Piksel Facebooka

Co to jest piksel Facebooka? – Definicja

Piksel Facebook Ads to fragment kodu, umieszczany w kodzie źródłowym danej witryny internetowej. Dzięki niemu możliwe jest mierzenie efektywności kampanii reklamowych Facebook Ads poprzez monitorowanie akcji podejmowanych przez użytkowników na stronie www, do której jest podpięty.

Jak to działa?

Piksel monitoruje działania na witrynie, takie jak: zakup, dodanie produktu do koszyka, wyświetlenia podstron i więcej. W rezultacie, na podstawie zgromadzonych danych, możliwa jest optymalizacja reklam oraz tworzenie remarketingowych list odbiorców (tzw. Custom Audiences), dzięki którym Twoje reklamy dotrą do użytkowników, którzy mieli styczność z Twoją witryną lub osób do nich podobnych (tzw. Lookalike).

Piksel Facebooka umożliwia również konfigurację niestandardowych zdarzeń. Z kolei ostatnia aktualizacja konwersji powoduje, że rekomendujemy weryfikację domeny i ręczne sprawdzenie oraz zakolejkowanie zdarzeń rejestrowanych przez Piksel (tzw. pomiar zagregowanych zdarzeń).

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej