Wartość konw./kliknięcie

Czym jest Wartość konw./kliknięcie? – Definicja

Jest to wskaźnik w kampaniach Google Ads, informujący o tym ile pieniędzy generuje każde kliknięcie użytkownika w reklamę. Wyrażony jest w jednostkach pokazujących ile konwersji uzyskałeś na podstawie kliknięć.

Jak się ją oblicza?

Wystarczy podzielić wartość wszystkich konwersji w danym okresie przez uzyskaną w tym okresie liczbę kliknięć.

Wartość konwersji na kliknięcie definicja

Gdzie ją znaleźć?

Zaloguj się na konto Google Ads. Wejdź w Kampanie, następnie kliknij przycisk Kolumny i Modyfikuj kolumny. Interesującą Cię metrykę możesz znaleźć za pomocą wyszukiwarki lub w sekcji Konwersje. Zaznacz okienko przy Wartość konw./kliknięcie i potwierdź przyciskiem „Zastosuj”.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej