Agnieszka Gajda
Marketing Manager
Marketing Manager z pasją do łączenia kreatywności, analityki i podejścia procesowego. Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem, specjalizując się w tworzeniu strategii marketingowych B2B i B2C oraz prowadzeniu projektów międzynarodowych. Zarządzanie zespołami i praca z ludzmi jest dla niej to dla niej źródłem satysfakcji. Ukończyła szkolenia z zakresu Management 3.0, zarządzania projektami oraz studia podyplomowe z zarządzania e-commercem.
Terminowość i porządek są dla niej kluczowe, co pozwala jej osiągać zamierzone cele. Z uśmiechem podchodzi do wyzwań. Swoje doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami marketingowymi, firmami z sektora HORECA, branży kosmetycznej i produkcyjnej.
Prywatnie entuzjastka sportu – uwielbia biegi typu runmageddon, długie dystanse, boks i pływanie.
Specjalizacje Agnieszki
Marketing międzynarodowy
Marketing B2B
Zarządzanie projektami
Analityka biznesowa