Usługi SEO

Audyt Treści

Zastanawiasz się, czy treść na Twojej stronie jest zgodna z wytycznymi Google i odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów? Chciałbyś uczynić swój content bardziej czytelnym i przydatnym dla użytkowników? Pomoże Ci w tym nasz audyt treści, podczas którego przeanalizujemy content obecny na Twojej stronie i powiemy Ci, co zrobić, aby w pełni wykorzystać potencjał treści.

Do kogo skierowana jest audyt treści?

Audyt treści oferowany przez Delante to rozwiązanie dla:

  • właścicieli sklepów e-commerce,
  • właścicieli stron usługowych i wizerunkowych,
  • firm, które mimo tworzenia treści nie notują wzrostu widoczności oraz ruchu i chcą sprawdzić, dlaczego tak się dzieje,
  • firm, które mają dział contentowy, ale nie są pewne, czy tworzone przez nich treści są wartościowe dla użytkowników i Google,

Czym dokładnie jest audyt treści, czego możesz spodziewać się od naszej usługi i jakie przyniesie Ci korzyści?

Czym jest audyt contentu?

Audyt treści to analiza, podczas której wykorzystujemy naszą wiedzę i specjalistyczne narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs, Surfer SEO i Spyfu do sprawdzenia treści na stronach kategorii, produktów, usług, case studies, definicji, a także na landing pages i blogu firmowym.

Poza przeanalizowaniem obecnej treści na stronie dostarczymy Ci wskazówki i rekomendacje dotyczące funkcjonalności i elementów na stronie, które warto wprowadzić, aby w pełni wykorzystać potencjał contentu i wykorzystać go do polepszenia autorytetu oraz widoczności strony.

Czego możesz oczekiwać od naszego audytu treści?

co zawiera audyt treści

Audyt treści strony jest dedykowany dla każdego, kto chce sprawdzić jakość obecnych treści na stronie i dowiedzieć się, jak tworzyć jeszcze bardziej angażujący i wartościowy content, który będzie widoczny w wynikach wyszukiwania.

Zajmiemy się:

  • analizą treści na stronach kategorii, produktów, usług, procentów, marek,
  • analizą treści na stronie głównej,
  • analizą treści na blogu,
  • analizą innych treści, typu: definicje, case studies, landing pages

Dzięki temu dowiesz się:

  • czy treści na stronie głównej, kategoriach, produktach i usługach mają odpowiednią długość i są nasycone właściwymi słowami kluczowymi,
  • czy Twoje artykuły blogowe odpowiadają na intencję wyszukiwania użytkowników i nie powodują kanibalizacji słów kluczowych,
  • czy poziom optymalizacji treści pod kątem SEO jest poprawny,
  • jakie treści tworzą Twoi konkurencji,
  • jakie funkcjonalności warto wprowadzić na stronie i blogu, aby wspierać SEO i UX.

Jakie są zalety audytu treści i wprowadzenie rekomendowanych zmian?

Profesjonalny audyt treści, a także wprowadzenie na stronę rekomendowanych przez nas ma wiele korzyści.

Uzyskasz proste wskazówki i rekomendacje, które pozwolą Ci ulepszyć obecne treści.

pisanie bloga a jakość treści

audyt treści a czytelne treści

Zwiększysz przejrzystość i czytelność treści.

Wdrożenie praktycznych wskazówek pani Mileny sprawiło, że moja strona wystrzeliła w Google. Ilość fraz w pierwszej 10 organicznych wyników wyszukiwania podwoiła się w ciągu zaledwie 5 miesięcy. W czasie jednorazowego projektu dostałam szczegółowe instrukcje jak działać i radę z jakich narzędzi korzystać, aby osiągnąć optymalny efekt. Wszystko dopasowane do specyfiki i skali mojej działalności oraz wytłumaczone z cierpliwością i w zrozumiały dla laika sposób. Inwestycja w moją współpracę z Delante już dawno się zwróciła, dlatego szczerze polecam każdemu, kto chce profesjonalnie zająć się SEO swojego bloga.

Marta Łazar

Właściciel i Dyrektor Zarządzający

Dostosujesz content do wymagań użytkowników i Google.

pisanie bloga a budowanie relacji

audyt treści a kanibalizacja

Pozbędziesz się duplikacji wewnętrznej i kanibalizacji!

Zbudujesz wizerunek eksperta w branży.

audyt treści a budowanie pozycji eksperta

audyt treści a zdobywanie klientów

Określimy, jakie treści mogą być lepiej wykorzystane w celu poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania.

Spadli nam z nieba, kiedy ich najbardziej potrzebowaliśmy. Szybko i skutecznie zoptymalizowali od nowa całą stronę www pod względem SEO, tak aby Google nas znowu polubił. Dodatkowo przeprowadzili nas krok po kroku przez tajniki tworzenia treści pod SEO.

Dominika Jajszczak

Menedżer ds. projektów

Sprawdzimy, jaki content tworzą Twoi konkurenci i co powinieneś zmienić w swojej strategii, aby dotrzymać im kroku.

audyt treści a konkurencja

Sprawimy, że Twoje treści będą bardziej angażujące.

Określimy, które elementy Twojej treści powinny być ulepszone.

audyt treści a wskazówki

analiza contentu

Sprawdzimy, czy strona jest aktualna i odpowiada na potrzeby użytkowników.

W pełni wykorzystasz potencjał obecnych treści.

pisanie bloga a ruch

Chcesz sprawdzić, jak performuje treść na Twojej stronie i dowiedzieć się, co warto zmienić, aby polepszyć Twoją widoczność i pozycje w wynikach wyszukiwania? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

Co klienci uważają o treściach tworzonych przez nas?

Komentarz do artykułu o kotłach klasy 5 – trudna branża merytoryczna

audyt treści komentarz

 

Komentarz na temat angielskich treści dla trudnej branży medycznej

strategia content marketingu a klient

 

Komentarz do artykułu nt. chemii technicznej i przemysłowej

audyt treści a opinia
Wyblurowane części maila zawierały szczegóły o Kliencie

Sprawdź, jakie efekty możesz osiągnąć dzięki odpowiednim treściom na stronie

Do każdej strony podchodzimy indywidualnie. Najlepszą gwarancją efektów będzie przykład jednego z naszych klientów.

Opis: Firma zajmująca się tłumaczeniami i lokalizacją

Z racji tego, czym się zajmują były wysokie wymagania co do contentu – którym sprostaliśmy (treści po angielsku)

Rynek: COM

Współpraca od: 06.2021

Content: Tworzone przez nas były treści na bloga + landing page tworzone pod konkretne języki, na które tworzą tłumaczenia. Targetowane na frazy typu “korean translation services”, “professional korean translation”, “professional english to korean translation”, itd.

Widoczność strony w czasie współpracy (zaczynaliśmy od zera):

audyt treści a efekty contentu

Przykładowy artykuł:

wyniki artykułu a audyt treści

Przykładowe frazy generujące ruch i wyświetlenia:

frazy dla firmy tłumaczeniowej