Barcamp SEO w Krakowie – SEO Poland On Tour

Barcamp SEO w Krakowie – SEO Poland On Tour

Już za tydzień odbędzie się kolejne wydarzenie organizowane w ramach SEO Poland On Tour by Linkhouse & papaSEO, którego jesteśmy oficjalnym partnerem. Tym razem będzie ono miało miejsce w Krakowie! Czego możemy się spodziewać?

29 lipca SEO Poland On Tour zagości w Krakowie! Tego dnia spotkamy się w nieco luźniejszej atmosferze, żeby wspólnie porozmawiać o SEO. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18, a w jego trakcie będziemy mieli okazję posłuchać m.in. o tym, jaką wartość mają atrybuty rel w linkach zewnętrznych (Sebastian Heymann), jak podejść do raportowania działań SEO (Wojciech Urban) oraz jakie jest miejsce pozycjonowania w podejściu growth hackingowym (Ewelina Podrez-Siama).

Tematy kolejnych prelekcji zostaną podane wkrótce. Chcesz wystąpić na scenie krakowskiego Barcampu? Masz jeszcze szansę! Zgłoś się na oficjalnej stronie wydarzenia! – https://seopoland.pl/spot/krakow/.

Wśród prelegentów nadchodzącego wydarzenia znajduje się także specjalista z zespołu Delante. Wojciech w trakcie swojej prezentacji odpowie na pytanie, czy w trakcie raportowania lepiej postawić na personalizację, czy automatyzację procesu oraz pokaże, jak w naszej firmie poradziliśmy sobie z wyzwaniem, jakim są raporty.

Barcamp SEO

Po części merytorycznej nastąpi ta mniej oficjalna, podczas której będziemy mieli okazję spotkać się w niezobowiązującej atmosferze, porozmawiać na temat SEO (ale nie tylko!) i wymienić swoimi spostrzeżeniami!

Szykuje się potężna dawka SEO-wej wiedzy! Jako partner barcampu serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału! Miejsce zostanie ogłoszone wkrótce. Zachęcamy do śledzenia informacji pojawiających się na wydarzeniu na Facebooku i stronie internetowej Barcamp SEO.

 

 

(4)
Autor
Jr SEO Specialist - Kasia

Jr SEO Specialist

Edytorka, która zamiast wstawiania przecinków wybrała pracę w marketingu. Pasjonatka nowych technologii, UX i typografii. W wolnym czasie czyta wszystko, co wpadnie jej w ręce, eksperymentuje w kuchni i praktykuje jogę. Miłośniczka piesków, kawy i długich spacerów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej