White Hat SEO

Co to jest White Hat SEO? – Definicja

White Hat SEO to wszystkie działania, dokonywane na stronie internetowej i poza nią, które są w pełni zgodne z zasadami jakie dyktuje Google. Optymalizacja zgodna z White Hat SEO sprawia, że witryna jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dobre praktyki SEO określa wyszukiwarka Google w swoich wskazówkach dla webmasterów. Techniki White Hat SEO mają za zadanie podnieść wartość witryny w oczach wyszukiwarki i użytkowników.

White hat seo

Przeciwieństwem tych działań jest Black Hat SEO, czyli metody niezgodne z zasadami Google. Wyróżnia się tu SPAM i wiele innych karanych aktywności, które powodują wykluczenie z indeksu lub spadek widoczności.

White Hat SEO w praktyce

Do podstawowych elementów dobrych praktyk SEO zaliczamy:

  • optymalizację metadanych,
  • selekcjonowanie słów kluczowych,
  • wprowadzanie rozwiązań UX,
  • rozbudowa i zwiększanie jakości contentu na stronie,
  • wprowadzanie narzędzie strukturalnych.

Zastosowanie White Hat SEO

Aby znaleźć się na szczytach wyników wyszukiwania, warto stosować się do dobrych praktyk SEO, jakie wprowadza Google. Takie działania mają szansę przynieść wymierne korzyści w postaci wysokiej reputacji strony oraz zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej