White Hat SEO

Co to jest White Hat SEO? – Definicja

White Hat SEO to wszystkie działania, dokonywane na stronie internetowej i poza nią, które są w pełni zgodne z zasadami jakie dyktuje Google. Optymalizacja zgodna z White Hat SEO sprawia, że witryna jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dobre praktyki SEO określa wyszukiwarka Google w swoich wskazówkach dla webmasterów. Techniki White Hat SEO mają za zadanie podnieść wartość witryny w oczach wyszukiwarki i użytkowników.

white-hat-seo

Przeciwieństwem tych działań jest Black Hat SEO, czyli metody niezgodne z zasadami Google. Wyróżnia się tu SPAM i wiele innych karanych aktywności, które powodują wykluczenie z indeksu lub spadek widoczności.

White Hat SEO w praktyce

Do podstawowych elementów dobrych praktyk SEO zaliczamy:

  • optymalizację metadanych,
  • selekcjonowanie słów kluczowych,
  • wprowadzanie rozwiązań UX,
  • rozbudowa i zwiększanie jakości contentu na stronie,
  • wprowadzanie narzędzie strukturalnych.

Zastosowanie

Aby znaleźć się na szczytach wyników wyszukiwania, warto stosować się do zasad jakie wprowadza Google. Takie działania mają szansę przynieść wymierne korzyści w postaci wysokiej reputacji strony oraz zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej