White Hat SEO

Co to jest White Hat SEO? – Definicja

White Hat SEO to wszystkie działania, dokonywane na stronie internetowej i poza nią, które są w pełni zgodne z zasadami jakie dyktuje Google. Optymalizacja zgodna z White Hat SEO sprawia, że witryna jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dobre praktyki SEO określa wyszukiwarka Google w swoich wskazówkach dla webmasterów. Techniki White Hat SEO mają za zadanie podnieść wartość witryny w oczach wyszukiwarki i użytkowników.

White hat seo

Przeciwieństwem tych działań jest Black Hat SEO, czyli metody niezgodne z zasadami Google. Wyróżnia się tu SPAM i wiele innych karanych aktywności, które powodują wykluczenie z indeksu lub spadek widoczności.

White Hat SEO w praktyce

Do podstawowych elementów dobrych praktyk SEO zaliczamy:

  • optymalizację metadanych,
  • selekcjonowanie słów kluczowych,
  • wprowadzanie rozwiązań UX,
  • rozbudowa i zwiększanie jakości contentu na stronie,
  • wprowadzanie narzędzie strukturalnych.

Zastosowanie White Hat SEO

Aby znaleźć się na szczytach wyników wyszukiwania, warto stosować się do dobrych praktyk SEO, jakie wprowadza Google. Takie działania mają szansę przynieść wymierne korzyści w postaci wysokiej reputacji strony oraz zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej