.animate-view{opacity: 1 !important;}

Techniczne SEO

Optymalizacja techniczna strony to fundament działań SEO. Bez niej inwestycja w content czy linki będzie tylko przepalaniem budżetu. Zajmiemy się technicznym SEO twojej strony, aby uwolnić jej pełen potencjał!

Na czym polega techniczne SEO?

Optymalizujemy architekturę strony

Poprawiamy dostępność dla botów Google i indeksację

Zwracamy uwagę na bezpieczeństwo witryny

Ułatwiamy użytkowanie strony

Przemek Jaskierski - Senior SEO Specialist

Przemek Jaskierski

Senior SEO Specialist

Co ci da Techniczne SEO?

SEO Techniczne to wszystkie działania w obrębie strony, które umożliwiają robotom Google jej przeskanowanie, poprawną interpretację i zaindeksowanie – ostatecznie wyświetlenie wysoko w wynikach wyszukiwania.

Techniczne SEO można porównać do fundamentów budynku. Nawet jeśli będziesz dodawać dużo treści, dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i nasycisz nimi stronę czy dolinkujesz swoją domenę, problemy techniczne mogą blokować wzrost ruchu organicznego i sprzedaży.

Innymi słowy, techniczna optymalizacja strony jest fundamentem SEO, bez którego nawet najlepsza strona nie zdobędzie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dowiedz się więcej co to jest techniczne SEO!

Techniczne SEO
czyli właściwie co?

Optymalizacja techniczna strony w ramach SEO obejmuje wiele elementów. Upraszczając, można je zebrać w 4 grupy:

  1. Architektura – Dobra architektura serwisu umożliwia robotom Google i użytkownikom dotarcie do wszystkich istotnych podstron, wskazuje hierarchię i istotność konkretnych podstron.
    • struktura strony,
    • struktura adresów URL,
    • nawigacja,
    • sitemapy XML,
    • linkowanie wewnętrzne,

     

  2. Dostępność – Elementy pozwalające sterować skanowaniem, renderowaniem i indeksowaniem witryny przez Googlebota.
    • plik robotst.txt,
    • duplikacja treści,
    • dane strukturalne,
    • meta tagi robots,
    • tagi kanoniczne,
    • odpowiedzi HTTP

     

  3. Bezpieczeństwo – Potencjalne włamanie na stronę i ryzyko wycieku danych twoich klientów to oczywiste powody, dla których Google nie będzie chciał twojej strony w TOPce.
    • certyfikat SSL,
    • linki HTTPS,
    • aktualizacje strony

     

  4. Użytkowanie – Jeśli użytkownikom „źle się korzysta” ze strony, to będzie to miało zły wpływ także na ruch organiczny.
Zobacz więcej naszych case study!

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021

Współpraca przy projektach SEO z Delante to czysta przyjemność. Przejrzysta komunikacja i duża skuteczność działań to to, co ich wyróżnia.

Konrad think hub

Konrad Zach

Founder&CEO

Zamów indywidualną wycenę

Długo szukaliśmy partnera SEO i Delante okazało się strzałem w dziesiątkę. Procesy dostosowane do naszych potrzeb i branży, adekwatne rekomendacje developerskie a przede wszystkim wyniki, jakich oczekiwaliśmy.

Piotr Szalasny

E-Commerce Manager w Martes

Jestem pod wrażeniem, jak szybko mogliśmy zobaczyć wyniki. Specjaliści Delante są bardzo profesjonalni i naprawdę znają się na tym co robią.

Bart Bober

Bartłomiej Bober

Manager

Dlaczego warto robić
optymalizację techniczną SEO z Delante

Techniczne SEO to dla nas podstawa pracy na stronie klienta. Każdą współpracę rozpoczynamy od obszernego audytu SEO, który identyfikuje, z jakimi wyzwaniami mamy do czynienia i co musi zostać naprawione w pierwszej kolejności, aby strona mogła zwiększać swoją widoczność. W audycie wykazujemy elementy, które pod kątem technicznym są błędami na stronie i następnie poprawiamy te elementy, aby strona mogła prawidłowo budować widoczność.

Dowodem owocnej współpracy z naszymi klientami są pozytywne opinie o naszej firmie w Google oraz na profilu Clutch. Na naszej stronie znajdziesz również wiele case study SEO/SEM naszych klientów.

Sprawdź jak techniczna optymalizacja strony SEO pomogło w zwiększaniu widoczności sklepu internetowego Epstryk: https://delante.pl/klienci/epstryk/

techniczne seo epstryk wyniki współpracy

Współpraca ta zaowocowała nie tylko znakomitymi wynikami w zwiększaniu ruchu organicznego na stronie. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej i była nominowana do nagrody European Search Awards.

european search awards badge

Co mówią nasi klienci

Porozmawiajmy o optymalizacji technicznej Twojej strony

FAQ – Najczęściej zadawane pytania
o Techniczne SEO

Czym jest techniczne SEO?

Poprzez techniczne SEO możemy rozumieć wszystkie działania w obrębie architektury witryny, które mają za zadanie umożliwić robotom wyszukiwarki zinterpretowanie danej strony, zindeksowanie jej, a następnie wyświetlenie na najwyższych pozycjach w wynikach Google. Techniczne SEO jest fundamentem procesu pozycjonowania.

Jakie są elementy technicznego SEO?

W skład technicznego SEO wchodzi wiele elementów. Między innymi jest to:

  • wdrożenie certyfikatu SSL,
  • optymalizacja robots.txt,
  • poprawnie utworzone przekierowania,
  • czas ładowania się strony,
  • dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych,
  • optymalizacja mapy strony (sitemap.xml),
  • tworzenie przyjaznych adresów URL,
  • dbanie o poprawne linkowanie wewnętrzne.

Dlaczego warto dbać o techniczne SEO?

Dbanie o techniczne SEO niesie za sobą cały szereg korzyści, wśród których wymienić można między innymi:

  • poprawne zindeksowanie strony,
  • wyższe pozycje w Google,
  • większe zaufanie do witryny (dzięki SSL)
  • mniejszy współczynnik odrzuceń (dzięki szybszemu ładowaniu się strony),
  • łatwość w obsłudze strony i lepszy UX (który może skutkować wyższą konwersją).

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.