.animate-view{opacity: 1 !important;}

Piksel Facebooka

Co to jest piksel Facebooka? – Definicja

Piksel Facebook Ads to fragment kodu, umieszczany w kodzie źródłowym danej witryny internetowej. Dzięki niemu możliwe jest mierzenie efektywności kampanii reklamowych Facebook Ads poprzez monitorowanie akcji podejmowanych przez użytkowników na stronie www, do której jest podpięty.

Jak to działa?

Piksel monitoruje działania na witrynie, takie jak: zakup, dodanie produktu do koszyka, wyświetlenia podstron i więcej. W rezultacie, na podstawie zgromadzonych danych, możliwa jest optymalizacja reklam oraz tworzenie remarketingowych list odbiorców (tzw. Custom Audiences), dzięki którym Twoje reklamy dotrą do użytkowników, którzy mieli styczność z Twoją witryną lub osób do nich podobnych (tzw. Lookalike).

Piksel Facebooka umożliwia również konfigurację niestandardowych zdarzeń. Z kolei ostatnia aktualizacja konwersji powoduje, że rekomendujemy weryfikację domeny i ręczne sprawdzenie oraz zakolejkowanie zdarzeń rejestrowanych przez Piksel (tzw. pomiar zagregowanych zdarzeń).

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM