UI (User Interface)

Co to jest UI (User Interface)? – Definicja

UI (ang. User Interface) – to wszystkie elementy danego urządzenia, aplikacji, oprogramowania itp., które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. Najbardziej znanym rodzajem jest graficzny interfejs użytkownika (GUI – ang. Graphical User Interface), który przedstawia informacje w graficzny sposób – np. różnego rodzaju widżety, okienka, przyciski, galerie, pola tekstowe i wszystkie inne elementy wizualne, mające na celu ułatwienie komunikacji z daną stroną, aplikacją czy programem.

UI definicja

Jaki powinien wyglądać poprawnie zaprojektowany UI?

Poprawnie zaprojektowany User Interface powinien być nie tylko estetyczny, ale również intuicyjny w obsłudze. Dlatego jest silnie związany z UX (User Experience). Ich właściwe połączenie ma sprawiać, że dany produkt będzie przyjazny dla użytkownika – nie tylko przyjemny dla oka, ale też zrozumiały i prosty w obsłudze.

Czy ta definicja była pomocna?
(5)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej