Google Ads
Audyt Google Ads
Sprawdź jak możesz zwiększyć efektywność Twoich reklam w Google Ads.

Audyt Google Ads
Prowadzisz kampanię w Google Ads ale nie jesteś pewien czy Twoje reklamy są dobrze zoptymalizowane? Chcesz sprawdzić czy Twoje konto i reklamy są dobrze skonfigurowane i dowiedzieć się co można poprawić? Świetnie się składa, bo możemy Ci pomóc. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksowy audyt Google Ads i wskażemy elementy, których poprawa przyniesie Ci wymierne korzyści.
Kiedy powinieneś zdecydować się na audyt Google Ads?
Audyt jest dla Ciebie jeśli:
- Masz utworzone i skonfigurowane konto Google Ads
- Prowadzisz kampanie już od jakiegoś czasu
- Nie zauważasz poprawy wyników (konwersji, CTR, CPC) pomimo optymalizacji lub zwiększania budżetów reklamowych
- Chcesz zoptymalizować koszty swoich reklam
- Twoje reklamy nie generują ruchu na stronie
- Chcesz sprawdzić czy obecna osoba poprawnie prowadzi działania
- Zauważasz poprawę wyników ale chcesz się dowiedzieć czy jest jeszcze coś, co możesz zrobić aby wzrosty były jeszcze większe
Audyt Google Ads nie jest dla Ciebie jeśli dopiero zaczynasz się reklamować, nie masz utworzonych reklam.

Konrad Zach
Founder&CEO thinkHUB

Na czym polega audyt Google Ads?
Przeprowadzenie Audytu trwa średnio 2 tygodnie. Jest on przeprowadzany ręcznie przez jednego z naszych specjalistów SEM. Audyt Google Ads przeprowadzany przez nas składa się z 3 kroków:
1. Sprawdzenie konfiguracji konta Google Ads
Na tym etapie sprawdzamy czy konto Google Ads zostało dobrze skonfigurowane i czy umożliwia odpowiednie ustawienie kampanii. Przykładowe sprawdzane elementy to:
- połączenie konta Google Ads z innymi narzędziami (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, YouTube, Google Merchant Center),
- import celów i transakcji z Google Analytics,
- import odbiorców z Google Analytics,
- dostępy do konta,
- dostępy do ustawień płatności.
2. Sprawdzenie ustawień konta Google Ads
Po sprawdzeniu konfiguracji konta reklamowego przechodzimy do ustawień samego konta, bez wchodzenia jeszcze w szczegółowe kampanie. Sprawdzamy między innymi:
- poprawność list wykluczających,
- wersje robocze i eksperymenty na koncie,
- grupy kampanii,
- inteligentne strategie ustalania stawek i wspólne budżety na koncie,
- wykorzystanie skryptów.
3. Analiza prowadzonych kampanii
Ostatnim krokiem jest szczegółowe sprawdzenie prowadzonych kampanii i ich poprawności. Dla każdego typu reklam audytowane elementy są inne. Sprawdzamy między innymi:
- ustawienia każdego typu reklam (Search, Remarketing, Display, PLA, YouTube, reklamy aplikacji i inne),
- rozszerzenia reklam,
- optymalizacje według poszczególnych czynników (np.: harmonogramu, urządzeń, dni tygodnia, lokalizacji),
- błędy na koncie i powiadomienia,
- wynik optymalizacji i realizacja standardów Google,
- modelowanie atrybucji.
Co otrzymasz w ramach audytu?

Bartłomiej Bober
Manager

Co jeszcze możesz zrobić dla uzyskania lepszych wyników?
W przypadku analizy skuteczności i przedstawienia propozycji optymalizacji rekomendujemy również dodatkowe działania, takie jak:
- Audyt Google Analytics
- Analiza konta i zachowań użytkowników
- Analiza konwersji i modelowanie atrybucji
- Audyt SEO