Wartość konw./kliknięcie

Czym jest Wartość konw./kliknięcie? – Definicja

Jest to wskaźnik w kampaniach Google Ads, informujący o tym ile pieniędzy generuje każde kliknięcie użytkownika w reklamę. Wyrażony jest w jednostkach pokazujących ile konwersji uzyskałeś na podstawie kliknięć.

Jak się ją oblicza?

Wystarczy podzielić wartość wszystkich konwersji w danym okresie przez uzyskaną w tym okresie liczbę kliknięć.

Wartość konwersji na kliknięcie definicja

Gdzie ją znaleźć?

Zaloguj się na konto Google Ads. Wejdź w Kampanie, następnie kliknij przycisk Kolumny i Modyfikuj kolumny. Interesującą Cię metrykę możesz znaleźć za pomocą wyszukiwarki lub w sekcji Konwersje. Zaznacz okienko przy Wartość konw./kliknięcie i potwierdź przyciskiem „Zastosuj”.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej