Po dodaniu stron usługowych i opublikowaniu na nich tekstów napisanych jakiś czas wcześniej przez klienta, wiedzieliśmy, jakie treści powinniśmy zostać jeszcze dodane.
Mała liczba podstron wiązała się z niewielką ilością wartościowego contentu na stronie.
Współpracując z zespołem content marketingu z Code & Pepper przygotowujemy rekomendacje, w jaki sposób przygotować treści aby były one przyjazne robotom Google.
Dla każdego tekstu przygotowujemy:
- analizę słów kluczowych,
- analizę konkurencji,
- propozycję Title i wytyczne do Meta Description,
- propozycję URL (slug),
- propozycję długości tekstu.
Zespół Code & Pepper tworzy content i wdraża go na stronę zgodnie z naszymi wytycznymi. Później ostatecznie sprawdzamy treść i ją optymalizujemy. Taka współpraca jest bardzo efektywna.
Przykład podstrony usługi End-to-End Development: https://codeandpepper.com/services/end-to-end-development/
Code & Pepper to także specjaliści w swojej branży, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą na blogu. Sami wiedzą najlepiej jakie są aktualne trendy w branży, dlatego sugerują tematy na bloga, a my następnie sprawdzamy ich potencjał SEO. Poza różnymi artykułami, po naszej sugestii stworzyli także swoją prasówkę z newsami z branży – nazwali ją FinTech Wire. Skrupulatnie, co tydzień jest publikowana na stronie. Takie działania wpływają na E-A-T (Expertise – Authoritativeness – Trustworthiness), czyli wskaźniki jakościowe witryny.
W branży, w której działa Code & Pepper, blog często jest pierwszym elementem na ścieżce zakupowej klientów. Dlatego intensywniejsze działania content marketingowe przyczyniają się również do zwiększania współczynnika konwersji.