.animate-view{opacity: 1 !important;}

Audyt treści

Zastanawiasz się, czy treść na Twojej stronie jest zgodna z wytycznymi Google i odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów? Chciałbyś uczynić swój content bardziej czytelnym i przydatnym dla użytkowników? Pomoże Ci w tym nasz audyt treści, podczas którego przeanalizujemy content obecny na Twojej stronie i powiemy Ci, co zrobić, aby w pełni wykorzystać ich potencjał.

Dlaczego warto wybrać audyt treści w Delante?

Przeanalizujemy content na Twojej stronie – i na stronach konkurencji.

Używamy narzędzi, jak SEMrush, Ahrefs czy Surfer SEO do zdobycia wiarygodnych danych.

Dowiemy się czego potrzebujesz, aby poprawić swoją widoczność z wykorzystaniem treści – i przekażemy Ci to w prostej formie.

Cenne wskazówki i rekomendacje w formie checklisty z priorytetami

Sprawdzimy optymalizację treści pod kątem SEO i ich zgodność z potrzebami Twojej grupy docelowej.

Ania Bitner - Senior Content Specialist

Ania Bitner

Senior Content Specialist

Do kogo skierowany jest
audyt treści?

Audyt treści oferowany przez Delante to rozwiązanie dla:

  • właścicieli sklepów e-commerce,
  • właścicieli stron usługowych i wizerunkowych,
  • firm, które mimo tworzenia treści nie notują wzrostu widoczności oraz ruchu i chcą sprawdzić, dlaczego tak się dzieje,
  • firm, które mają dział contentowy, ale nie są pewne, czy tworzone przez nich treści są wartościowe dla użytkowników i Google,

Czym dokładnie jest audyt treści, czego możesz spodziewać się od naszej usługi i jakie przyniesie Ci korzyści?

Czym jest audyt contentu?

Audyt treści to analiza, podczas której wykorzystujemy naszą wiedzę i specjalistyczne narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs, Surfer SEO i Spyfu do sprawdzenia treści na stronach kategorii, produktów, usług, case studies, definicji, a także na landing pages i blogu firmowym.

Poza przeanalizowaniem obecnej treści na stronie dostarczymy Ci wskazówki i rekomendacje dotyczące funkcjonalności i elementów na stronie, które warto wprowadzić, aby w pełni wykorzystać potencjał contentu i wykorzystać go do polepszenia autorytetu oraz widoczności strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021

Czego możesz oczekiwać od
naszego audytu treści?

Audyt contentu strony jest dedykowany dla każdego, kto chce sprawdzić jakość obecnych treści na stronie i dowiedzieć się, jak tworzyć jeszcze bardziej angażujący i wartościowy content, który będzie widoczny w wynikach wyszukiwania.

audyt treści - co zawiera

Zajmiemy się:

  • analizą treści na stronach kategorii, produktów, usług, producentów, marek,
  • analizą treści na stronie głównej,
  • analizą treści na blogu,
  • analizą innych treści, typu: definicje, case studies, landing pages

Dzięki audytowi contentu dowiesz się:

  • czy treści na stronie głównej, kategoriach, produktach i usługach mają odpowiednią długość i są nasycone właściwymi słowami kluczowymi,
  • czy Twoje artykuły blogowe odpowiadają na intencję wyszukiwania użytkowników i nie powodują kanibalizacji słów kluczowych,
  • czy poziom optymalizacji treści pod kątem SEO jest poprawny,
  • jakie treści tworzą Twoi konkurenci,
  • jakie funkcjonalności warto wprowadzić na stronie i blogu, aby wspierać SEO i UX.
Porozmawiajmy o treściach na Twojej stronie

Chcesz sprawdzić, jak performuje treść na Twojej stronie i dowiedzieć się, co warto zmienić, aby polepszyć Twoją widoczność i pozycje w wynikach wyszukiwania? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

Porozmawiajmy o audycie treści na Twojej stronie!
Co klienci uważają
o treściach tworzonych przez nas?

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

komentarz dotyczący dostarczonych treści

Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej

pozytywny komentarz pod treściami dla klienta

Komentarz do artykułu nt. chemii technicznej i przemysłowej

pozytywny komentarz dotyczący dostarczonych treści

Wyblurowane części maila zawierały szczegóły o Kliencie

Porozmawiajmy o Twoim contencie

Sprawdź, jakie efekty możesz
osiągnąć dzięki odpowiednim treściom na stronie

Do każdej strony podchodzimy indywidualnie. Najlepszą gwarancją efektów będzie przykład jednego z naszych klientów.

Opis: Firma zajmująca się tłumaczeniami i lokalizacją

Z uwagi na branżę klienta, wymagania co do treści były wysokie – lecz im sprostaliśmy (treści po angielsku)

Rynek: COM

Współpraca od: 06.2021

Content: W ramach usług SEO Copywritngu tworzone były przez nas treści na bloga + landing page pod konkretne języki, na które tworzą tłumaczenia. Targetowane na frazy typu “korean translation services”, “professional korean translation”, “professional english to korean translation”, itd.

Widoczność strony w czasie współpracy (zaczynaliśmy od zera):

wykres firma tłumaczeniowa wzrost widoczności

Przykładowy artykuł:

firma tłumaczeniowa artykuł wykres widoczności

Przykładowe frazy generujące ruch i wyświetlenia:

frazy generujące ruch firma tlumaczeniowa

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Project Manager

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.