Szkolenie
z Google Analytics 4
Naucz się wdrażać GA4 i czytać raporty o Twojej stronie internetowej na indywidualnie dopasowanym szkoleniu ze Specjalistą SEM!
Koszt i datę szkolenia ustalamy indywidualnie.
Naucz się korzystać z Google Analytics 4!
Google Analytics 4 na stałe zastępuje Universal Analytics już w tym roku. Jest to narzędzie, które pozwala mierzyć dane analityczne potrzebne do rozwoju strony internetowej.
Chcesz wiedzieć, kto wchodzi na poszczególne podstrony, a może ile było odwiedzin w ostatnich dniach lub miesiącach? GA4 pokaże Ci to i znacznie więcej. Dzięki raportom, sprawdzisz m.in. jaką drogę pokonał użytkownik na Twojej stronie, zanim dokonał zakupu lub usługi.
Nie jest to jednak najprostsze narzędzie, a odpowiednie wdrożenie i umiejętne korzystanie z jego funkcji z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystania go w praktyce! Gotowy, by zacząć przygodę z GA4?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób dopiero zaczynających pracę z Google Analytics, początkujących, jak i średniozaawansowanych. Przeznaczone jest dla właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz specjalistów marketingu.
Jak wygląda szkolenie?
Zakres szkolenia obejmuje podstawową wiedzę dotyczą analityki w obszarze Internetu, implementacji, konfiguracji oraz rozumienia raportów w Google Analytics 4. Szkolenie jest przeprowadzane na “żywym organizmie”, czyli posługując się przykładami prosto z okna systemu Analytics. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują także materiały szkoleniowe.
Czego nauczysz się ze szkolenia o Google Analytics 4?
W trakcie szkolenia można nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji Google Analytics 4 oraz świadomego posługiwania się raportami, które to narzędzie oferuje.
Pozwala także na zrozumienie przedstawianych danych, a co za tym idzie, interpretacji wyników i efektywności ruchu na stronie internetowej.
Przykładowa agenda szkolenia
Wprowadzenie do analityki internetowej
- Po co badamy Internet?
- Główne obszary badań Internetu
- Sposoby badania Internetu
- Czym jest Google Analytics
- Kluczowe różnice pomiędzy Universal Analytics a GA4
Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4
- Jak zaimplementować GA4 na stronie?
- Sprawdzenie poprawności implementacji
- Podstawowe dane mierzone przez GA4
- Najważniejsze aspekty konfiguracji Google Analytics 4
Raporty i analiza danych
- Jakie raporty możemy znaleźć w panelu GA4 i co one oznaczają?
- Sekcja eksplorowanie, czyli niezliczone możliwości raportów niestandardowych
- Sekcja reklamy – jak sprawdzać efektywność działań marketingowych?
Personalizacja szkolenia
Przed szkoleniem wykonany zostanie audyt Twojej strony internetowej z perspektywy implementacji kodów śledzących, potencjalnych zdarzeń wymagających śledzenia oraz innych aspektów analitycznych. W trakcie kursu, wnioski z niego zostaną Ci przedstawione i zasugerowane w formie działań z zakresu konfiguracji GA4.
Szkolenie może być przeprowadzane na podstawie Twojego dotychczasowego konta Google Analytics 4. Dzięki temu przedstawiane przykłady będą opierać się na Twojej biznesowej rzeczywistości i aktualnej sytuacji.
Przed szkoleniem warto również zastanowić się, jakie raporty są Ci najbardziej potrzebne i które z nich są dla Ciebie najistotniejsze.Jeżeli prześlesz nam takie informacje, dostosujemy “raportową” sekcją szkolenia specjalnie do Twoich oczekiwań.
Możliwość rozszerzenia szkolenia
- edycja domyślnych raportów,
- zaawansowane tworzeniem raportów niestandardowych,
- tworzenie i edycją zdarzeń w Google Tag Manager,
- łączenie danych pomiędzy GA4 a Looker Studio,