Szkolenie
z Google Analytics 4

Naucz się wdrażać GA4 i czytać raporty o Twojej stronie internetowej na indywidualnie dopasowanym szkoleniu ze Specjalistą SEM!

Koszt i datę szkolenia ustalamy indywidualnie.

Naucz się korzystać z Google Analytics 4!

Google Analytics 4 na stałe zastępuje Universal Analytics już w tym roku. Jest to narzędzie, które pozwala mierzyć dane analityczne potrzebne do rozwoju strony internetowej.

Chcesz wiedzieć, kto wchodzi na poszczególne podstrony, a może ile było odwiedzin w ostatnich dniach lub miesiącach? GA4 pokaże Ci to i znacznie więcej. Dzięki raportom, sprawdzisz m.in. jaką drogę pokonał użytkownik na Twojej stronie, zanim dokonał zakupu lub usługi.

Nie jest to jednak najprostsze narzędzie, a odpowiednie wdrożenie i umiejętne korzystanie z jego funkcji z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystania go w praktyce! Gotowy, by zacząć przygodę z GA4?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób dopiero zaczynających pracę z Google Analytics, początkujących, jak i średniozaawansowanych. Przeznaczone jest dla właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz specjalistów marketingu.

początkujący

średniozaawansowani

właściciele firm

kadra zarządzająca

specjaliści ds. marketingu

Jak wygląda szkolenie?

Zakres szkolenia obejmuje podstawową wiedzę dotyczą analityki w obszarze Internetu, implementacji, konfiguracji oraz rozumienia raportów w Google Analytics 4. Szkolenie jest przeprowadzane na “żywym organizmie”, czyli posługując się przykładami prosto z okna systemu Analytics. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują także materiały szkoleniowe.

Termin szkolenia

Termin szkolenia ustalimy indywidualnie, tak, by dotarcie do naszego biura nie było problemem.

Godziny szkoleniowe

2,5 – 4

w zależności od oczekiwań, zawansowania i wymagań sytuacji.

Koszt

Ustalamy ją indywidualnie na podstawie Twoich preferencji.

Poziom szkolenia

Podstawowy

Dokładny zakres dopasujemy do Twoich oczekiwań.

Czego nauczysz się ze szkolenia o Google Analytics 4?

W trakcie szkolenia można nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji Google Analytics 4 oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje.

Pozwala także na zrozumienie przedstawianych danych, a co za tym idzie, interpretacji wyników i efektywności ruchu na stronie internetowej.

Przykładowa agenda szkolenia

Wprowadzenie do analityki internetowej

  • Po co badamy Internet?
  • Główne obszary badań Internetu
  • Sposoby badania Internetu
  • Czym jest Google Analytics
  • Kluczowe różnice pomiędzy Universal Analytics a GA4

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4

  • Jak zaimplementować GA4 na stronie?
  • Sprawdzenie poprawności implementacji
  • Podstawowe dane mierzone przez GA4
  • Najważniejsze aspekty konfiguracji Google Analytics 4

Raporty i analiza danych

  • Jakie raporty możemy znaleźć w panelu GA4 i co one oznaczają?
  • Sekcja eksplorowanie, czyli niezliczone możliwości raportów niestandardowych
  • Sekcja reklamy – jak sprawdzać efektywność działań marketingowych?

 

Personalizacja szkolenia

Przed szkoleniem wykonany zostanie audyt Twojej strony internetowej z perspektywy implementacji kodów śledzących, potencjalnych zdarzeń wymagających śledzenia oraz innych aspektów analitycznych. W trakcie kursu, wnioski z niego zostaną Ci przedstawione i zasugerowane w formie działań z zakresu konfiguracji GA4.

Szkolenie może być przeprowadzane na podstawie Twojego dotychczasowego konta Google Analytics 4.  Dzięki temu przedstawiane przykłady będą opierać się na Twojej biznesowej rzeczywistości i aktualnej sytuacji.

Przed szkoleniem warto  również zastanowić się, jakie raporty są Ci najbardziej potrzebne i które z nich są dla Ciebie najistotniejsze.Jeżeli prześlesz nam takie informacje, dostosujemy “raportową” sekcją szkolenia specjalnie do Twoich oczekiwań.

Możliwość rozszerzenia szkolenia

  • edycja domyślnych raportów,
  • zaawansowane tworzeniem raportów niestandardowych,
  • tworzenie i edycją zdarzeń w Google Tag Manager,
  • łączenie danych pomiędzy GA4 a Looker Studio,