White Hat SEO

Co to jest White Hat SEO? – Definicja

White Hat SEO to wszystkie działania, dokonywane na stronie internetowej i poza nią, które są w pełni zgodne z zasadami jakie dyktuje Google. Optymalizacja zgodna z White Hat SEO sprawia, że witryna jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dobre praktyki SEO określa wyszukiwarka Google w swoich wskazówkach dla webmasterów. Techniki White Hat SEO mają za zadanie podnieść wartość witryny w oczach wyszukiwarki i użytkowników.

White hat seo

Przeciwieństwem tych działań jest Black Hat SEO, czyli metody niezgodne z zasadami Google. Wyróżnia się tu SPAM i wiele innych karanych aktywności, które powodują wykluczenie z indeksu lub spadek widoczności.

White Hat SEO w praktyce

Do podstawowych elementów dobrych praktyk SEO zaliczamy:

  • optymalizację metadanych,
  • selekcjonowanie słów kluczowych,
  • wprowadzanie rozwiązań UX,
  • rozbudowa i zwiększanie jakości contentu na stronie,
  • wprowadzanie narzędzie strukturalnych.

Zastosowanie White Hat SEO

Aby znaleźć się na szczytach wyników wyszukiwania, warto stosować się do dobrych praktyk SEO, jakie wprowadza Google. Takie działania mają szansę przynieść wymierne korzyści w postaci wysokiej reputacji strony oraz zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej
SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej