White Hat SEO

Co to jest White Hat SEO? – Definicja

White Hat SEO to wszystkie działania, dokonywane na stronie internetowej i poza nią, które są w pełni zgodne z zasadami jakie dyktuje Google. Optymalizacja zgodna z White Hat SEO sprawia, że witryna jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Dobre praktyki SEO określa wyszukiwarka Google w swoich wskazówkach dla webmasterów. Techniki White Hat SEO mają za zadanie podnieść wartość witryny w oczach wyszukiwarki i użytkowników.

White hat seo

Przeciwieństwem tych działań jest Black Hat SEO, czyli metody niezgodne z zasadami Google. Wyróżnia się tu SPAM i wiele innych karanych aktywności, które powodują wykluczenie z indeksu lub spadek widoczności.

White Hat SEO w praktyce

Do podstawowych elementów dobrych praktyk SEO zaliczamy:

  • optymalizację metadanych,
  • selekcjonowanie słów kluczowych,
  • wprowadzanie rozwiązań UX,
  • rozbudowa i zwiększanie jakości contentu na stronie,
  • wprowadzanie narzędzie strukturalnych.

Zastosowanie White Hat SEO

Aby znaleźć się na szczytach wyników wyszukiwania, warto stosować się do dobrych praktyk SEO, jakie wprowadza Google. Takie działania mają szansę przynieść wymierne korzyści w postaci wysokiej reputacji strony oraz zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej