Sprawdź, jak możesz zwiększyć efektywność Twoich reklam w Google Ads.
Przeprowadzimy dokładną analizę działań
Przygotujemy szczegołowe rekomendacje
Pomożemy Ci efektywniej zarządzać budżetem
Zweryfikujemy mierzenie konwersji
Sprawdzimy zgodność z Consent Mode
SEM & Analytics Specialist
Prowadzisz kampanię w Google Ads ale nie jesteś pewien czy Twoje reklamy są dobrze zoptymalizowane? Chcesz sprawdzić, czy Twoje konto i reklamy są dobrze skonfigurowane i dowiedzieć się co można poprawić? Świetnie się składa, bo możemy Ci pomóc. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksowy audyt kampanii i konta Google Ads i wskażemy elementy, których poprawa przyniesie Ci wymierne korzyści.
Audyt jest dla Ciebie jeśli:
Masz utworzone i skonfigurowane konto Google Ads
Prowadzisz kampanie już od jakiegoś czasu
Nie zauważasz poprawy wyników (konwersji, CTR, CPC) pomimo optymalizacji lub zwiększania budżetów reklamowych
Chcesz zoptymalizować koszty swoich reklam
Twoje reklamy nie generują ruchu na stronie
Chcesz sprawdzić czy obecna osoba poprawnie prowadzi działania
Zauważasz poprawę wyników ale chcesz się dowiedzieć czy jest jeszcze coś, co możesz zrobić aby wzrosty były jeszcze większe
Audyt Google Ads nie jest dla Ciebie jeśli dopiero zaczynasz się reklamować, nie masz utworzonych reklam.
Współpracę z Delante podjęliśmy dwa lata temu, będąc nad „internetową przepaścią widoczności”. To, co szczególnie lubię w Delante to bardzo przyjazny kontakt i otwarta komunikacja.
Przeprowadzenie Audytu trwa średnio 2 tygodnie. Jest on przeprowadzany ręcznie przez jednego z naszych specjalistów SEM. Audyt Google Ads przeprowadzany przez nas składa się z 3 kroków:
Na tym etapie sprawdzamy czy konto Google Ads zostało dobrze skonfigurowane i czy umożliwia odpowiednie ustawienie kampanii. Przykładowe sprawdzane elementy to:
Po sprawdzeniu konfiguracji konta reklamowego przechodzimy do ustawień samego konta, bez wchodzenia jeszcze w szczegółowe kampanie. Sprawdzamy między innymi:
Ostatnim krokiem jest szczegółowe sprawdzenie prowadzonych kampanii i ich poprawności. Dla każdego typu reklam audytowane elementy są inne. Sprawdzamy między innymi:
W ramach audytu SEM otrzymasz 2 dokumenty: analizę opisową konta oraz tabelę z wyszczególnionymi elementami, które są do poprawy.
W ramach audytu otrzymasz do 2h konsultacji, podczas których omówimy z Tobą przeprowadzoną analizę.
W czasie konsultacji chętnie odpowiemy na pytanie jak możesz zoptymalizować swoje konto i jaką strategię obrać, aby osiągać lepsze wyniki.
Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.
Współpracujemy z Delante już od 2020 roku. Przygotowują dla nas działania Meta Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki Zespołowi Delante rozwinęliśmy się jako firma, staliśmy się bardziej widoczni i dostępni dla klienta. Komunikacja jest na najwyższym poziomie, cenię sobie również profesjonalizm, który posiadają. Polecam!
W przypadku analizy skuteczności i przedstawienia propozycji optymalizacji rekomendujemy również dodatkowe działania, takie jak:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.