Usługi SEO
Audyt Treści
Zastanawiasz się, czy treść na Twojej stronie jest zgodna z wytycznymi Google i odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów? Chciałbyś uczynić swój content bardziej czytelnym i przydatnym dla użytkowników? Pomoże Ci w tym nasz audyt treści, podczas którego przeanalizujemy content obecny na Twojej stronie i powiemy Ci, co zrobić, aby w pełni wykorzystać potencjał treści.
Do kogo skierowana jest audyt treści?
Audyt treści oferowany przez Delante to rozwiązanie dla:
- właścicieli sklepów e-commerce,
- właścicieli stron usługowych i wizerunkowych,
- firm, które mimo tworzenia treści nie notują wzrostu widoczności oraz ruchu i chcą sprawdzić, dlaczego tak się dzieje,
- firm, które mają dział contentowy, ale nie są pewne, czy tworzone przez nich treści są wartościowe dla użytkowników i Google,
Czym dokładnie jest audyt treści, czego możesz spodziewać się od naszej usługi i jakie przyniesie Ci korzyści?
Czym jest audyt contentu?
Audyt treści to analiza, podczas której wykorzystujemy naszą wiedzę i specjalistyczne narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs, Surfer SEO i Spyfu do sprawdzenia treści na stronach kategorii, produktów, usług, case studies, definicji, a także na landing pages i blogu firmowym.
Poza przeanalizowaniem obecnej treści na stronie dostarczymy Ci wskazówki i rekomendacje dotyczące funkcjonalności i elementów na stronie, które warto wprowadzić, aby w pełni wykorzystać potencjał contentu i wykorzystać go do polepszenia autorytetu oraz widoczności strony.
Czego możesz oczekiwać od naszego audytu treści?
Audyt treści strony jest dedykowany dla każdego, kto chce sprawdzić jakość obecnych treści na stronie i dowiedzieć się, jak tworzyć jeszcze bardziej angażujący i wartościowy content, który będzie widoczny w wynikach wyszukiwania.
Zajmiemy się:
- analizą treści na stronach kategorii, produktów, usług, procentów, marek,
- analizą treści na stronie głównej,
- analizą treści na blogu,
- analizą innych treści, typu: definicje, case studies, landing pages
Dzięki temu dowiesz się:
- czy treści na stronie głównej, kategoriach, produktach i usługach mają odpowiednią długość i są nasycone właściwymi słowami kluczowymi,
- czy Twoje artykuły blogowe odpowiadają na intencję wyszukiwania użytkowników i nie powodują kanibalizacji słów kluczowych,
- czy poziom optymalizacji treści pod kątem SEO jest poprawny,
- jakie treści tworzą Twoi konkurencji,
- jakie funkcjonalności warto wprowadzić na stronie i blogu, aby wspierać SEO i UX.
Jakie są zalety audytu treści i wprowadzenie rekomendowanych zmian?
Profesjonalny audyt treści, a także wprowadzenie na stronę rekomendowanych przez nas ma wiele korzyści.
Uzyskasz proste wskazówki i rekomendacje, które pozwolą Ci ulepszyć obecne treści.
Zwiększysz przejrzystość i czytelność treści.
Marta Łazar
Właściciel i Dyrektor Zarządzający
Dostosujesz content do wymagań użytkowników i Google.
Pozbędziesz się duplikacji wewnętrznej i kanibalizacji!
Zbudujesz wizerunek eksperta w branży.
Określimy, jakie treści mogą być lepiej wykorzystane w celu poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Sprawdzimy, jaki content tworzą Twoi konkurenci i co powinieneś zmienić w swojej strategii, aby dotrzymać im kroku.
Sprawimy, że Twoje treści będą bardziej angażujące.
Określimy, które elementy Twojej treści powinny być ulepszone.
Sprawdzimy, czy strona jest aktualna i odpowiada na potrzeby użytkowników.
W pełni wykorzystasz potencjał obecnych treści.
Chcesz sprawdzić, jak performuje treść na Twojej stronie i dowiedzieć się, co warto zmienić, aby polepszyć Twoją widoczność i pozycje w wynikach wyszukiwania? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!
Co klienci uważają o treściach tworzonych przez nas?
Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna
Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej
Komentarz do artykułu nt. chemii technicznej i przemysłowej
Sprawdź, jakie efekty możesz osiągnąć dzięki odpowiednim treściom na stronie
Do każdej strony podchodzimy indywidualnie. Najlepszą gwarancją efektów będzie przykład jednego z naszych klientów.
Opis: Firma zajmująca się tłumaczeniami i lokalizacją
Z racji tego, czym się zajmują były wysokie wymagania co do contentu – którym sprostaliśmy (treści po angielsku)
Rynek: COM
Współpraca od: 06.2021
Content: Tworzone przez nas były treści na bloga + landing page tworzone pod konkretne języki, na które tworzą tłumaczenia. Targetowane na frazy typu “korean translation services”, “professional korean translation”, “professional english to korean translation”, itd.
Widoczność strony w czasie współpracy (zaczynaliśmy od zera):
Przykładowy artykuł:
Przykładowe frazy generujące ruch i wyświetlenia: