.animate-view{opacity: 1 !important;}

Umiejscowienia w Facebook Ads

Umiejscowienia w Facebook Ads – czym są?

Umiejscowienia w Facebook Ads to miejsca wyświetlania się reklam dostępne z poziomu Menadżera reklam Facebooka w trakcie tworzenia zestawu reklam. Dzielą się na 4 główne kategorie: Facebook, Instagram, Messenger oraz Audience Network. Każde z nich oferuje dodatkowo szereg lokalizacji do zawężenia wyświetlenia w ramach tych kategorii.

Ustawienie automatyczne a ręczne

Facebook Ads oferuje wybranie automatycznych umiejscowień lub ręcznego ich ustawienia. Opcja automatyczna przyzwala systemowi Facebooka na testowanie wszystkich umiejscowień w ramach zadanego budżetu. Tutaj jednak często większą część wyświetleń generuje Audience Network – umiejscowienie, które nie generuje wysokich konwersji.

Ręczne ustawienie umiejscowień zapewnia większą decyzyjność w kwestii miejsc wyświetlania reklam. Najlepiej zdecydować się na ręczne zarządzanie miejscami emisji reklam po przeprowadzeniu ich testów (np. za pomocą opcji automatycznej).

Gdzie wyświetlają się reklamy?

Dzięki Menadżerowi reklam w Facebook Ads można się reklamować w takich umiejscowieniach jak:

  • na Facebooku: Aktualności, Stories, strona główna w Marketplace, Zestawienia filmów (tj. Facebook Watch oraz Aktualności), wideo typu in-stream, prawa kolumna Facebooka (wyłącznie na komputerze), wyszukiwarka Facebooka i Marketplace, Artykuły ekspresowe (w aplikacji mobilnej);
  • na Instagramie: Aktualności, Stories, karta Eksploruj;
  • na Messengerze: Stories, skrzynka odbiorcza, wiadomości sponsorowane;
  • w Audience Network: zewnętrzne aplikacje w postaci reklam natywnych, benerowych, pełnoekranowych lub wideo z nagrodą (tj. oglądnięcie reklamy w zamian za nagrodę w postaci np. waluty, przedmiotów w grach itp.).

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM