Usługi uzupełniające
SEO Copywriting
Prowadzenie bloga lub pisanie artykułów na tematy związane ze słowami kluczowymi zajmuje Ci za dużo czasu? Oddaj sprawę w ręce specjalistów!
Jak odpowiednie treści zmienią Twój biznes
Odkąd w 2011 roku Google wprowadził swój algorytm Panda, treść stała się niezmiernie istotna dla SEO. Algorytm ten bowiem gratyfikuje strony, które posiadają treści unikatowe, dłuższe i wysokiej jakości. Aby jeszcze bardziej rzucać się w oczy Google i potencjalnych czytelników, warto odpowiedni tekst dodatkowo uzupełniać także grafikami, filmami, czy wykresami.
Dlatego, jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, powinieneś zadbać o jak najlepsze, niepowtarzalne treści umieszczane na swojej stronie, blogu, czy w swoim sklepie internetowym. Dzięki temu Google i użytkownicy Internetu pokochają Twoją witrynę.
SEO copywriting w praktyce
Na zapotrzebowanie na wartościowe treści odpowiada nasza usługa SEO Copywriting. Polega na tworzeniu potrzebnych Tobie tekstów, pamiętając o zasadach optymalizacji pod kątem SEO. Są to przede wszystkim:
W treściach tych, łatwo umieścić słowa kluczowe, których najczęściej wyszukują Twoi potencjalni klienci. Dzięki temu prościej odpowiesz swoją ofertą na zapytania wpisywane przez nich w wyszukiwarkę. Tym samym wybiorą oni Twojego bloga, Twój sklep czy usługi jakie proponujesz. Dlatego bardzo istotny w SEO copywritingu jest dobór odpowiednich słów kluczowych.
Katarzyna Cieślik
Dla kogo SEO Copywriting?
Odpowiednie treści na stronie są bardzo ważne zwłaszcza dla wszystkich firm w branży e‑commerce. Niejednokrotnie właściciele sklepów nie są świadomi tego, jak ważne dla Google i pozycji ich sklepu w tej wyszukiwarce są unikatowe treści. Chyba najczęstszą praktyką, która może przynieść dla Twojego sklepu złe skutki jest kopiowanie opisu producenta na produktach dostępnych w sklepie. Taka duplikacja to dla Google tekst bezwartościowy, a jeśli występuje w znacznych ilościach może skończyć się karą taką jak np. filtr. Tak samo ważne są opisy na poszczególnych kategoriach produktowych oraz na stronie głównej.
Dobry copywriting jest też wyjątkowo istotny dla wszystkich, którzy prowadzą bloga – nieważne, czy jest to Twój blog tematyczny, czy też blog firmowy umieszczony na stronie. Unikatowe treści, zachowujące zasady dobrej optymalizacji pozwolą dopasować Twoje teksty do szukanych przez ludzi fraz. A tym samym Twoja witryna może być znacznie bardziej widoczna w wyszukiwarce.
Cechy idealnego SEO copywritera
Dobry copywriter sprawi, że ludzie będą chcieli czytać Twoje treści, a Google będzie uznawało je za wartościowe i podniesie pozycję Twojej strony.
Dlaczego warto to robić z Delante?
Nasza firma przeprowadzi Cię przez cały proces SEO copywritingu. Zaczniemy od wspólnego doboru odpowiednich oraz ważnych dla Twojego biznesu słów kluczowych. Na tej podstawie Delante stworzy dla Ciebie unikatowe treści, których potrzebujesz. Zajmujemy się zarówno ich kreowaniem, jak i optymalizacją.
Jeśli potrzebujesz artykułów na bloga, pomożemy przygotować Ci listę tematów w oparciu o wcześniej rozplanowane słowa kluczowe. Omówimy z Tobą częstotliwość, z jaką chcesz aby pojawiały się na Twojej witrynie. Dopasujemy się do Twoich wymagań i zaproponujemy skuteczne strategie.
Podpowiemy Ci, jak długie powinny być dane treści, by najlepiej działały. Jeśli wyrazisz taką chęć, treści możemy wzbogacić zdjęciami lub infografikami.
Co ważne – w Delante potrafimy dopasować tekst dla Twojej grupy docelowej. Jeśli więc posiadasz elegancki butik z garniturami dla dorosłych mężczyzn, nie będziemy w tekstach używać kolokwialnych zwrotów, czy śmiesznych grafik. Ale jeśli prowadzisz sklep dla młodzieży, nie zaszkodzi trochę młodzieżowej stylistyki. Wiemy jak ważne są strategie komunikacji marki i potrafimy się do nich dostosować.
Indywidualną ofertę dopasujemy dokładnie do Twoich potrzeb. Copywriting może być częścią całego procesu SEO, który proponujemy, lub tylko jedyną usługą, którą u nas zamówisz. Możemy np. przygotowywać dla Ciebie same potrzebne teksty, a także po Twojej akceptacji publikować je na Twojej stronie – jesteśmy otwarci na pomysły i potrzeby naszych Klientów.
Poza tym – zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, więc omówimy z Tobą każde ewentualne wyzwanie. Wyjaśnimy wątpliwości. Będziemy z Tobą współpracować podczas całości procesu.
Co zyskujesz?
FAQ - najczęściej zadawane pytania o SEO Copywriting
Zapewne już nieraz słyszałeś, że “Content is king” – i nie inaczej jest w SEO, gdzie content odgrywa niemałą rolę. SEO Copywriting jest jednym z ważniejszych elementów procesu pozycjonowania. Polega na tworzeniu unikalnych i wartościowy treści na stronę www, będących nie tylko atrakcyjnymi dla użytkowników, ale i (dzięki odpowiedniej optymalizacji tekstów pod kątem SEO) zwiększających widoczność Twojej witryny w sieci na wybrane słowa kluczowe.
Mogą to być treści takie jak:
- teksty zamieszczone na stronie (np. treści na stronie głównej, opisy kategorii czy produktów),
- wpisy na bloga,
- opisy produktów,
- artykuły zapleczowe (prowadzące do Twojej strony).
Tak, jak najbardziej – teksty powinny być pisane przede wszystkim z myślą o użytkowniku, a dodatkowo, z zachowaniem zasad optymalizacji pod kątem SEO. Dobrze zoptymalizowane treści pomogą zwiększyć widoczność Twojej strony, ale pamiętaj o tym, że finalnie to użytkownik dokona konwersji (pobierze ebooka/zarezerwuje wizytę/kupi produkt) – nie roboty Google – dlatego należy zadbać o to, by teksty odpowiadały na jego potrzeby.
Osoba, która zajmuje się SEO Copywritingiem powinna m.in.:
- tworzyć przyjazne dla użytkowników, unikalne, wartościowe i kreatywne treści,
- dopasowywać teksty do odpowiednich, istotnych dla Twojej strony fraz kluczowych,
- dbać o poprawność językową,
- pamiętać o optymalizacji treści.