.animate-view{opacity: 1 !important;}

Podstawowe szkolenie
z Google Analytics 4

Naucz się wdrażać GA4 i czytać raporty o Twojej stronie internetowej na indywidualnie dopasowanym szkoleniu ze Specjalistą SEM!

Koszt i datę szkolenia ustalamy indywidualnie.

Wyceń szkolenie

Naucz się korzystać
z Google Analytics 4!

Google Analytics 4 na stałe zastępuje Universal Analytics już w tym roku. Jest to narzędzie, które pozwala mierzyć dane analityczne potrzebne do rozwoju strony internetowej.

Chcesz wiedzieć, kto wchodzi na poszczególne podstrony, a może ile było odwiedzin w ostatnich dniach lub miesiącach? GA4 pokaże Ci to i znacznie więcej. Dzięki raportom, sprawdzisz m.in. jaką drogę pokonał użytkownik na Twojej stronie, zanim dokonał zakupu lub usługi.

Nie jest to jednak najprostsze narzędzie, a odpowiednie wdrożenie i umiejętne korzystanie z jego funkcji z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystania go w praktyce! Gotowy, by zacząć przygodę z GA4?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do osób zaczynających i średniozaawansowanych w obsłudze Google Analytics 4.

W szczególności dla:

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób dopiero zaczynających pracę z Google Analytics, początkujących, jak i średniozaawansowanych. Przeznaczone jest dla właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz specjalistów marketingu.

Termin szkolenia

Termin szkolenia ustalimy indywidualnie.

Website is indexed within 48h with our SEO indexing service

Godziny szkoleniowe

2,5 – 4, w zależności od oczekiwań, zawansowania i wymagań sytuacji.

Koszt

Ustalamy go indywidualnie na podstawie Twoich preferencji.

Wdrożenie Google Analytics 4 z Google Universal

Poziom szkolenia

Podstawowy. Dokładny zakres dopasujemy do Twoich oczekiwań.

Prowadzący szkolenie
Tomek Gniecki SEM Delante
Prowadzący szkolenie
Tomek Gniecki

SEM & Analytics Specialist

Absolwent Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W Delante zajmuje sie prowadzeniem kampanii Google Ads oraz wdrożeniami i konfiguracją Google Analytics. Prowadzi również szkolenia z analityki internetowej. Prywatnie gitarzysta, miłośnik ciężkiej muzyki i dobrego footballu.

Czego nauczysz się ze szkolenia o Google Analytics 4?

W trakcie szkolenia można nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji Google Analytics 4 oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje.

Pozwala także na zrozumienie przedstawianych danych, a co za tym idzie, interpretacji wyników i efektywności ruchu na stronie internetowej.

Przykładowa agenda szkolenia

Wprowadzenie do analityki internetowej

  • Po co badamy Internet?
  • Główne obszary badań Internetu
  • Sposoby badania Internetu
  • Czym jest Google Analytics
  • Kluczowe różnice pomiędzy Universal Analytics a GA4

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4

  • Jak zaimplementować GA4 na stronie?
  • Sprawdzenie poprawności implementacji
  • Podstawowe dane mierzone przez GA4
  • Najważniejsze aspekty konfiguracji Google Analytics 4

Raporty i analiza danych

  • Jakie raporty możemy znaleźć w panelu GA4 i co one oznaczają?
  • Sekcja eksplorowanie, czyli niezliczone możliwości raportów niestandardowych
  • Sekcja reklamy – jak sprawdzać efektywność działań marketingowych?

 

Personalizacja szkolenia

Przed szkoleniem wykonany zostanie audyt Twojej strony internetowej z perspektywy implementacji kodów śledzących, potencjalnych zdarzeń wymagających śledzenia oraz innych aspektów analitycznych. W trakcie kursu, wnioski z niego zostaną Ci przedstawione i zasugerowane w formie działań z zakresu konfiguracji GA4.

Szkolenie może być przeprowadzane na podstawie Twojego dotychczasowego konta Google Analytics 4.  Dzięki temu przedstawiane przykłady będą opierać się na Twojej biznesowej rzeczywistości i aktualnej sytuacji.

Przed szkoleniem warto  również zastanowić się, jakie raporty są Ci najbardziej potrzebne i które z nich są dla Ciebie najistotniejsze.Jeżeli prześlesz nam takie informacje, dostosujemy “raportową” sekcją szkolenia specjalnie do Twoich oczekiwań.

Możliwość rozszerzenia szkolenia

  • edycja domyślnych raportów,
  • zaawansowane tworzeniem raportów niestandardowych,
  • tworzenie i edycją zdarzeń w Google Tag Manager,
  • łączenie danych pomiędzy GA4 a Looker Studio,

Wypełnij formularz, żeby zapisać się na szkolenie. Dostaniesz od nas maila ze wszystkimi szczegółami i informacjami logistycznymi.
Masz pytania odnośnie szkolenia? Śmiało skontaktuj się z nami.

Zamów bezpłatną wycenę szkolenia

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM