- Jaki kanał komunikacji wybrać?
- Jak przekierować odbiorców z SM na stronę?
- Blog tematyczny & content w Social Mediach
- Działania płatne
- Publikacja materiałów z możliwością pobrania
- Linkowanie w bio
- Korzystanie z możliwości linkowania w stories
- Linkedin - platforma dla biznesu
- Prezentacja oferty w SM
- Zapisy/Kontakt
- Udostępnianie postów ze strony
- Udostępnianie postów ze strony
- Podsumowanie
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania.
Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ciekawe jak ruch społecznościowy przełożyłby się na do sprzedaży samochodów używanych