.animate-view{opacity: 1 !important;}

Podstawowe szkolenie
z Google Analytics 4

Naucz się wdrażać GA4 i czytać raporty o Twojej stronie internetowej na indywidualnie dopasowanym szkoleniu ze Specjalistą SEM!

Koszt i datę szkolenia ustalamy indywidualnie.

Wyceń szkolenie

Naucz się korzystać
z Google Analytics 4!

Google Analytics 4 na stałe zastępuje Universal Analytics już w tym roku. Jest to narzędzie, które pozwala mierzyć dane analityczne potrzebne do rozwoju strony internetowej.

Chcesz wiedzieć, kto wchodzi na poszczególne podstrony, a może ile było odwiedzin w ostatnich dniach lub miesiącach? GA4 pokaże Ci to i znacznie więcej. Dzięki raportom, sprawdzisz m.in. jaką drogę pokonał użytkownik na Twojej stronie, zanim dokonał zakupu lub usługi.

Nie jest to jednak najprostsze narzędzie, a odpowiednie wdrożenie i umiejętne korzystanie z jego funkcji z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystania go w praktyce! Gotowy, by zacząć przygodę z GA4?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do osób zaczynających i średniozaawansowanych w obsłudze Google Analytics 4.

W szczególności dla:

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób dopiero zaczynających pracę z Google Analytics, początkujących, jak i średniozaawansowanych. Przeznaczone jest dla właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz specjalistów marketingu.

Termin szkolenia

Termin szkolenia ustalimy indywidualnie.

Godziny szkoleniowe

2,5 – 4, w zależności od oczekiwań, zawansowania i wymagań sytuacji.

Koszt

Ustalamy go indywidualnie na podstawie Twoich preferencji.

Poziom szkolenia

Podstawowy. Dokładny zakres dopasujemy do Twoich oczekiwań.

Tomek Gniecki SEM Delante
Prowadzący szkolenie
Tomek Gniecki

SEM Specialist

Absolwent Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W Delante zajmuje sie prowadzeniem kampanii Google Ads oraz wdrożeniami i konfiguracją Google Analytics. Prowadzi również szkolenia z analityki internetowej. Prywatnie gitarzysta, miłośnik ciężkiej muzyki i dobrego footballu.

Czego nauczysz się ze szkolenia o Google Analytics 4?

W trakcie szkolenia można nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji Google Analytics 4 oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje.

Pozwala także na zrozumienie przedstawianych danych, a co za tym idzie, interpretacji wyników i efektywności ruchu na stronie internetowej.

Przykładowa agenda szkolenia

Wprowadzenie do analityki internetowej

  • Po co badamy Internet?
  • Główne obszary badań Internetu
  • Sposoby badania Internetu
  • Czym jest Google Analytics
  • Kluczowe różnice pomiędzy Universal Analytics a GA4

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4

  • Jak zaimplementować GA4 na stronie?
  • Sprawdzenie poprawności implementacji
  • Podstawowe dane mierzone przez GA4
  • Najważniejsze aspekty konfiguracji Google Analytics 4

Raporty i analiza danych

  • Jakie raporty możemy znaleźć w panelu GA4 i co one oznaczają?
  • Sekcja eksplorowanie, czyli niezliczone możliwości raportów niestandardowych
  • Sekcja reklamy – jak sprawdzać efektywność działań marketingowych?

 

Personalizacja szkolenia

Przed szkoleniem wykonany zostanie audyt Twojej strony internetowej z perspektywy implementacji kodów śledzących, potencjalnych zdarzeń wymagających śledzenia oraz innych aspektów analitycznych. W trakcie kursu, wnioski z niego zostaną Ci przedstawione i zasugerowane w formie działań z zakresu konfiguracji GA4.

Szkolenie może być przeprowadzane na podstawie Twojego dotychczasowego konta Google Analytics 4.  Dzięki temu przedstawiane przykłady będą opierać się na Twojej biznesowej rzeczywistości i aktualnej sytuacji.

Przed szkoleniem warto  również zastanowić się, jakie raporty są Ci najbardziej potrzebne i które z nich są dla Ciebie najistotniejsze.Jeżeli prześlesz nam takie informacje, dostosujemy “raportową” sekcją szkolenia specjalnie do Twoich oczekiwań.

Możliwość rozszerzenia szkolenia

  • edycja domyślnych raportów,
  • zaawansowane tworzeniem raportów niestandardowych,
  • tworzenie i edycją zdarzeń w Google Tag Manager,
  • łączenie danych pomiędzy GA4 a Looker Studio,

Wypełnij formularz, żeby zapisać się na szkolenie. Dostaniesz od nas maila ze wszystkimi szczegółami i informacjami logistycznymi.
Masz pytania odnośnie szkolenia? Śmiało skontaktuj się z nami.

Zamów bezpłatną wycenę szkolenia