twojej nowej strony internetowej. Zwiększ widoczność i dowiedz się jak samodzielnie pracować nad zwiększaniem ruchu organicznego.

Co to jest SEO Setup?

Właśnie uruchomiłeś nową stronę lub bloga i jeszcze nie możesz sobie pozwolić na stałą współpracę SEO z dobrą agencją? Pozwól że zadbamy o najważniejsze rzeczy i pokażemy Ci, jak zrobić pierwsze kroki i pracować nad tym, żeby Twoja strona wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce.

SEO Setup to jednorazowa usługa zrobienia pierwszych optymalizacji i wykonania zaleceń dla Twojej nowej strony. Po wstępnej analizie i skróconym audycie strony, przygotujemy dla Ciebie rekomendacje dotyczące strategii SEO, wdrożymy narzędzia analityczne i wykonamy pierwsze optymalizacje dla najważniejszych podstron. Jeśli będzie to możliwe, wdrożymy globalne ustawienia dla strony, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki widoczności.

SEO Setup to usługa, która pomoże Ci samodzielnie optymalizować Twoją stronę, wyznaczy kierunek działań i zwiększy ich efektywność.

Dla kogo jest SEO Setup?

Usługa SEO Setup jest przeznaczona dla właścicieli mniejszych stron internetowych, którzy jeszcze nie chcą lub nie mogą inwestować w stały proces SEO. Świetnie się sprawdzi na stronach usługowych, małych sklepach internetowych czy stronach firm produkcyjnych i jest dobrym sposobem na przekonanie się jak działa SEO.

Wykonane przez nas pierwsze optymalizacje i odpowiednio wdrażane przez Ciebie zalecenia wpłyną na zwiększenie widoczności Twojej strony. Pokażemy Ci też jak mierzyć efektywność SEO.

Co zawiera się w usłudze SEO Setup?

Dokładny zakres usługi jest uzależniony od konkretnych potrzeb strony i jest ustalany wraz ze specjalistą. Naszym głównym celem jest jak najlepsze wykorzystanie naszego czasu i Twojej inwestycji, tak abyś po otrzymaniu od nas dokumentu z podsumowaniem wiedział, co wpływa na SEO Twojej strony i jakie są najważniejsze elementy na które powinieneś zwrócić uwagę. Dostaniesz również instrukcję jak samodzielnie wprowadzać najważniejsze optymalizacje na Twojej stronie.

Zakres jednorazowej usługi może zawierać następujące elementy:

  • Konfiguracja narzędzi analitycznych: Google Analytics i Google Search Console.
  • Analiza strony – identyfikacja głównych problemów z punktu widzenia SEO.
  • Identyfikacja i analiza głównych słów kluczowych i obszarów działalności strony na podstawie narzędzi analitycznych i estymujących.
  • Identyfikacja potrzeb klienta – rozmowa telefoniczna lub mailowa. Ukierunkowanie działań.
  • Ustalenie planu wdrożenia optymalizacji na stronie.
  • Wdrożenie globalnych zmian na stronie – jeśli jest to konieczne angażujemy również naszego developera.
  • Wdrożenie optymalizacji na stronie: optymalizacja strony głównej, podstron usługowych / kategorii, produktów – w ramach konsultacji optymalizacja 1-2 podstron z każdego obszaru ze wskazaniem kierunków, które klient może wykonywać samodzielnie.
  • Rekomendacje działań z zakresu SEO i rozwoju strony.
  • Rekomendacje w zakresie indeksacji strony, zmian do wprowadzenia przez developera, strategii contentowej.
  • Podsumowanie działań: telefoniczne lub mailowe.

Co zyskujesz?

1.

SEO na start

Wdrożenie najważniejszych optymalizacji na stronie głównej oraz 1-2 podstronach.

2.

Globalne ustawienia

Wdrożenie globalnych ustawień, które zautomatyzują część optymalizacji.

3.

Narzędzia

Skonfigurujemy Google Analytics i Search Console na Twojej stronie i pokażemy Ci jak mierzyć efektywność Twoich działań SEO.

4.

Instrukcje i konsultacje

Plan działania i instrukcje, jak optymalizować najważniejsze elementy na Twojej stronie oraz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Ile to kosztuje?

Cena usługi SEO Setup jest zawsze ustalana indywidualnie i zależy od wielkości strony, jej potrzeb i stopnia skomplikowania wprowadzanych optymalizacji.

Od

1500 zł

Bardzo mała strona, oparta na popularnym CMSie, do wdrożenia podstawowe optymalizacje, analiza strony i przygotowanie zaleceń.

Do

3000 zł

Większa strona, oparta na mniej popularnym lub indywidualnym CMSie, konieczność dużego zaangażowania developera do wprowadzania optymalizacji, które mogą być mniej standardowe, przygotowanie analizy i rekomendacji.